ورزش

واکنش وزیر ورزش به مشکل ویزای آمریکا و اعزام نشدن حسن یزدانی

وزیر ورزش درباره مشکل ویزای آمریکا ملی پوش کشتی آزاد صحبت کرد.

به گزارش رویداد برتر، حمید سجادی در جمع خبرنگاران درباره مشکلاتی که در جریان صدور ویزای آمریکا برای کشتی گیران پیش آمد و اتفاقاتی که در آنجا رخ داد، اظهار کرد: وزارت ورزش پیگیر است. ما در صدور ویزا پیگیر بودیم. زمانی که به آمریکا سفر می کنیم همین سوابق را داریم و گاهی اوقات ویزا صادر نمی کنند. اگر یادتان باشد چند ماه پیش یک جلسه دوستانه داشتند که در مورد رفتن یا نبودن آنها صحبت شد و متاسفانه بخش قابل توجهی از ویزاها صادر نشد.

وی با بیان اینکه موضوع صدور ویزا موضوع جدیدی نیست، ادامه داد: در نهایت این امر نیازمند پیگیری است. هر کاری از دستمان بر می آمد برای این سفر انجام دادیم، اما چون جام جهانی رسمی بود، بالاخره با وجود چالش ها و مشکلاتی که پیش آمد، ویزا را صادر کردند و تیم را اعزام کردند.

وزیر ورزش درباره شایعات و احادیث عدم اعزام حسن یزدانی به جام جهانی: این نظر فنی صحیح فدراسیون بود. خیلی ها که سیاست فدراسیون را نمی دانستند درباره غیبت آقای حسن یزدانی پرسیدند که باید فراموشش کند. من پاسخ دادم که این سیاست انجمنی است که تعداد بازیکنان، اعزام و اهمیت مسابقات را در اولویت قرار می دهد و ما به عنوان حامیان انجمن ها و ناظر بر عملکرد آنها به نظر فنی آنها و تعهد خود برای حمایت و حمایت احترام می گذاریم. آنها نظارت.

وی در خصوص هماهنگی های انجام شده با وزارت امور خارجه در زمینه صدور روادید برای ورزشکاران گفت: در چنین مواقعی که با محدودیت و مشکل مواجه می شویم از وزارت امور خارجه نیز کمک می خواهیم. در نهایت، ما خودمان قدرت و ظرفیت برقراری ارتباط را داریم که از آن استفاده می کنیم. امیدوارم کشتی ما در المپیک خوب پیش برود چرا که کشتی چشم و نور ما در المپیک و اولین ورزش کشورمان است. ما هیچ تعارفی نداریم. از این دست مسابقات تا کنون زیاد برگزار شده است و این عزیزان با این مشکلات بیگانه نیستند. به هر حال ارزش کارشان این است که با وجود چنین چالش ها و مشکلاتی، افتخار می کنند.

وزیر ورزش با تبریک مقام دومی تیم کشتی آزاد در جام جهانی گفت: این موفقیت را به خانواده ملی کشتی به ویژه برادر خوبم آقای دبیر و سایر اعضای انجمن تبریک می گویم. من هم به آقای درشکار تبریک می گویم. شما فشار روی آنها، اتفاقات و موانع را دیدید، اما بچه های ما با اراده و اعتقاد راسخ بازی کردند. این ورزش است، ما 6-4 شکست خوردیم. در فوتبال هم اتفاقات عجیبی را در این جام جهانی از نظر گل زده و تیم های حذف شده دیده اید. امیدوارم عملکردمان به گونه ای باشد که فارغ از نتیجه همیشه بتوانیم سربلند باشیم. مثل تیم کشتی که ازش ممنونم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا