خبرهای کلی

پهلوی توهم ژاندارم منطقه بودن را داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار سیروس صابری ظهر سه شنبه در یادواره ۴۶ شهید روستایی. خوزنین بویین زهرا تصریح کرد: نگاهی به تاریخ 200 ساله اخیر ایران نشان می دهد که ایران در هر حمله خارجی و حتی در دوران پهلوی بدون جنگ خود را باخته است. قطعات کشور را منفجر کردند.

وی افزود: اگر قدرت نظامی و تجهیزات دشمن در مقابل خود را در هشت سال دفاع مقدس مقایسه کنیم می تواند ارزش ایثارگری این شهدا را نشان دهد.

این فرمانده دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس و تجهیز دشمن در مقابل ما را نشان از زحمات این شهدا دانست و اظهار داشت: دشمنان انقلاب در روزهای اول هر کاری در عرصه نظامی انجام دادند. .

وی با بیان اینکه پهلوی در توهم حضور ژاندارمری آمریکا در منطقه بود، ادامه داد: این ژاندارمری به اصطلاح منطقه ای حتی موشکی برای شلیک از شهر مرزی خرمشهر به سمت شهر مرزی بصره نداشت.

صابری با بیان اینکه از 24-25 کشور دنیا اسیر گرفتیم، تصریح کرد: رمز پیروزی ما در مقابل عراق تلاش برای حفظ خاک و اسلام بود و دیدیم که این جوانان با همه جنگیدند. ابرقدرت ها ایستاده بودند

وی افزود: نه تنها امروز، بلکه صدها سال دیگر باید به این افتخار بزرگ تاریخی افتخار کرد و قدردان حفظ کیان این سرزمین و دین با خون شهدا باشیم.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه امروز پیاده نظام آمریکایی و انگلیسی هرگز نمی توانند به این درخت تنومند انقلاب اسلامی ضربه بزنند، یادآور شد: مردم زیر چتر انقلاب اسلامی هستند و اجازه نمی دهند این پرچم و پرچم به زمین بیفتد. سقوط.

دکمه بازگشت به بالا