هنر و فرهنگ

اجرای ۳۱۳۰ عنوان برنامه بسیج گلستان در ۴۴ سالگی انقلاب/ افتتاح ۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی

رویداد برتر/گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از برگزاری سه هزار و ۱۳۰ عنوان برنامه به‌مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان خبر داد.

سردار علی ملک‌شاهکویی امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دهه فجر امسال با دهه فجر سال‌های گذشته متفاوت است، سال گذشته رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ایرانی‌ها در سال ۲۰۲۱ جشن انقلاب را نمی‌بینند امسال هم این گزافه‌گویی خود را تکرار کردند اما به کوری چشم همه آنها انقلاب اسلامی زنده است و جشن انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال “ایران استوار، ۴۴ سال افتخار” است،

افزود: به دشمنان انقلاب اسلامی توصیه می‌کنیم پنبه را از گوش خود در بیاورند و صدای جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را بشنوند، در دهه فجر امسال سه هزار و ۱۳۰ برنامه به همت سپاه و بسیج در سطح شهرها، روستاها و محلات برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر با هفت سرفصل برگزار می‌شود، بیان کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۴ برنامه شاخص از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه جاری در سراسر استان گلستان برگزار می‌شود.

ملک‌شاهکویی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال در سه محور جهاد تبیین، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی و جهاد خدمت‌رسانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: ارتباط مستقیم مسئولان اقشار با مردم، اجرای خدمت خالصانه به عموم مردم با برپایی میز خدمت، اعزام گروه های جهادی و نهضت کمک مومنانه از جمله برنامه‌های ما در دهه فجر است.

وی برگزاری نظام تربیتی صالحین، برگزاری حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌های بسیج، گردهمایی بزرگ ائمه جمعه و جماعات، برگزاری نشست‌های روشنگری روایت پیشرفت و امیدآفرینی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری کاروان جشن ۴۴ سالگی انقلاب در سراسر گلستان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، برپایی بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح اقشاری نواحی حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج را از جمله برنامه‌های دهه فجر در سطح استان اعلام کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از افتتاح ۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت خبر داد و یادآور شد: ۲۰ هزار بسته معیشتی و ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود، همچنین اعزام کلینیک دامپزشکی، ارائه خدمات ویزیت و داروی رایگان، اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و توزیع بسته‌های پشتیبانی از دیگر برنامه‌های ما در سطح استان است.

 

ملک‌شاهکویی گفت: برگزاری یادواره شهدای والفجر هشت با محوریت هیئت رزمندگان اسلام، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری دعای کمیل، اجرای رزمایش فرهنگی تبلیغی هر شهید یک پرچم، تجلیل از مادران قهرمان‌پرور، اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری، نواختن زنگ انقلاب و اجرای سرود چهار هزار نفری، رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود امام راحل، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر، تجلیل از قهرمانان ورزشی و اعزام گروه‌های جهادی، درمانی و پزشکی از دیگر برنامه‌های ما در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی از اصحاب رسانه خواست دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مسئولان روایت کنند و تاکید کرد: در شرایطی که دشمن همه تلاش خود را برای بیان روایت‌های دروغ به کار گرفتند اصخاب رسانه باید پرچم جهاد تبیین را به دست بگیرند و دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا