خبرهای کلی

بخشی از مصوبات سفرهای استانی ویژه بانوان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین انسیه خزعلی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران در اولین سفر هیئت دولت به استان یزد با اشاره به بازدید از مراکز مرتبط با بانوان و مصوبات آن، منابع لازم را بیان کرد. برای اکثر این پروژه ها و روند کار تحت نظارت هستند و این اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: تکمیل مدارس، توزیع اعتبارات سامانه فناوری مدارس، اشتغال بانوان، آسیب های اجتماعی و پارک بانوان، 80 درصد موارد مصوب جذب و مابقی اعتبارات تا پایان سال جذب می شود.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان گفت: بخشی از اعتبارات برای تکمیل پروژه های سال گذشته و اعتبارات به حوزه اشتغال زایی و صنایع خلاق اختصاص یافته که مستحق گسترش بازار هستند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات یزد این بود که فرصت های ازدواج مرتبط با دهه 60 و 70 گرفته نشد و پول کنار گذاشته شد.

خزعلی با اشاره به اینکه احداث هنرستان بانوان و پارک بانوان در این جاده از جمله مصوبات این حوزه است، تصریح کرد: امیدواریم این پروژه ها بتواند کانون خانواده را بیش از پیش پرشور کند.

معاون امور زنان رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم به زنان بسیار خوب است، تصریح کرد: این نوع نگاه را هیچ دولتی تجربه نکرده است که به دلیل توزیع منابع برای زنان نشان داده می شود و در این راستا هماهنگی بین نهادهای مرتبط ایجاد شده است

وی ادامه داد: در سفرهای رئیس جمهور به استان ها بخشی از تاییدیه ها خطاب به بانوان است که نشان از توجه دولت سیزدهم به مسائل زنان دارد.

خزعلی با اشاره به دیدار بانوان با رهبر انقلاب گفت: در آستانه روز زن، بانوان فرصت دیدار با رهبر معظم انقلاب را داشتند و امیدواریم در دیدارهای آتی فرصت بحث و گفتگو بیشتر شود. حضور زنان.» وی در این دیدار به نقش زن در خانواده اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا