خبرهای کلی

بیش از ۷۰ درصد بودجه شهرستان رودبار به آب و راه اختصاص یافته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، طهمورت آموپور بعد از ظهر پنجشنبه در پمپ بنزین خورگام رودبار با حضور در مسجد جامع حشمت آباد گفت: ما با شرکتی شدن برخی شوراها به شدت مخالفیم و به شدت به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر لزوم اشراف به قوانین از سوی رهبران و مسئولان، افزود: مبارزه با فساد شعار عملی دولت سیزدهم است و در بحث فساد با هیچ کس ائتلافی نداریم.

فرماندار رودبار با بیان اینکه ملاک طرح هادی عامل انسانی است نه اسناد کاغذی، گفت: اجرای طرح هادی در روستاها در اولویت است و باید تسریع شود.

آموپور وی با اشاره به تنش های آبی در نقاط مختلف رودبار گفت: بیش از 70 درصد بودجه شهرستان صرف آب و راه می شود که با تحقق این منابع اقدامات خوبی در این دو حوزه در حال انجام است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه وعده های غافلگیرکننده و واهی نمی دهد، خسارات زلزله سال 69 رودبار را تشریح کرد و سپس افزود: رودبار در 43 سال گذشته سرکوب شده و بیشتر کارهای سال های گذشته سرکوب شده است. باقی ماند. روی زمین.

آموپور وی با اشاره به اینکه 70 درصد رودبار کوهستانی است، گفت: گستردگی، وسعت وسیع و کوهستانی بودن کار در شهرستان رودبار را با مشکل مواجه کرده و روند ارائه خدمات را کند کرده است.

وی با بیان اینکه رودبار به دلیل شرایط خاص به اعتبار، امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به سایر شهرها نیاز دارد، تصریح کرد: بیش از 100 پمپ آب شرب در شهرستان رودبار وجود دارد و حدود 13 پمپ در رشت نصب شده است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه 69 اورژانس پس از زلزله دلخراش انجام شد، گفت: وضعیت شهرستان مانند بیماری است که در اورژانس است و به بند منتقل نمی شود.

آموپور 60 کیلومتری اجرای کابل پرهیز وی در رودبار اعلام کرد: خدمات ارزنده ای در رودبار انجام شده اما گستردگی و توزیع کافی نیست.

وی با اشاره به ارسال خدمات به مناطق کم برخوردار و کم برخوردار افزود: ارتقای مدیران خوب خدمت به مناطق کم برخوردار است و باید به آن افتخار کنند.

گفته می شود میز خدمت جهادی که با محوریت بسیج کارکنان و ادارات سپاه رودبار و حضور برخی از مسئولین و مدیران در مسجد جامع حشمت آباد برگزار شد. خورگام رودبار تاسیس شد، مشکلات و چالش های این بخش بررسی شد.

دکمه بازگشت به بالا