ورزش

جاده شمشک و میگون باز شد

وقوع ۳ بهمن در چند ساعت گذشته؛

شهردار اوشان، فشم، میگون درباره آخرین وضعیت این منطقه بر اثر بارش برف اظهار کرد: از ساعات گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در سطح شهر هستیم و نزدیک به ۷۰ سانت برف نشسته است.

سیدمحمدرضا شهبازی شهردار اوشان، فشم، میگون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت این منطقه بر اثر بارش برف اظهار کرد: از ساعات گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در سطح شهر هستیم و نزدیک به ۷۰ سانت برف نشسته است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر باز بودن محورهای اوشان، فشم، میگون افزود: جاده باز است و در سطح شهر انسداد مسیر به دلیل بارش برف نداریم.

شهبازی ادامه داد: از ۲۴ ساعت گذشته که بارش برف در سطح منطقه آغاز شده، نیروهای خدمات شهری و… پای کار هستند و برف روبی و شن پاشی به صورت مرتب در حال انجام است.

شهردار اوشان، فشم، میگون با بیان اینکه به دلیل برودت هوا در قسمت هایی از جاده امکان یخ زدگی وجود دارد گفت: توصیه می‌شود هموطنان هنگام عبور از این محور با زنجیر چرخ تردد کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر وقوع بهمن در این منطقه گفت: در چند ساعت گذشته وقوع ۳ بهمن را در منطقه داشته‌ایم؛ در جاده شمشک، جاده زاگون و خیابانی در فشم بهمن به وقوع پیوسته بود که در حال حاضر موضوع در جاده شمشک و زاگون مرتفع شده است.
شهبازی با بیان اینکه در حال حاضر در حال مرتفع کردن بهمن به وقوع پیوسته در فشم هستیم گفت: حجم برف در منطقه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا