رویدادها

جزئیات جدید از انهدام تیم تروریستی در زاهدان

رویداد برتر/ سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: گروهک تروریستی که دیشب در زاهدان متلاشی شده بود با عوامل خارجی در تماس مستقیم بودند، تحت آموزش آنها بودند و در این زمینه جوایزی نیز دریافت کردند.

سردار محمد قنبری افزود که در هفته های اخیر اعضای این نیروی امنیتی چندین حمله مسلحانه را برای کشتن افسران پلیس انجام داده اند که اقدامات آنها توسط رسانه های مخالف در ادامه فیلم منتشر شده است.

وی تصریح کرد: تمامی اعضای این باند 6 نفره و همچنین سه نفر که با آنها همکاری می کردند شب گذشته در پی یک عملیات پیچیده سرویس مخفی دستگیر و به عمل شیطانی خود اعتراف کردند و طبق اظهارات خود برای ادامه برنامه ریزی شده است. به واحدهای گشت پلیس حمله می کند.می دهد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات از مخفیگاه این گروه امنیتی مقادیری سلاح و مهمات از جمله کلت و کلاشینکف و 6 دستگاه خودروی این گروه با استفاده از این خودروها برای انجام عملیات کشف شد. هستند.

وی ادامه داد: اسناد و فیلم هایی نیز از این گروه تروریستی کشف و ضبط شده که در حال بررسی است.

سردار قنبری گفت: پس از بازجویی مشخص شد این تیم علاوه بر اقدام با گشت های انتظامی، در گذشته چندین فقره سرقت مسلحانه و سرقت نیز انجام داده است.

وی با تشکر ویژه از مردم برای همکاری در دستگیری عوامل ضدامنیتی، تصریح کرد: پلیس به همراه سایر نیروهای امنیتی در مقابل تدابیر امنیتی تمام تلاش خود را می کند و تمامی فعالیت های اشرار تحت سرویس مخفی است. نظارت بر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا