ورزش

داور عجولانه ترابی را اخراج کرد/ سجادی برای ورزش زحمت کشیده است

به گزارش شفاف، علیرضا بیرانوند پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی گفت: پیروزی نیم فصل را به هواداران تبریک می گویم اما هنوز تمام نشده است. آقای گل محمدی هم گفت باید نیم فصل را با برد به پایان برسانیم تا بتوانیم نیم فصل دوم را با روحیه و تمرکز برگزار کنیم. بازی خوبی بود و یکی از بهترین بازی های سال های اخیر را ارائه کردیم. محمد عمری عالی بوده و برای تیم کار کرده و امیدوارم بتوانیم همینطور ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه وظیفه خودم بود که به پرسپولیس کمک کنم، گفت: تیم ما سال متفاوتی را پشت سر می گذارد و از پشت بازی می کنیم. من تمام تلاشم را برای کمک به تیمم انجام خواهم داد. خدا را شکر امروز از نظر داوری و کمک به تیم خوب کار کردم.

بیرانوند درباره برکناری ترابی گفت: حیف است که ترابی را از دست دادیم. او بازیکن کلیدی ما است و داور با عجله ترابی را اخراج کرد. با این حال جایگزین های خوبی برای ترابی داریم و بهترین بازی ها را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص ماجرای توهین به علی دایی گفت: بی احترامی به اسطوره های ما ناراحت کننده است. قبلاً یک نفر به فوتبالیست ها توهین کرده و من جلوتر رفتم و گفتم به فکر ورزشکاران و فوتبالیست های ما باشند. وقتی جلوی نفر قبلی را نمی گیرند، دیگران می آیند و صحبت می کنند. این مرد می خواست خودش را بزرگ کند. مردم قضاوت می کنند. علی دایی با ما بزرگ و مهربان است. بسیاری از ایرانیان او را با نام علی دایی می شناسند. من از این مشکل ناراحتم و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

بیرانوند درباره آینده تیم ملی گفت: امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم ملی بیفتد. جام ملت های آسیا پیش رو بسیار سخت خواهد بود زیرا تیم های آسیایی بسیار قدرتمند شده اند. تیم ما هم تیم خوبی است اما امیدوارم هر چه زودتر سرمربی تیم ملی مشخص شود.

وی در خصوص صحبت های وزیر ورزش درباره اعطای حق پناهندگی به بازیکنان تیم ملی گفت: حمید سجادی برای ورزش ما خیلی زحمت کشید. فکر نمی کردم اینقدر به تیم ملی و مدیریت نزدیک باشد. وزیر قبلی این کار را نکرد، اما سخت کار می کند. امیدوارم به کارش ادامه دهد چون ورزشکار است و به ورزش کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا