استان ها

رسالت مهم اعضای شورای شهر اتخاذ تصمیمات درست برای مدیریت مطلوب شهر است

رسالت مهم اعضای شورای شهر اتخاذ تصمیمات درست برای مدیریت مطلوب شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: رسالت مهم اعضای شورای شهر تصمیم گیری درست برای تامین رفاه و ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رویداد برتر از قزوین؛ شورای شهر قزوین برای بررسی چند لایحه سه شنب در تالار مردم تشکیل جلسه داد.

علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ابتدای این جلسه با تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهارداشت: بر اساس آموزه های دینی و توصیه معصومین فروتنی آن است که با مردم آنگونه رفتارکنید که انتظار دارید با شما رفتار کنند و ما در شورا باید در خدمت به مردم صادقانه رفتار کرده و شبانه روز در مسیر رفاه شهروندان همت کنیم.

photo_2023-01-24_23-32-07

وی با محکوم کردن حرکت مذبوحانه پارلمان اروپا علیه سپاه بیان کرد: حمایت خود را از سپاه که نماد استقامت، ایثار و از خود گذشتگی است اعلام کرده و این اقدام نابخردانه پارلمان اروپا را بشدت محکوم می کنیم.

فرمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی نماد یک سپاهی ایثارگر و مردمی است که در قامت رزمنده ای شجاع متبلور شد و منطقه را از شر داعش نجات داد و براستی اگرسپاه در حوادث سوریه نبود معلوم نبود چه سرنوشتی در منطقه داشتیم.

وی تصریح کرد: ما اعضای شورای شهر وظیفه داریم درست تصمیم بگیریم تا مدیون مردم نشویم و کارهای عمرانی و فرهنگی بخوبی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین پس از بررسی چند لایحه در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی با مشارکت بخش خصوصی اظهارداشت: در شرایطی که با محدودیت های منابع مالی مواجهیم بدون تردید استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و تامین رفاه بیشتر برای رانندگان تاکسی یک ضرورت است و با این طرح به شرط بررسی توانمندی شرکت سرمایه گذار موافقت می کنیم.

photo_2023-01-24_23-31-36

در ادامه این جلسه یک لایحه شهرداری در واگذاری یک قطعه زمین به شرکت بهسازان آینده به مساحت ۲۴۰ متر برای پرداخت مطالبات و دیون شر‌کت که قراربود به مبلغ ۵ میلیارد تومان واگذار شود دارای مغایرت اعلام شد.

همچنین لایحه دستور خرید دستگاه نوین تصفیه شیرابه زباله در خصوص شفاف سازی نحوه واگذاری مورد بحث قرار گرفت و  قرار شد شرکت متقاضی ۴۵ روز تصفیه شیرابه را با هزینه خود انجام دهد و در صورت تایید آن برای خرید دستگاه از سوی شهرداری اقدام شود که اعضای شورا آن را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند.

photo_2023-01-24_23-32-00

مغایرت سوم در خصوص واگذاری یک قطعه نهر متروکه بود.

در ادامه اعضای شورا با واگذاری نوسازی ناوگان تاکسیرانی توسط یک شرکت بخش خصوصی به شرط تامین منافع شهرداری و رانندگان تاکسی موافقت کردند.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا