هنر و فرهنگ

طلاب در ترویج معارف اسلامی و ارزش‌های انقلابی روش جهاد تبیین را دنبال کنند

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر و تلاش دشمن برای تضعیف جایگاه دین و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گفت: طلاب باید روش جهاد تبیین را در ترویج معارف اسلامی و ارزش‌های انقلابی دنبال کنند و هیچ جایگزینی برای این مهم وجود ندارد.

به گزارش رویداد برتر، مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه امام محمد باقر علیه‌السلام و حکیم هاشم تهرانی رحمت‌الله علیه، امروز ششم بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و علمی از جمله حاج محمود لولاچیان، موسس حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رنجبریان – مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام – در ابتدای این مراسم، گزارشی از فعالیت‌های حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام ارائه کرد و گفت که طلاب ابن حوزه علمیه، افسران جنگ نرم هستند و علاوه بر تقلید به اسلام و تهذیب اخلاقی و سربازی برای نظام جمهوری اسلامی، اهل مباحثه و گعده و نماز شب و مطالعه و پژوهش و به ویژه در حوزه تسلط به زبان عربی هستند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی با اشاره به افتخارات و دستاوردهای سربازی امام عصر علیه السلام، گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال تضعیف جایگاه دین و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و کاهش تعامل با روحانیت بودند که البته به هدف خود نرسیدند. طلاب باید روش جهاد تبیین را در ترویج معارف اسلامی و ارزش‌های انقلابی را دنبال کنند و هیچ جایگزینی برای این مهم وجود ندارد. سربازی امام عصر علیه السلام برترین افتخار روحانیون است و شهادت و ایثار و جانفشانی در این مسیر جام خود را نثار می‌کنند.

صدیقی در ادامه با بیان اینکه تلاش دشمنان در آشوب‌های اخیر به هیچ جایی نرسید، اظهار کرد: خدمت به اسلام عالی است و ارزش دارد و این کشور چون مورد حمایت الهی است هیچ دسیسه‌ای نمی‌تواند به آن ضربه بزند. 

در پایان این مراسم با حضور حاج محمود لولاچویان و حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، جمعی از طلاب، لباس روحانیت بر تن کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا