ورزش

واکنش پولادگر به رد صلاحیت یک نامزدو انتقاد رئیس فدراسیون تکواندو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد پولادگر رئیس فدراسیون اسکواش در پایان مجمع انتخاباتی به برگزاری انتخابات سایر فدراسیون ها با سرپرستی پاسخ داد و گفت: امور فدراسیون ها پیگیری می شود. طبق معمول و امیدوارم بتوانیم مجمع انتخاباتی سایر انجمن ها را تا آخر برگزار کنیم.. سال را جشن بگیریم.

وی با توجه به اینکه وزارت ورزش برای برنامه ریزی برای انتخابات انجمن ورزش کارگری و رئیس جمهور شدن فرهاد طلوع کیان اقدام می کند، تصریح کرد: چه کسی این حرف را زده است؟ وزیر محترم کار و امور اجتماعی رئیس انجمن ورزش کارگری است و ما کاری به ما نداریم. روندی که طی شده بر اساس آیین نامه مصوب در مجمع عمومی همان انجمن می باشد. من هم از سخنان او تعجب می کنم. حتی کسانی که ادعای این مطالب نادرست را دارند.

پولاداگر درباره محرومیت جواد رمزی گفت: چیزی که در رسانه ملی گفته می شود باید بگویید؟ فرهادیان (مدیرکل امور مشترک فدراسیون) یکی از گروه های دست اندرکار بررسی صلاحیت ها بود که طبق آیین نامه مصوب مجمع عمومی انجمن ورزش های کارگری انجام شد. ما چنین مجلسی نداریم. ما هیچ قانونی تعیین نکرده ایم و قبلاً تعیین کرده ایم که چه رکوردهایی قابل قبول است. چهار سال رهبری ایشان (رمزی) قبول شد، از جزئیات کار اطلاعی ندارم.

وی در خصوص امضای قولنامه مالی با انجمن های ورزشی و انتقادات رئیس انجمن تکواندو گفت: آقایان این تفاهم نامه را امضا نکردند. برخی از دوستان شک کردند که وزارت ورزش می خواهد دو میلیارد تومان بدهد. مبلغ مربوط به تبصره 14 توسط وزارت ورزش پرداخت می شود و همه این مبالغ از منابع دولتی است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش به صورت غیرمستقیم از اظهارات هادی ساعی انتقاد کرد و گفت: بودجه سال گذشته انجمن تکواندو 11 میلیارد تومان بود که 9 میلیارد آن محقق شد. امسال 22 میلیارد تومان برای این اتحاد در نظر گرفته شده بود که تاکنون بیش از 9 میلیارد آن را پرداخت کرده ایم. این هم بدون امضای قرارداد. 70 میلیارد تومان برای انجمن کشتی در نظر گرفته شد که 91 میلیارد دریافت کرد!

پولادگر در پاسخ به این سوال که آیا پادل زیر نظر انجمن اسکواش است یا خیر، اظهار داشت: پادل از ابتدا متعلق به تنیس بوده است.

نایب رئیس سازمان لیگ و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اظهارات مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق باشگاه استقلال حاضر نشد و گفت: در این باره حرفی ندارم.

دکمه بازگشت به بالا