خبرهای کلیکسب و کار برتر

پمپ لئو در ایران بسیار محبوب است

پمپ لئو در ایران بسیار محبوب است. LEO GROUP یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی، تولید، بازاریابی و خدمات به مشتریان برای ارائه طیف گسترده ای از پمپ های LEO فعالیت می کند. LEO اولین شرکت بورسی در صنعت پمپ چین است. توجه به این نکته ضروری است که LEO تنها امکانات فنی مورد تایید دولت را در این صنعت دارد.
انواع پمپ های لئو به بیش از 140 کشور از اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و جنوبی، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه، آفریقا، اقیانوسیه و … فروخته شده است و نقش مهمی در حفظ آب دارند. . منابع طبیعی، برق ساخت و ساز، صنایع پتروشیمی، معدن، فولاد، آتش نشانی، HVAC، آبیاری کشاورزی، تامین آب و حمل و نقل انسانی و غیره بین مناطق کار پمپ لئو واقع شده است.
LEO در حال حاضر دو تیم مجزا دارد که مسئول عملیات تجاری و عمرانی هستند. LEO با داشتن چهار کارخانه تولید در چین، موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده راه حل سیستم پمپاژ و پمپاژ LEO در آینده نزدیک دارد.
لئو پمپ را توزیع می کند
پمپ های سیرکولاسیون لئو با انتقال آب گرم از لوله های اطراف ساختمان و در دسترس قرار دادن آن با سرعت بیشتر، نیاز به راه اندازی شیرآلات را کاهش می دهند و در زمان و هزینه مصرف آب صرفه جویی می کنند. همه پمپ های لئو یکسان ساخته نمی شوند.
رایج ترین نوع پمپ سیرکولاسیون در تمام روز کار می کند، هر روز مثلاً چه از آب گرم استفاده کنید یا نه، این نوع پمپ لئو به طور مداوم کار می کند. به همین دلیل است که گرمای زیادی در 24 ساعت شبانه روز در لوله ها به گردش در می آید و آبگرمکن مجبور است برای گرم کردن آب بیشتر کار کند.
اتصال برق برای گرمایش آب و عملکرد پمپ یکی از بزرگترین مشکلات حرارتی در ساختمان ها و خانه هایی است که از این پمپ سیرکولاسیون استفاده می کنند. برخی از پمپ‌های سیرکولاتور Leo از تایمر استفاده می‌کنند، بنابراین پمپ فقط در زمان‌های خاصی از روز کار می‌کند، اما معمولاً 12 تا 16 ساعت در روز کار می‌کنند، بنابراین تعمیرات جزئی هستند.
با پمپ گردش خون لئو صرفه جویی کنید
خوشبختانه پمپ لئو مدل های بسیار کارآمد دیگری دارد که در عین مصرف انرژی کمتر، بیشترین صرفه جویی در مصرف آب را دارد. از این گزینه ها می توان به عنوان مثال پمپاژ آب گرم بر حسب تقاضا یا سایر راه حل های کنترلی پیشرفته در ساختمان های آپارتمانی بزرگ استفاده کرد.
این چرخش هوشمند آب باعث صرفه جویی بیشتر در قبض برق شما می شود و در عین حال در قبض آب صرفه جویی می کند. این صرفه جویی در انرژی و آب برای پمپ ها ظرف 2 تا 6 سال هزینه می کند – با توجه به اینکه سیرکولاتورهای Leo می توانند برای چندین دهه کار کنند. علاوه بر این، پمپ‌های کنترل‌شده با تایمر پیوسته مانعی برای تغییر به سوخت‌های فسیلی برای گرمایش آب خانگی هستند، زیرا باعث می‌شوند آبگرمکن‌های پمپ حرارتی، جایگزین تمیزتری برای دیگ‌های گاز، در حالت مقاومت الکتریکی ناکارآمد کار کنند.
به عنوان بخشی از تلاش برق رسانی، این شرکت می خواهد آبگرمکن های پمپ حرارتی بیشتری را از طریق مشوق ها و قوانین ساختمانی در خانه ها نصب کند. پمپ های مداوم و مدیریت زمان مانعی بر سر راه این تلاش ها هستند زیرا هنگام نصب بخاری پمپ حرارتی باید تعویض شوند و هزینه تعویض افزایش یابد.
پمپ کف لئو
کاربرد پمپ اسکرید لئو:
پمپاژ آب از چاه روستا
آبیاری و زهکشی گیاهان با پمپ کف لئو.
آبیاری باغ و منزل.
ساخت و ساز، آبزی پروری، استخرهای پرورش ماهی و غیره.
لوازم جانبی پمپ ارت لئو:
فریم پمپ فولادی، موتور آلومینیومی است
کویل مسی پمپ کف لئو
محافظ حرارتی داخلی
چوب استیل ضد زنگ
مهر و موم مکانیکی دو طرفه
فیلتر استیل ضد زنگ پمپ کف لئو
مشخصات فنی پمپ اسکرید لئو:
حداکثر عمق غواصی: 5 متر
حداکثر دمای مایع: +40
سطح pH مایع 6.5 تا 8
حداکثر محتوای ماسه 0.1٪ است. عبور مواد معلق تا 0.2 میلی متر.
کلاس عایق: F
پمپ خانگی لئو
آب و هوای سیاره ما به سرعت در حال تغییر است. آب حیات است و ما بدون آن نمی توانیم زنده بمانیم. بسیاری از کشورها به دلیل تغییرات آب و هوایی با کمبود آب مواجه هستند. کشورها مخازن و سدهایی برای ذخیره آب دارند، اما برای دیدن آنها پس از موسمی بعدی کافی نیست. یکی دیگر از پمپ های خانگی بسیار محبوب در بازار ایران، پمپ ابارا است.
آب زیرزمینی یکی دیگر از منابع مهم آب است. ما از پمپ های آب مانند پمپ های خانگی لئو برای جمع آوری آب از زمین استفاده می کنیم تا بتوانیم از آن برای آشامیدن، کشاورزی و استفاده در خانه هایمان استفاده کنیم.
دو نوع اصلی پمپ آب، پمپ آب خانگی و کشاورزی است. این دو نوع بیشتر به زیر مجموعه هایی شامل پمپ های آب، پمپ های آبیاری، پمپ های گریز از مرکز، پمپ های شناور و غیره تقسیم می شوند.
ما از پمپ های خانگی مانند پمپ لئو برای جمع آوری آب برای مصارف خانگی استفاده می کنیم. هدف تامین آب منازل است. این نوع پمپ قدرت چندانی ندارد، زیرا برای تامین آب در خانه نیازی به پمپ برقی نداریم. از طرفی پمپ های کشاورزی بسیار قدرتمند هستند. برای آبیاری مناطق روستایی از منبع اصلی آب می گیرند. کاربرد اصلی این نوع آبیاری زمین های کشاورزی است.
انواع پمپ های خانگی لئو
الگوی جانبی پمپ لئو
پمپ محیطی
پمپ محیطی خود پراینگ
پمپ کناری شناور
مدل معرف پمپ شده لئو
جت روشن شد
پمپ اسپری ساخته شده از فولاد ضد زنگ
پمپ جت عمیق
پمپ گریز از مرکز Leo
پمپ سانتریفیوژ
پمپ گریز از مرکز خود پراینگ
پمپ سانتریفیوژ چند مرحله ای لئو
پمپ سانتریفیوژ دو مرحله ای Leo 2ACm
پمپ گریز از مرکز چند مرحله ای 3(4) ACm
پمپ سانتریفیوژ چند مرحله ای ACm100S ساخته شده از فولاد ضد زنگ
پمپ سانتریفیوژ فولاد ضد زنگ چند مرحله ای ACSm100S
XCm-C RVS سینتریفیوژ چند مرحله ای
شیر استخر لئو
پمپ استخر لیو یا پمپ تمیز کننده استخر لئو یکی از پرفروش ترین پمپ های لیو در ایران می باشد.
پمپ استخر XKP00
پمپ استخر XKP04

دکمه بازگشت به بالا