خبرهای کلی

پیروی از ولایت تاکید اساسی شهید سلیمانی بوده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید عبدالهادی یک ستون حسینی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و 18 آذر و سالروز شهادت سردار سلیمانی در فرماندهی دریابانی شهرستان گناوه با بیان فضایل حضرت زهرا(س)س) منادى حضرت ولى اميرالمؤمنين علي (ع)THE) و مردم را در راه ولایت رهبری کردند.

امام جمعه گناوه افزود: روز نهم روز بصیرت و آگاهی است و در این روز حکومت داری مردم بیشتر متبلور می شود.

وی اعلام کرد: ملت ایران اسلامی با همه مشکلات، گرفتاری‌ها، کاستی‌ها و ضعف‌ها و با همه توطئه‌ها و توطئه‌های آمریکا و دیگر مستکبران جهان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون. انقلاب و ولایت را رها نمی کند و از ولی امر اطاعت می کند و وکلا او را فراموش نمی کنند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه دشمن همواره از جهل مردم سوء استفاده می کند، تصریح کرد: تا زمانی که مردم این بصیرت را داشته باشند، نظام اسلامی با تمام توان و اقتدار با توطئه دشمن مقابله خواهد کرد.

وی با اشاره به قدرت رسانه و فضای مجازی بر افکار و احساسات مردم گفت: نباید از تاثیر خاص فضای مجازی و قدرت رسانه ای شبکه های متخاصم و متخاصم غافل شد چرا که دشمن سعی می کند افکار جامعه را تسخیر کند. به خصوص جوانان

امام جمعه گناوه تاکید کرد: نباید از این موضوع غافل شد و بیشتر تلاش کرد زیرا یکی از برنامه های اصلی دشمن ناامید کردن مردم و استفاده از رسانه ها برای کاشت بذر ناامیدی در جامعه است.

وی با اشاره به اتفاقات عراق و سوریه گفت: کاستی ها و ضعف هایی وجود دارد و ما منکر آن نیستیم اما امنیت خط قرمز ماست و دشمن تلاش می کند کشور ما را ناامن کند.

امام جمعه گناوه در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: صداقت سردار سلیمانی باعث محبوبیت این فرد نظامی شد و پیکر این شهید را در دو کشور ایران و عراق دیدیم. مورد استقبال میلیون ها نفر قرار گرفت.

حجت الاسلام یک ستون حسینی تصریح کرد: دشمن شناسی، ولایتمداری، تعهد، آگاهی و شجاعت از ارکان مهم مکتب شهید سلیمانی است و امنیت امروز بسیاری از کشورها مرهون و مدیون خون این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی می تواند بسیاری از مشکلات جامعه و جوانان ما را حل کند، افزود: توصیه و تاکید اساسی شهید سلیمانی همواره بر اطاعت از ولایت فقیه بوده است.

حجت الاسلام یک ستون حسینی یادآور شد: اسلام برای مقام و منزلت زن بالاترین اهمیت و ارزش قائل است و نباید اجازه داد رسانه های معاند با تبلیغات گسترده این موضوع را تحریف کنند.

دکمه بازگشت به بالا