سلامت و دانش

گوشی جان‌سخت موتورولا با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای

پس از اینکه اپل اتصال ماهواره ای اضطراری را در سری آیفون 14 معرفی کرد، حالا باید منتظر این قابلیت در گوشی های اندرویدی باشیم. کوالکام اخیراً Snapdragon Satellite را معرفی کرده است و اکنون گوشی Motorola Defy 5G به استفاده از قابلیت های ارتباطی ماهواره ای معروف است.

Bullitt Group یکی از تولیدکنندگان سرسخت گوشی با مشارکت استراتژیک با موتورولا و Cat است. سال گذشته این شرکت اعلام کرد که در حال توسعه اولین گوشی هوشمند خود با پیام‌رسانی ماهواره‌ای دو طرفه است. از آن زمان، گروه Bullitt با MediaTek و یک شبکه زیرساخت ماهواره ای کار می کند تا دستگاه شما را قادر سازد بین Wi-Fi، تلفن همراه و ماهواره جابجا شود.

پیام‌رسانی ماهواره‌ای در Motorola Defy 5G

سرویس پیام رسان ماهواره ای Bullitt Group برای تمامی کاربرانی که از این شرکت گوشی تهیه می کنند در دسترس است و این موضوع ربطی به اپراتور ندارد. با این حال، کاربر باید از سرویس ماهواره ای اطمینان حاصل کند و از برنامه پیام رسانی مناسب استفاده کند.

چند روز پیش، Bullitt Group تایید کرد که این سرویس در سه ماهه اول سال 2023 به صورت تجاری در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین اعلام کرد که اولین گوشی هوشمندی که از این ویژگی پشتیبانی می کند، نسل بعدی Defy موتورولا خواهد بود. بنابراین، Motorola Defy 5G از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی می کند.

Motorola Defy

این سرویس که Bullitt Satellite Connect نام دارد، حاصل همکاری Bullitt Group Mediatek و Skylo است. شرکتی که شبکه مورد نیاز Bullitt را برای سرویس پیام رسانی ماهواره ای می سازد و راه اندازی می کند.

سرویس ماهواره ای Bullitt زمانی وارد می شود که کاربر سعی می کند با تلفن هوشمند خود به Wi-Fi و شبکه های تلفن همراه متصل شود، اما با شکست مواجه می شود. همه می‌توانند پیام‌های ماهواره‌ای را به‌عنوان پیام‌های متنی ساده دریافت کنند و از طریق برنامه پیام‌رسانی ماهواره‌ای Bullitt برای اندروید و iOS پاسخ دهند.

هزینه این سرویس از گیرنده پیام دریافت نمی شود، اما فرستنده باید این سرویس را خریداری کند که هزینه آن به عنوان پایه ماهیانه 4.99 دلار است. البته تا یک سال می توانید به صورت رایگان پیام های کمکی ارسال کنید.

5858

دکمه بازگشت به بالا