جامعهکسب و کار برتر

پخش تجهیزات فست فود با قیمت مناسب 2023

برای انتخاب تجهیزات فست فود چه لیستی تهیه کنید؟

از بهترین مزایای افتتاح یک فست فود این است که می توانید با هر بودجه و سرمایه ای این کار را انجام  دهید اگر بودجه کمی دارید می توانید کارتان را شروع کنید و کم کم به فکر رشد و توسعه آن باشید. رستوران فست فودی و یا فست فود سیار به خط تولید نیازمند هستند و این خطوط مکمل هم می باشند. اگر یک خط تولیدی دارای فقط یک فر و تجهیزات ساده ای هم باشد بعدا می توانید از آنها در صورت راه اندازی خط تولید بزرگتر هم استفاده کنید و به کارتان خواهند آمد. لیستی که برای تجهیزات مورد نیاز فست فودها هنگام راه اندازی فست فود تهیه می شود از این قرار است:

  • بخار پز هات داگ
  • دستگاه جوجه گردان( مرغ بریان)
  • دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی
  • سرخ کن صنعتی

بخار پز هات داگ

این دستگاه از کاربردی ترین تجهیزات فست فودی می باشد که در مراکز تولید فست فود ها و عرضه آنها کاربرد دارد. بخاطر اینکه ساندویچ هات داگ یک غذای فست فودی است که دارای طرفداران زیادی می باشد از این دستگاه جهت افزایش سرعت آماده سازی آن استفاده می شود. به کمک این دستگاه هات داگ ها بخار پز می شوند و بعد انها را سرخ می کنند. به کمک این دستگاه می توان هات داگ ها را در بهترین و سالم ترین حالت ممکن و با حرارت مستقیم و بدون استفاده از روغن داغ کاملا مغز پخت تهیه و در اختیار مشتری قرار داد.

تجهیزات فست فود |تجهیزات فست فود خارجی

دستگاه جوجه گردان ( مرغ بریان )

بدنه این دستگاه از جنس استنلس استیل با ضخامت بالایی می باشد و اسکله آن هم از پروفیل آهن است. از مزایای این دستگاه می توان به چهار چرخی که برای جابجایی و حمل راحت دارند و شیشه های سکوریت آن اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای یک سینی است که برای ریختن روغن در هنگام بریان  کردن مرغ استفاده می شود و سیخ هایی هم دارد که از کیفیت بالا و آبکاری شده برخوردار می باشند.

دستگاه فر مرغ بریان از جمله دستگاه های پخت و پز فست فودی است که دارای موتور گیربکسی مجزا و کویل شده است که باعث می شود کمترین صدا را ایجاد کند و در نتیجه اصطکاک چرخ دنده ها نیز کمتر می شود. این دستگاه مجهز به شیرهای گاز استاندارد است و قابلیت استفاده از گاز شهر و گاز مایع را دارد.

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی

این دستگاه از سیستم تمام هیدرولیک بهره مند است و قابلیت سلفون گذاری و بسته بندی همبرگر ها را دارد، به صورت کاملا بهداشتی و اتوماتیک وار کار می کند، اگر این دستگاه همبرگر زن توسط بهترین فروشنده تجهیزات فست فود تهیه شود می تواند هزینه نگهداری و نیروی کار را کمتر کند و از طرفی نصب و راه اندازی ان هم کار سختی نیست، قطعات این دستگاه به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت شستشو و تنظیم فشار و تنظیم سرعت را دارند.

سرخ کن صنعتی

دارای ترموستات جهت تنظیم درجه حرارت دلخواه روغن می باشد. از انجایی که سیب زمینی سرخ کرده در فست فودی ها خواهان زیادی دارد اکثر فست فودی و رستوران ها از آن به عنوان پیش غذا استفاده می کنند. این دستگاه از آنجایی که مجهز به دو سبد مجزا است می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن سیب زمینی زیادی را آماده کند و به صورت بهداشتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. انواع فرهای پیتزا، دستگاه مرغ سوخاری، انواع سرخ کن های صنعتی، انواع گریل ها، یخچال فریزرهای صنعتی، انواع میز کارها و هودهای صنعتی از جمله تجهیزات و لوازم های مورد نیاز برای هر فست فودی هستند.

مراحل راه اندازی فست فود:

  • انتخاب مکان مناسب
  • دارا بودن منوی غذایی دقیق و مناسب
  • طراحی و دیزاین زیبا و تمیز
  • پرسنل مودب و تمیز
  • غذای لذیذ و خوشمزه و سالم

هزینه راه اندازی فست فود:

  • هزینه مربوط به مکان مغازه که باید حتما مکانی مناسب و دارای طراحی داخلی و تاسیسات باشد.
  • هزینه های خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات سالن پذیرایی از مشتریان و fast food equipment
  • هزینه های مربوط به تبلیغات برای جذب مشتریان

تجهیزات فست فود در تهران:

اگر نگاهی به تجهیزات فست فود ها بیندازید متوجه می شوید که دارای چند بخش کلی هستند که در کنار همدیگر خدمات اشپزخانه ها را انجام می دهند و باعث ایجاد منوهای جذابی از غذا برای مشتریان خواهند شد. تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات پخت غذا، تجهیزات سلف سرویس، تجهیزات خط تولید، تجهیزات انبار و نگهداری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، شلفها، هودهای صنعتی و … از جمله ابزارآلاتی هستند که برای آشپزخانه های صنعتی مورد نیاز هستند.

در زمینه عرضه این تجهیزات شرکت های زیادی در شهرهای مختلفی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می کنند. اگر این تجهیزات فست فودی در شهر تهران خریداری شوند از بهترین فروشنده های تجهیزات فست فودی با بهترین و مطرح ترین برندها برخوردار هستند که با انجام فعالیت های موفقیت آمیز خود توانسته اند سالهای زیادی باعث ایجاد اعتماد در مشتریان خود شوند. بنابراین بهترین فروشنده های تجهیزات فست فودی در شهر تهران فعالیت می کنند و همگی این تجهیزات از قیمت های مناسب با کیفیت فوق العاده ای برخوردارند.

تجهیزات مربوط به پخت و پز و نگهداری و آماده سازی رستوران ها و فست فود ها با توجه به اینکه از چه نوع تجهیزاتی متناسب با ظرفیتشان استفاده می کنند فرق می کند. نوع تجهیزات می تواند به صورت داخلی و خارجی باشد که  همین عامل در زمان تهیه این تجهیزات صنعتی نیز تاثیرگذار است. مدت زمانی که برای تهیه تجهیزات آشپزخانه ها و فست فودی نیاز است بین 20 الی 30 روز می باشد. جهت برآورد کردن هزینه های تهیه تجهیزات فست فودی باید از خدمات و مشاوره های بهترین فروشنده تجهیزات فست فودی کمک بگیرید که بتوانید پروژه خود را متناسب با مکانی که در نظر گرفته اید با بهترین کیفیت اجرایی کنید.

قیمت تجهیزات فست فود دست دوم

قیمت تجهیزات فست فود دست دوم یک مسئله بسیار مهم برای بسیاری از مخاطبان است که می خواهند کسب و کار خویش را راه اندازی کنند و داشتن لیست تجهیزات فست فود یکی از مواردی است که در شروع فست فود باید به آن توجه کنید. راه اندازی فست فود را می توان برای علاقه مندان به این حوزه فعالیتی سودآور دانست و در کشورهای پیشرفته فست فود از جایگاه ویژه ای برخوردار است زیرا طعم ویژه ای دارد و با هر سلیقه ای سازگار است بنابراین بسیاری از افراد برای راه اندازی کسب و کار فست فود خویش می خواهند بودجه کمتری برای تهیه لوازم و تجهیزات آشپزخانه فست فود پرداخت نمایند که بهتر است از تجهیزات فست فود دست دوم استفاده نمایند.

از این رو قیمت تجهیزات فست فود دست دوم برای بسیاری از خریداران بسیار اهمیت دارد و لازم به ذکر است که اگر در ابتدای راه اندازی فست فود هستید و یا اینکه مشتریان زیاد و متعددی برای فست فود دارید بهتر است در ابتدای کار از تجهیزات کوچکتر و کم هزینه تر استفاده کنید تا در صورت عدم رونق کسب و کار، ضررهای هنگفتی را متحمل نشوید بنابراین تهیه تجهیزات فست فود دست دوم بهترین گزینه می باشد زیرا قیمت تجهیزات فست فود دست دوم کاملا مقرون به صرفه است.

اما باید به این نکته نیز توجه کنید که در صورت خرید تجهیزات نامناسب، کیفیت فست فود نیز کاهش پیدا می کند و مشتری جذب نمی شود و کیفیت تجهیزات دست دوم خیلی بیشتر از تجهیزات دیگر است و کاملا در حال رقابت می باشند علاوه بر اینکه تجهیزات فست فود دست دوم مقرون به صرفه است کاملا از نظر کیفیت هم بی نظیر می باشند. قیمت تجهیزات فست فود دست دوم متناسب با بودجه شما می باشد و می توانید درجه یک ترین تجهیزات فست فود دست دوم را با قیمت فوق العاده بهینه ای تهیه نمائید و بهره مند شوید.

قیمت استثنایی تجهیزات فست فود دست دوم

قیمت استثنایی تجهیزات فست فود دست دوم با توجه به ابعاد، جنس و خیلی از موارد دیگر تعیین می شود در نتیجه قیمت مشخصی از آن را نمی توان بیان نمود زیرا در حال نوسان می باشد ولی این اطمینان را داشته باشید که قیمت تجهیزات فست فود دست دوم بسیار ارزان تر و استثنایی تر از تجهیزات فست فود دیگر است. برای استعلام گرفتن قیمت استثنایی تجهیزات فست فود دست دوم می توان از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند پرسوجو نمود و یا به تامین کننده به طور مستقیم مراجعه نمود و قیمت دقیق آن تجهیزات را فهمید.

قیمت استثنایی تجهیزات فست فود دست دوم با کیفیت و درجه یک در خور توجه بسیاری از افراد بوده است و این هزینه ها در واقع یک عامل موثر در فروش آن ها به شمار می روند که قیمت این نوع تجهیزات فست فود را به سادگی می توان از تامین کننده این کالا به دست آورد که قیمت انواع تجهیزات فست فود دست دوم برای مشتریان صرفه ی اقتصادی بسیاری به همراه دارد و کاملا استثنایی می باشد.

دکمه بازگشت به بالا