سلامت و دانشکسب و کار برتر

آیا کرم آبرسان صورت را چاق میکند؟

اکثر کرم های آبرسان باعث تقویت پوست شده وبه علت تحریک کلاژن سازی از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و سبب جوان سازی و شادابی پوست صورت می شوند.

آبرسان پوست در واقع فرآیندیه که طی آن رطوبت مورد نیاز پوست تامین میشه. و پوست شادابی از دست رفته خود را پیدا میکنه. پوست انسان خارجی ترین بخش بدن و یکی از اندام های مهم محسوب میشه چرا که تقریبا تمام سطح بدن انسان با پوست پوشیده شده ، ساختار پوست انسان از سه لایه اپیدرم، درم و هیپودرم تشکیل شده. اپیدرم خارجی ترین لایه پوسته که ما آنرا رویت میکنیم.

سلول های پوست در سطح اپیدرم دائما در حال جایگزینی هستند یعنی سلول های پوستی که بعد از مدتی میمیرند جای خود را به سلول های جدید میدهند، سلول های مرده در سطح اپیدرم باقی میمونه و باعث افزایش ضخامت آن میشن. اما به مرور زمان سلول های موجود در اپیدرم شکننده میشن و با افزایش سن این حساسیت به شکل چروک نمایان میشه.

اگر تمایل دارید که دیرتر پوست چروک داشته باشید باید کاری کنید تا سلول های پوست شادابی خود را حفظ کنند و شکنندگی کمتری داشته باشند. برای کلیک کنید.

چرا باید به پوست آبرسانی کنیم؟

شاید برای شما هنوز استفاده از آبرسان سوال باشه و لزوم استفاده از آن را ندونید وبخواید بپرسید که آبرسان پوست چیست؟ چرا باید به پوست خود آب برسانیم؟ برای پاسخ لازمه تا ساختار پوست را بشناسید.

ساختار پوست انسان از مجموعه ای از سلول های پوستی تشکیل شده این سلول ها در ابتدا بسیار شاداب اند اما به تدریج و در طی قرار گیری در معرض آلودگی ها و آسیب و آفتاب و… شادابی خود را از دست میده، و تبدیل به سلول مرده میشن.

پوست دوباره سلول های زنده دیگری تولید میکنه اما با افزایش سن فرآیند تولید سلول های زنده کندتر میشه و بدن املاح و آب کافی برای ساختن سلول های شاداب نیاز داره، پس لازمه تا ما این رطوبت را در اختیار پوست خود قرار بدیم تا سلول ها عمر بیشتری داشته باشند و پوست شکنندگی خود را دیرتر از دست بده.

نحوه استفاده از کرم آبرسان

یکی از راه های حفظ رطوبت پوست و هیدرودرمی کردن پوست استفاده از کرم های آبرسانه. برای این که بدونید چگونه از کرم های آبرسان استفاده کنید باید نحوه استفاده از کرم آبرسان را از طریق کاتالوگ همراه کرم و یا از فروشنده و پزشک و مشاوره پوست و مویی که کرم را از او تهیه کرده اید جویا بشید. شاید جالب باشه بدونید گلاب هم آبرسان خوبیه برای کلیک کنید.

اما به طور کل کرم های آبرسان را باید زمانی استفاده کرد که پوست کاملا تمیزه، برای این منظور میشه از اسکراب های مخصوص پوست به منظور از بین بردن پوست های مرده سطح پوست استفاده کرد و بعد پوست را با شوینده های ملایم شست. کرم آبرسان باید تقریبا روزی دوبار استفاده بشه و تمام سطوح مورد نظر را با کرم پوشاند و ماساژ داد.

به این صورت که کرم را با انگشتان دست در سطح پوست به شکل مدور ماساژ میدیم تا جذب بشه، لازمه دور چشم و لب ها با کرم برخورد نکنه. همچنین در انتها با گرم کردن انگشتان و ماساژ دوباره صورت فرآیند جذب را سریع تر کنیم.

زمان استفاده از کرم آبرسان

همان طور که گفتیم کرم آبرسان باید در طول روزحداقل دوبار استفاده بشه تا رطوبت پوست به آن برگردانده بشه. بدین منظور بهترین زمان استفاده از کرم آبرسان زمانیه که پوست کاملا تمیزه و استراحت کرده و یا میخواد استراحت کنه .

در این دو زمان میزان جذب پوست بسیار بالاست. به این منظور زمان استفاده از کرم آبرسان را در زمان بیدار شدن یا زمان استراحت و همچنین بعد از استحمام که پوست کاملا تمیزه و جذب بیشتری داره، قرار بدید.

تاثیر کرم های آبرسان بر پوست چیست

با استفاده از کرم های آبرسان شما مطمئنا منتظر تاثیر آن بر پوست خود هستید و با خود خواهید پرسید که تاثیر کرم های آبرسان بر پوست چیست. مطمئنا خیلی طول نمیکشه که با استفاده از کرم های آبرسان شما جواب این سوال را خواهید فهمید.

زیرا اولین تاثیری که کرم های آبرسان بر پوست شما خواهند گذاشت بر میزان طراوت و شادابی پوسته. در استفاده مداوم از این روش به تدریج فرآیند جوانسازی پوست صورت میگیره و میزان چین و چروک کاهش پیدا میکنه و با به تعویق میافته.

بهترین آبرسان پوست چیست؟

حال که شما دانستید آبرسان پوست چیست و به تاثیر این روش بر روی پوست واقف شدید سوال بعدی که در ذهن شما به احتمال زیاد پیش میاد اینه که بهترین آبرسان پوست چیست و حتما شما به دنبال بهترین شیوه برای انجام هیدرودرمی بر روی پوست خود هستید. روش های آبرسانی پوست را میتونه به دودسته تقسیم کرد.

آبرسان صورت چیست |بهترین کرم صورت

روش های سنتی و مدرن. روش های سنتی در واقع استفاده از ماسک های مختلفی هستند که به راحتی میشه در منزل تهیه کرد و همگی اساس گیاهی دارند.

روش های مدرن اما بیشتر بر پایه مواد شیمیایی هستند مانند کرم های آبرسان و نوع دیگری از شیوه مدرن استفاده از دستگاه هیدرودرمیه که در بسیاری از مراکز زیبایی استفاده میشه. برای این که بدانیم بهترین آبرسان پوست چیست باید به شناخت بیشتری از پوست خود برسیم.

این که چه نوع پوستی داریم پوست ما چربه یا خشک یا مختلط! نکته دوم در اینه که بدانیم زمان در استفاده این دو روش کاملا متفاوته، روش های گیاهی کم هزینه هستند اما بازه زمانی طولانی تری را میطلبند و روش های مدرن اما با وجود هزینه بیشتر در زمان کوتاه تری فرد را به نتیجه دلخواه میرسونند.


نقش آبرسانی پوست بر شادابی و جوانسازی پوست چیست؟

بررسی ها حاکی از آنه که سلول های پوست انسان در صورتی که در معرض رطوبت قرار گیرند شاداب و سرزنده تر هستند و عمر بیشتری دارند. بنابراین اگر میخواید بدونید نقش آبرسانی پوست بر شادابی و جوانسازی پوست چیست کافیه یک مدت پوستتان را در معرض رطوبت و مواد آبرسان پوست قرار بدید تا متوجه تغییر چهره و پوست خود بشید.

سلول ها با جذب رطوبت ناشی از آبرسان طراوت بیشتری را خواهند داشت و درنتیجه پوست نسبت به قبل جوان تر و شاداب تر خواهد بود.

گلاب رو دست کم نگیرین! گلاب آبرسان پوست

یکی از مواد طبیعی که میتونه نقش بسزایی در افزایش رطوبت پوست داشته باشد گلابه. گلاب حاوی ویتامین سیه و اثر آنتی اکسیدانی و جوانسازی بر روی پوست داره. پس تاثیر گلاب رو دست کم نگیرین! گلاب آبرسان پوست به شکل طبیعیه.

شما میتونید مقداری خیار را به شکل رنده شده همراه گلاب ترکیب کنید و آن را به شکل ماسک حدود بیست دقیقه بر روی پوستتان بگذارید و بعد با آب ولرم آن را شست و شو بدید این کار را تقریبا دو بار در هفته انجام بدید تا متوجه تاثیر معجزه آسای گلاب بشید. همچنین میتونید گلاب را به شکل خالی بعد از استحمام و یا اصلاح صورت روی پوست بزنید و یا آن را بخور بدید.

فواید آبرسانی عمیق پوست چیست؟

آبرسانی عمیق پوست فرآیندیه که در طی آن نه تنها پوست شما از آلودگی ها پاک میشه بلکه رطوبت پوست به مقدار زیادی تامین میشه. آبرسانی عمیق پوست را میتونه به دو روش طبیعی و شیمیایی انجام داد .

ابتدا باید پوست را با شوینده های طبیعی و یا شیمیایی از هر گونه آلودگی پاک کرد، سپس پوست را در معرض بخور گیاهی قرار میدهند و بعد از آن از ماسک و یا کرم های آبرسان استفاده میشه و در مرحله آخر برای حفظ رطوبت ایجاد شده باید از کرم های مرطوب کننده و یا روغن های گیاهی بر روی پوست ماساژ داد.

فواید آبرسانی عمیق پوست در اینه که رطوبت پوست به مقدار زیادی افزایش مییابد که این روش برای پوست هایی که از خشکی شدید رنج میبرند بسیار موثره. علاوه بر آن آبرسانی عمیق پوست باعث میشه تا سلول های پوستی رطوبت از دست رفته خود را بازیابند و روند پیری و چروک پوست به تعویق بیافتد.

مناسب ترین کرم آبرسان برای پوست های چرب و جوش دار

همان طور که پیش تر دانستیم که آبرسان پوست چیست و گفتیم به طور کلی سه نوع پوست وجود داره، پوست خشک، پوست چرب و پوست مختلط.

اگر فکر میکنید که فقط پوست های خشک نیاز به آبرسان دارد در اشتباهید، پوست های چرب هم باید آبرسانی بشن زیرا پوست بدن انسان دارای ماده ای به نام هیالورونیک اسیده اگر در طی زمان رطوبت کافی به پوست انسان با هر نوع پوستی نرسد به تدریج این ماده در پوست کاهش پیدا میکنه و پوست به تدریج چروک میشه.

همچنین اگر پوست شما چربه شاید پوست بدنتان برای جبران کم آبی شروع به تولید چربی میکنه در این صورت اگر از آبرسان استفاده کنید چربی پوستتان هم کنترل میشه. بنابراین پوست های چرب هم نیاز به آبرسانی دارند. دارندگان پوست های چرب میتونند از دو روش طبیعی و مدرن برای آبرسانی پوستشان استفاده کنند اما باید توجه داشته باشند موادی که به پوستشان میزنند فاقد چربی باشه.

پس میتونه گفت مناسب ترین کرم آبرسان برای پوست های چرب و جوش دار کرمیه که فاقد چربی و بر پایه آب باشه تا احساس سبکی بر روی پوست ایجاد کنه و جوش های سطح پوست افزایش نیابند.

آیا کرم آبرسان باعث چاقی صورت می شود؟

آبرسانی به پوست صورت باعث میشه تا سلول های پوست صورت سرزنده و شاداب تر بشن این تاثیر باعث میشه که فرم صورت با طراوت تر به نظر برسه اما ممکنه این سوال پیش بیاید که آیا کرم آبرسان باعث چاقی صورت میشه در جواب این سوال باید گفت که چاقی صورت از طریق آبرسان خیلی مشهود نیست و از آنجا که آبرسان پوست صورت را با طراوت و شفاف میکنه ممکنه به نظر بیاید که صورت چاق شده.

دکمه بازگشت به بالا