استان ها

اسامی چند بازیکن استقلال که قراردادشان ۹ برابر شده لو رفت!

تا ۱۰ فروردین طلب استراماچونی پرداخت نشود استقلال سقوط می‌کند

رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد قرارداد چند بازیکن استقلال امسال ۹ برابر شده و مشخص نیست اعضای هیات مدیره در این باشگاه چه می‌کردند که این اتفاق رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری آنا، حسین قربان‌زاده در گفت و گویی که با برنامه فوتبال برتر داشت هشدارهایی را به باشگاه استقلال داد. وی در بخشی از صحبت های خود پیرامون عدم توجه مدیران باشگاه استقلال به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی  گفت: هرمدیرعاملی می‌آید، می‌گوید من این پول را برای پرداخت طلب استراماچونی می‌خواهم، اما کماکان این پول می‌رود و صرف کار دیگری می‌شود و طلب استراماچونی می‌ماند!

وی افزود: اگر پول استراماچونی تا دهم فروردین‌ماه سال آینده که زمان زیادی هم باقی نمانده، پرداخت نشود، کسر امتیاز، جریمه مالی، بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی و حتی به سقوط  در انتظار استقلال خواهد بود.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد: چک در باشگاه استقلال دست چه کسی است؟ مدیرعامل و دو عضو در هیئت مدیره(اقتصادی) در باشگاه‌ها  حضور دارند. علاوه بر آن، ما می‌توانستیم بگوییم ۵ عضو هیئت مدیره و مدیرعامل تغییر کنند و در آنجا بنشینیم ولی اینطور نشد.

قربان‌زاده تصریح کرد: ۴۰۰ شرکت در لیست واگذاری ما قرار دارد که هیئت مدیره هیچ‌کدام از این شرکت‌ها را ما انتخاب نمی‌کنیم.

وی ادامه داد:امید حامدی فر روی سر من جا دارد ولی او از نفت آبادان آمده و 9 برابر نسبت به سال قبل دریافت کرده است.حسین زواره ای و دروازه بان دوم و سوم استقلال به همراه سبحان خاقانی هم همین شرایط را دارند. شما به عنوان عضو هیات مدیره چه کار می کردید؟ معنی ندارد قرارداد یک بازیکن 9 برابر شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: حالا محبی، قایدی و دو نفر دیگر اینطور باشند، اما آیا همه بازیکنان استقلال در این سطح بودند؟ آقایان بخش عمده‌ای از مبلغ را صرف بازیکن کردند. چرا ما بیانیه دادیم؟ برای همین عدم تطابق بوده است. قرار بود در مدرسه ای که زد و خورد شده معلمی بیاوریم که درس بدهد ولی حالا معلوم شد که من باید هم سیمان و گچ و ساخت مدرسه را انجام بدهم و هم اینکه خودم معلم بیاورم که آنجا درس بدهد.

 

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا