استان ها

افتتاح ۳۶ طرح و پروژه با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در بخش سرولایت

رویداد برتر/خراسان رضوی بخشدار سرولایت از افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن ۳۶ طرح و پروژه دولتی و خصوصی با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در این بخش از توابع نیشابور خبر داد.

باقر صدیقی در گفت‌وگو با رویداد برتر در تشریح این پروژه‌ها افزود: از این پروژه‌ها ۳۳ مورد دولتی و سه پروژه خصوصی است. همچنین چندین پروژه اشتغال‌زایی بخش خصوصی با حمایت و پرداخت تسهیلات بنیاد برکت افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: اشتغال‌زایی و پرداخت تسهیلات به ۱۰۳ نفر با اعتبار بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از برکات این نهاد حمایتی است.

بخشدار سرولایت ادامه داد: در این ایام بهره‌برداری از دوربین‌های پایش تصویری و پلاک‌خوان هشت روستا، مرمت و تعمیر ساختمان پاسگاه انتظامی برزنون، بهره‌برداری از ۱۳ واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد، بهره‌برداری از ۲ حلقه چاه آب شرب و اجرای خط انتقال آب‌رسانی به ۱۱ روستا، بهره‌برداری از یک باب مدرسه و جدول‌گذاری و جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در پروژه‌های خصوصی اشتغال هم برای ۱۴ نفر از طریق راه‌اندازی سالن ورزشی بانوان شهر چکنه، سالن پرورش قارچ خوراکی و کارگاه تولید کیف خواجه‌آباد ایجاد خواهد شد.

صدیقی ادامه داد: افتتاح نمازخانه پاسگاه انتظامی برزنون، افتتاح متمرکز اصلاح شبکه آب‌رسانی پنج روستا و همچنین افتتاح متمرکز دوربین‌های نظارتی و پلاک‌خوان هشت روستا از دیگر برنامه‌های دهه فجر در سرولایت است.

وی به برگزاری بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در سطح بخش اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن‌های مردمی در مساجد سطح بخش، عطرافشانی گلزار شهیدان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری محفل انس با قرآن در زادگاه شهید شوشتری، برگزاری گفتمان دینی، مسابقات ورزشی بومی‌محلی، تیراندازی، مشاعره، کتاب‌خوانی، پخش فیلم‌های انقلابی برای دانش آموزان و… تنها بخشی از برنامه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا