استان ها

ایران اسلامی امروز میزبان گردشگران سلامت است

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین افتخار است، گفت: دشمنان ما انواع تحریم ها ، توطئه ها و غائله های مختلف را بکار گرفتند تا انقلاب ما را به شکست بکشانند ، اما شاهدیم که تمامی این ترفندها با شکست مواجه شده و ایران اسلامی در معادلات دنیا موثر است.

وی ادامه داد:

هاشمی با تاکید بر اینکه کارگزاران نظام موظف هستند تا اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند، اذعان داشت: ما زمانی موفق هستیم که به معنای واقعی خود را نوکر مردم بدانیم و برای رفع مشکلات آنان تلاش نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۱۰ شرکت دانش بنیان در استان سمنان فعالیت دارند.

استاندار سمنان اظهار داشت: بهترین راه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ، اهمیت دادن به شرکتهای دانش بنیان است.

وی در ادامه تصریح کرد: بحمدلله در طی یکسال گذشته ۲۱ معدن در استان سمنان، عملیات فرآوری را به انجام رسانده و از خام فروشی پرهیز دارند.

هاشمی همچنین گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰۰ واحد مسکونی در استان سمنان در حال ساخت است‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این آیین بیان داشت: توسعه و پیشرفت استان را مدیون وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان می دانیم و در این راستا لازم است از همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، ائمه محترم جمعه و جماعات ، اعضای شورای تامین و آحاد مختلف مردم قدردانی نمایم.

استاندار سمنان گفت:با تلاشهای انجام شده ، امیدواریم گاز رسانی به منطقه سرکویر و پل ابریشم اجرایی گردیده و مردم این خطه از استان سمنان نیز از این نعمت ارزشمند بهره مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا