خبرهای کلیکسب و کار برتر

منظور از امنیت شبکه در سرور اختصاصی ایران چیست؟

سرور اختصاصی ایران به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی که به کاربران ارائه می‌کند؛ معمولاً برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکارها مورداستفاده قرار می‌گیرد. البته لازم به ذکر است که خریداران سرور اختصاصی ایران، قبل از انجام هر کاری باید اطلاعات کاملی درباره آن به دست بیاورند.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسائلی که کاربران در هنگام خرید سرور اختصاصی به آن توجه می‌کنند؛ میزان امنیت شبکه است. آنها قبل از خرید سرور، حتماً باید از امنیت شبکه اطمینان حاصل کنند تا بعد از مدتی با مشکل روبرو نشوند. اهمیت بالای این موضوع باعث شده که همواره خریداران سرور اختصاصی ایران با این سؤال مواجه شوند که منظور از امنیت شبکه در سرور اختصاصی ایران چیست؟

در این مطلب ابتدا سرور مجازی ایران و مزایای آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بیشتر با این سرور آشنا شوید. سپس به سؤال کاربران مبنی بر امنیت شبکه در سرور مجازی ایران هم جواب خواهیم داد تا با خیال راحت‌تری خرید خود را انجام دهید.

سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران یکی از سرورهای محبوب است که معمولاً کاربران زیادی از آن برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. همان‌طور که از اسم این سرور مشخص است؛ منابع آن تنها در اختیار یک کاربر قرار می‌گیرد. به همین دلیل امنیت آن تا حد زیادی بالا رفته و سرعت دسترسی کاربران ایرانی تا 4 برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی سرور اختصاصی ایران این است که امکان نصب سیستم‌عامل لینوکس و ویندوز را به کاربران خواهد داد. همچنین لازم به ذکر است که این سرور با منابع و امکانات مختلفی به کاربران ارائه می‌شود تا آنها بر اساس نیاز سایت خود، سرویس دلخواه خود را خریداری کنند.

همانطور که در مقاله ی نکاتی که باید در هنگام خرید سرور اختصاصی ایران رعایت کرد گفتیم،  امنیت بالای شبکه در سرور اختصاصی ایران به همراه سایر ویژگی‌های دیگر، باعث شده که از آن برای سایت‌های مختلفی از جمله راه‌اندازی کلاس‌های آنلاین، پردازش‌های سنگین اطلاعات، سایت‌ها آپلود و دانلود سنتر، سایت‌های پرترافیک و… استفاده شود.

بهترین مزیت‌های سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران توانسته با ارائه خدمات مختلف به کاربران، محبوبیت خود را در میان آنها بیشتر از پیش کند. مزیت‌هایی که استفاده از این خدمات برای کاربران به همراه دارد؛ آنها را با سرعت بیشتری به‌سوی موفقیت هدایت کرده است. یکی از این مزیت‌های بسیار عالی این است که امکان نصب و راه‌اندازی سیستم‌عامل‌های محبوب لینوکس و ویندوز را برای کاربران امکان‌پذیر کرده تا بر اساس نیاز خود، سیستم‌عامل موردنظر را انتخاب کنند.

خرید سرور اختصاصی ایران از مزیت‌های دیگری هم برخوردار است که از جمله مهم‌ترین و برجسته‌ترین آنها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مجهز بودن به سخت‌افزارهای نسل G9 و G8 در کنار هاردهای SSD و NVMe باعث شده که کاربران سرعت بالایی را تجربه کنند.
  • سرور اختصاصی ایران دارای پورت قوی و شبکه‌ای پایدار است.
  • امکان نصب مجازی سازهای VMWARE , KVM بر روی سرور اختصاصی ایران وجود دارد.
  • نصب و راه‌اندازی این سرور رایگان است.
  • استفاده از به‌روزترین سخت‌افزارها و تکنولوژی فایروال به همراه پیکربندی تخصصی هارد سرور، باعث شده که امنیت آن به طرز چشمگیری بالا برود.
  • حتی در زمان وجود مشکل با استفاده از KVM و ILO می‌توان به شبکه سرور دسترسی پیدا کرد.

منظور از امنیت شبکه در سرور اختصاصی ایران

مدیران سایت‌ها برای اینکه بهترین و مناسب‌ترین سرور را انتخاب کنند؛ باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنند. یکی از این فاکتورها، امنیت شبکه است. هرچه امنیت شبکه سرور بالاتر باشد؛ بهتر و راحت‌تر در مقابل تهدیدات و خطرات احتمالی مقاومت می‌کند. امروزه ابزارها و امکاناتی مانند فایروال، آنتی‌ویروس، کنترل دسترسی IPS و… وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان امنیت شبکه را تأمین کرد.

سرور اختصاصی ایران از به‌روزترین تکنولوژی فایروال برای تأمین امنیت شبکه استفاده می‌کند. استفاده از این فایروال باعث شده امنیت سایت بالا رفته و در برابر حمله‌های  brute force، حمله‌های دیداس، حمله بر روی SSH و RDP و سایر خطرات دیگر مقاومت بالایی نشان دهد.

سخن نهایی

سرور اختصاصی ایران از جمله سرورهای کاربردی و بسیار عالی است که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. کسانی که اقدام به خرید این سرور می‌کنند؛ از مزایای مختلفی بهره‌مند می‌شوند که یکی از آنها امنیت بالای شبکه است.

در این مطلب به طور کامل سرور اختصاصی ایران و انواع مزیت‌های آن را مورد بررسی قرار دادیم تا بهتر و کامل‌تر با آن آشنا شوید. همچنین در نهایت به این سؤال پاسخ دادیم که منظور از امنیت شبکه در سرور اختصاصی ایران چیست؟ اگر بعد از مطالعه این مطالب، همچنان درباره امنیت شبکه سرور اختصاصی ایران سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا