رویدادها

کروکی الکترونیکی امسال در کشور اجرایی می‌شود

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: به‌زودی و در سال جاری کروکی الکترونیکی را در کشور اجرایی می‌کنیم.

به گزارش رویداد برتر، سردار سید کمال هادیانفر در رزمایش پلیس بزرگراه‌های سراسر کشور که صبح امروز با حضور فرمانده فراجا در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: ماموران پلیس راهور به صورت شبانه‌روزی در اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی از جمله طرح زمستانی، طرح نوروزی، طرح تابستانه و طرح ویژه اربعین فعال بودند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور ۶۲ میلیون خدمت را به مردم ارائه کرده است، گفت: خدمات پلیس راهور نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است و بیش از ۸۰ درصد از مردم از خدمات پلیس راهور رضایت داشتند.

هادیانفر از افزایش ۲۸ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش محدودیت‌های کرونایی و افزایش وسیله نقلیه در این افزایش سفر موثر بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۲ دستگاه در کشور در حوزه تصادفات نقش دارند، گفت: پلیس راهور چهار وظیفه اصلی را برای خود ترسیم کرده است که مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد و کاهش سوانح و ایمنی بالا و ارائه خدمات آسان از جمله آنهاست.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۶۱۰ دستگاه وسیله نقلیه مناسب به پلیس راهور کشور تزریق کردیم، گفت: پلیس بزرگراه با چنین عِده و عُده‌ای در ۱۳ کلانشهر انجام وظیفه می‌کند و با تخلفات برخورد خواهد کرد.

هادیانفر خاطرنشان کرد: ۹۴ درصد اعمال جریمه با دست‌افزار ایرانی «سپهر» انجام می‌شود، این دست افزارها قدرت هوشمندسازی در پلیس را افزایش داده است.

رئیس پلیس راهور گفت: ربات‌های هوشمند پلیس با بیش از ۹۹ درصد صحت اعمال قانون و جریمه را انجام می‌دهد.

وی در خاتمه این را هم اعلام کرد که به‌زودی و در سال جاری «کروکی الکترونیکی» را در کشور اجرایی می‌کنیم، این سبک کروکی ۹ ماه است که به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا