جامعهکسب و کار برتر

چگونه بهترین وکیل در قزوین را پیدا کنیم؟

نحوه انتخاب بهترین وکیل خانواده در قزوین

با توجه به اینکه پرونده های خانواده در دادگاه قزوین به وفور دیده می شود، بنابراین تقاضا برای بهترین وکیل در قزوین هم بیشتر می شود. درواقع افرادی که در شهر قزوین دچار مشکلات خانوادگی خصوصا طلاق می شوند در قدم اول به دنبال بهترین وکیل خانواده در قزوین هستند تا بتوانند کلیه امور پرونده مربوط به طلاق یا خانواده را به او بسپارند. البته مواردی در انتخاب وکیل خانواده خبره وجود دارد که با رعایت آن ها انتخاب درست تری برای وکیل خانواده خواهید داشت.

یکی از مواردی که در انتخاب وکیل خانواده تاثیرگذار است، میزان دانش و سوابق کاری یک وکیل می باشد. وکیل خانواده ای که دارای سوابق خوب و درخشانی باشد، پس دارای تجربه های زیادی در زمینه دعاوی خانواده با موضوعات مختلف می باشد. وکیل پایه یک دادگستری در شهر قزوین است و  دارای آمار بالای موفقیت در پرونده های مختلف وکالتی می باشد. ایشان از نگاه مردم به عنوان بهترین وکیل در قزوین شناخته شده است و در زمینه های مختلف وکالتی مانند خانوادگی، تجاری، ملکی، کیفری، ثبتی و غیره مشغول به فعالیت در شهر قزوین می باشد.

 مورد دیگری که باید به آن توجه کرد این است که، اطلاعات وکلا باید  به روز باشد زیرا معمولا تغییر قوانین حقوقی به صورت سالیانه وجود دارد و وکیلی  در این شغل موفق است که با مطالعه کتب های مختلف حقوقی بتواند اطلاعاتش را همیشه به روز نگه دارد. به طور کلی انتخاب یک وکیل متخصص و خبره در حوزه خانوادگی می تواند پرونده را در جهت مثبت به پیش ببرد و با مهارت و تخصصی که دارد از حق موکلش دفاع کند، اما در صورتیکه موکل در هنگام اخذ وکیل خانواده  انتخاب نادرستی داشته باشد، احتمال شکست پرونده خانوادگی بالا می رود و باعث می شودتا ضرر و زیان مالی هم به وجود آید.

اسامی وکلای قزوین |بهترین وکیل خانواده در قزوین

دلایل مراجعه به وکیل خانواده

در پرونده های خانوادگی، به دلیل مواجه شدن با مسائل خانوادگی و طلاق، آسیب دیدن روجی و روانی در مراجعه کنندگان بسیار وجود دارد و باعث می شود در این شرایط تصمیم گیری و رسیدگی کردن به امور پرونده برای آنان سخت  شود، بنابراین مراجعه کنندگان تصمیم می گیرند تا در هنگام روبرو شدن با مشکلات خانوادگی از یک وکیل خانوادگی خوب کمک بگیرند و پرونده خود را به او واگذار کنند، خصوصا در پرونده های طلاق که معمولا متارکه زوجین ادامه دار بوده و باعث آسیب های جدی روحی و روانی در بین زوجین می شود، در این شرایط وکیل خانواده وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره های حقوقی درست، به دنبال آرام کردن زوجین باشد و سپس با بکارگیری از دانش روانشناسی خود به آن ها و شرایط فعلیشان کمک کند.

موضوعات مهم در پرونده های خانوادگی

پرونده های خانوادگی دارای موضوعات مختلفی می باشد که به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • طلاق و فسخ نکاح
  • نکاح دائم یا موقت
  • تمکین
  • حضانت فرزند و ملاقات با او
  • شروط های مربوط به عقد
  • مهریه و شرایط آن
  • نفقه زن و فرزند
  • جهیزیه و استرداد آن
  • ازدواج مجدد
  • تغییر جنسیت
  • سرپرستی کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست

نکته های مهم در انتخاب بهترین وکیل خانواده

در انتخاب بهترین وکیل خانواده در قزوین، به کارگیری یکسری از اصول و قواعد الزامی می باشد تا در ادامه مسیر، اجرای پرونده های خانوادگی دچار شکست نشود. بنابراین به مهم ترین نکات در انتخاب وکیل خانواده می پردازیم:

  1. برای انتخاب یک وکیل خانواده ، تحقیق و بررسی لازمه را از افراد قابل اعتماد انجام دهید.
  2. تخصص و سوابق وکیل موردنظرتان را بررسی کنید.
  3. وکیلی را انتخاب کنید که برای صحبت کردن و بیان جزییات با او، معذب نباشید و بتوانید به راحتی با او در مورد مسائل و مشکلات صحبت کنید
  4. وکیلی را انتخاب کنید که به اندازه کافی جسارت داشته  و همچنین دارای روحیه ی قوی در انجام امور وکالتی باشد زیرا در شغل وکالت به دلیل سختی و زمختی که در آن وجود دارد به وکیلی نیاز دارد که دارای روحیه ای سخت باشد و احساساتی تصمیم نگیرد.

مهارت های مورد نیاز یک وکیل خانواده موفق

وکیل های نام آور بسیار زیادی در شهر قزوین وجود دارد، که باعث جلب اعتماد موکلین و مردم شده اند. این وکلا با داشتن یکسری مهارت ها و تقویت آن ها در تلاش هستند تا بتوانند در امور حقوقی خود موفق شوند و دارای سوابق خوبی در کارنامه وکالتی خود باشند. این مهارت ها و تخصص ها عبارتند از:

  • تخصص در قوانین خانوادگی و طلاق
  • تخصص در قوانین مهریه
  • تخصص در امور حقوقی
  • استفاده به موقع از قانون ها و تبصرها
  • ارائه مشاوره های حرفه ای در زمینه خانوادگی
  • تخصص در اصول گزارش نویسی
  • آگاه به مباحث روانشناسی برای ارتباط درست با موکلین و مراجعه کنندگان
  • به کار گیری اصول کلامی به موقع
  • حفظ اعتماد به نفس و تقویت آن
  • تسلط داشتن بر زبان بدن
  • صبوری در کلیه امور حقوقی
  • کنترل عصبانیت و شناخت رفتاری مناسب خود

الزام مشاوره با وکیل خانواده در قزوین

بعد از انتخاب وکیل خانواده، از او بخواهید که مشاوره ای با هم داشته باشید تا در مورد شرایط و روند اجرایی پرونده بیشتر صحبت کنید، اگرچه وکیل های موفق قبل از هر اقدامی جلسه اولیه مشاوره را تشکیل می دهند تا با مطالعه ی کلی از پرونده، هزینه و درصد احتمالی موفقیت پرونده را به مراجعه کننده بازگو کنند. درواقع با حضور در جلسات مشاوره می توان به این نتیجه رسید که آیا می توان با وکیل موردنظر ارتباط برقرار کرد و با او در بیان مشکلات و جزییات آن احساس راحتی کرد زیرا  معمولا در پرونده های خانوادگی بیان جزییات می تواند تاثیر خوبی در روند پرونده داشته باشدو به شرایط موکل کمک کند. معمولا در جلسه اولیه مشاوره، وکیل مربوطه با بررسی پرونده هزینه حق الوکاله را بیان می کندکه در آن صورت می توان تصمیم گرفت که پرونده را به او سپرده و یا اینکه در اختیار وکیل دیگری قرار دهید.

هزینه حق الوکاله وکیل خانواده در قزوین

هزینه های حق الوکاله وکلای شهر قزوین متفاوت می باشد. مواردی در تعیین کننده میزان هزینه حق الوکاله تاثیرگذار هستند مانند سوابق خوب و تجربه ی بالای وکیل خانواده در شهر قزوین که باعث جلب اعتماد و اطمینان  بیشتر در مردم می شود. وکیل وظیفه دارد تا با بررسی پرونده و میزان سختی کار، حق الوکاله را تعیین کرده و به مراجعه کننده بازگو کند.

بهترین وکیل قزوین را با وکیل از ما بشناسید

بهترین وکیل قزوین می‌تواند در مسائل و دعاوی مختلف کمک بسیاری به مراجعین کرده، در باب مسائل و دعاوی کیفری و حقوقی باید توجه داشت که این دعاوی معمولاً از شاخه‌های مختلفی برخوردار بوده و امکان دارد که در پی یک دعوا، چندین دعوای مختلف در گرو آن و وابسته به آن مطرح شود بنابراین بهترین وکیل در قزوین علاوه براین ‌که باید به ‌صورت تخصصی به مراجع قانونی و قضایی مختلف وهمچنین قوانین مربوط به انواع دعاوی تسلط کامل داشته باشد، بایستی به مسائل حقوقی و کیفری نیز که امکان دارد در پی انواع دعاوی رخ دهد مسلط بوده تا در صورت بروز دعاوی و اختلاف، بتواند از پس چنین پرونده‌هایی برآید.

در انتخاب بهترین وکیل باید توجه داشت که هر وکیل پایه یک دادگستری گرچه صلاحیت طرح همه نوع دعاوی را دارد، اما وکیل خوب معمولا در یک زمینه تخصصی کار می‌کند و با آن تخصص شناخته می‌شود. وسعت دعاوی مختلف حقوقی و کیفری و نیز روندهای مختلف طرح دعوی و اجرا به ‌گونه‌ای است که یک نماینده حقوقی نمی‌تواند بازده کامل در همه پرونده ها از خود نشان دهد. بهترین وکیل براساس نوع هر پرونده معین می‌شود. باید توجه داشت که هر وکیل بنا به تجربه کاری خود در برخی از حوزه‌های حقوقی مسلط‌‌ ‌تر است. بنابراین، باید براساس موضوع هر پرونده به دنبال بهترین وکیل و مجرب‌ترین وکیل در آن دعاوی بود.

دکمه بازگشت به بالا