جامعهکسب و کار برتر

نحوه به دست آوردن CP

آموزش دریافت سی پی cp رایگان کالاف دیوتی موبایل

دریافت رایگان سی پی کالاف راه های مخصوص به خودش را دارد و خیلی از گیمر ها ممکن است بخاطر وقت گیر بودن و سختی این روش ها سراغ دریافت سی پی رایگان نروند  و اقدام به خرید cp کنند، اگر مایل به خرید سی پی هستید ما در ویجیاتو به شما سایت معتبر ارزان جم را پیشنهاد میکنیم که می توایند با ورود به صفحه  هر نوع و تعداد بسته ای که مدنظرتان هست را با قیمت ارزان خریداری کنید. پیش از اینکه به سراغ ارائه راهکارهایی برای دریافت سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل برویم شاید بهتر باشد در ابتدا یک تعریف از سی پی و کاربرد آن در بازی کال آف دیوتی موبایل را ارائه دهم و سپس به سراغ دریافت سی پی رایگان برویم.

خرید cp ارزان |خرید cp کالاف دیوتی موبایل

تعریف سی پی

سی پی یکی از ارز های درون بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد و همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردم شما به واسطه آن می توانید تجهیزات مختلفی را به دست آورید، ضمن اینکه می توانید تجهیزاتی را که در اختیار دارید نیز به روز رسانی کنید. اگر جزو آن دسته از بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل هستید که نمی خواهید هزینه برای خرید سی پی داشته باشید قطعاً با استفاده از روش های زیر می توانید سی پی رایگان به دست آورید.

روش های دریافت سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی از اولین روش‌هایی که می‌تواند به شما معرفی کنم این است که در تمامی چالش ها و ماموریت های بازی کالاف دیوتی موبایل منظور مأموریت های هفتگی و ماموریت های روزانه و سایر چالش هایی است که در طول بازی برای شما به نمایش در می آید، شرکت کنید سعی کنید تمامی ماموریت ها را کامل کنید. متاسفانه بسیاری از بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل قسمت های ماموریت هفتگی را بررسی نمی کنند و همین امر باعث می‌شود که جوایز ویژه و سی پی هایی که به آنها تعلق گرفته است را از دست بدهند بنابراین شرکت در تمامی رقابت های  کالاف دیوتی موبایل را فراموش نکنید.

هرچه شما بتوانید تجهیزات بیشتری را غارت کنید، آنها به عنوان پاداش یک مقدار سی پی به شما تعلق میگیرد بنابراین سعی کنید که تا جایی که می توانید تجهیزات مختلفی را غارت کنید. از بازیکنانی که بتواند در رقابت های بتل‌رویال شرکت کرده و تمامی ماموریت هایی که برایشان در نظر گرفته شده است را کامل کنند به عنوان پاداش سی پی رایگان با آنها تعلق خواهد گرفت.

·         دنبال ‌کردن شبکه‌های اجتماعی کالاف دیوتی موبایل

منظور این است که برخی از گیمر های بازی کالاف دیوتی موبایل در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را به اسم بازی کالاف دیوتی موبایل راه اندازی کردند و سپس چالش هایی را به بازیکنان پیشنهاد خواهند داد که در ازای پیروز شدن در هر یک از آن چالش‌ها سی پی رایگان به شما می دهند، لازم به ذکر است که برای شرکت در تمامی این چالش ها به هیچ وجه نیاز نیست که شما پسورد و یا اطلاعات اکانت بازی خود را در اختیار آنها قرار دهید. از طرف دیگر گاهی اوقات برخی از شبکه های اجتماعی رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل در ازای فالو کردن و لایک کردن به بازیکنان یک مقدار سی پی رایگان هدیه خواهند داد. شما توانید این کارتها را آنلاک کنید و سپس مقداری سی پی به شما تعلق خواهد گرفت.

·         خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل و چالش ها

این آخرین راهی است که شما می توانید سی پی رایگان بدست آورید اما شما باید در ابتدا 800 سی پی برای  بپردازید، ممکن است تصور کنید که مقدار بسیار زیادی است اما من به شما توصیه می‌کنم با توجه به راهکارهایی که در بالا ذکر شد در ابتدا سی پی رایگان به دست آورید سپاس برای خرید بتل پس اقدام کنید و این را فراموش نکنید که کامل کردن ماموریت های بتل پست همان مقدار سی پی را که شما برای خرید آن صرف کرده اید به شما باز خواهد گرداند بنابراین ارزش آن را دارد که بتل پس را خریداری کنید.

اگر شما نتوانستید مقدار سی پی لازم را برای خرید بتل پس جمع‌آوری کنید به هیچ وجه نگران نباشید زیرا می توانید زیرا میتوانید آن مقدار سی پی که کم دارید را از فروشگاه اینترنتی ارزان جم خریداری کنید، لازم به ذکر است که فروشگاه ارزان جم دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و شما می توانید با خیال راحت از این فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

به عبارت دیگر شما بعد از خریدن انواع بتل پس جوایز و بونس سی پی های رایگان  زیادی درآن بدست آورید و در پایان رقابت های شما می توایند 800 دریافت و به دست آورید و به وسیله آن نیز می توانید بتل پس های دیگری بعدی را خریداری کنید. شرکت کردن در چالش و کامل کردن مأموریت ها: همان‌گونه که می‌دانید در بازی کال آف دیوتی نسخه موبایل مجموعه کاملی از مأموریت ها برای کاربران در نظر گرفته شده و با اتمام کردن آن‌ها می توانید مقدار سی پی به صورت رایگان دریافت کنید.

·         لوت کردن و سی پی در شبکه های اجتماعی

غارت کردن تجهیزات بازیکنان: بعد از اینکه شما تجهیزات همه بازیکن ها و سایر کاربران را غارت کنید یا به عبارت دیگر آن ها را لوت کنید که یک مقدار سی پی به حساب شما واریز شوید.

شرکت در تمامی رقابت های بتل رویال: شما می توانید با شرکت در رقابت های بتل رویال و تمام کردن مأموریت های آن می توانید سی پی زیادی برای خودتان به دست آورید.

·         شرکت در چالش های شبکه های اجتماعی

بسیاری از طرفداران می توانید در شبکه های اجتماعی را برای بازیکنان و کاربران خودش پیشنهاد و ارائه کرده است که هر بازیکنی که بتواند دران برنده شود به عنوان بونس و پاداش به او تعلق می گیرد و آن را دریافت می کند. چالش هایی که به شما پیشنهاد می‌شود با همدیگر متفاوت و مجزا است.

عضویت در شبکه های اجتماعی: بیشتر از شبکه ها اجتماعی بازی کال آف دیوتی نسخه موبایل در افزایش فالوور و لایک گرفتن در مطالب آن‌ها به کاربران نیز سی پی رایگان می دهد.

·         آنلاک گان و ترفندها

باز کردن گان ایکس پی کارت ها: شما با باز کردن گان ایکس پی کارت ها می توانید هم سی پی کارت اسکین های جذاب و متنوع برای اسلحه های خود در بازی دریافت کنید.

گرفتن سی پی  رایگان در بازی کال آف دیوتی موبایل

همان گونه که می دانید گرفتن رایگان کالاف دیوتی موبایل اهمیت زیادی دارد. جمع آوری و بدست آوردن سی پی برای تمامی بازیکن ها ی حرفه ای و آماتور کال آف دیوتی موبایل مهم است. با ما همراه باشید تا در موضوع سی پی و انواع کاربرد آن صحبت کنیم.

سی پی بازی کال آف دیوتی  چیست؟

سی پی به‌عنوان یک ارز دیجیتال اختیاری در بازی نسخه موبایل است که شما با آن می توانید برخی از آیتم هایی که در بازی کال آف دیوتی است را خریداری کنید. سی پی این امکان را فراهم می سازد که شما با امکانات و ابزار و تجهیزات زیاد تری بازی خودتان را انجام دهید.

کاربرد سی پی در بازی Call Of Duty

یکی از مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هایی که به دست آورده اید برای کارهای بیخودی و بیهوده مصرف یا خرج نکنید. شما می توانید از آن‌ها برای شرکت در تورنمنت ها و رقبایت های بسیار مهم استفاده کنید. همچنین شما با استفاده از این ها می توانید آیتم های زیادی برای کاراکتر  مورد نظر خودتان و همچنین اسکین های زیادی را برای اسلحه های در بازی کال آف دیوتی خریداری کنید تا با قدرت در آن فعالیت نمایید. از خرید ابزار و تجهیزات غیر ضروری برای خودتان در بازی خودداری کنید.

با ما در همراه باشید تا ادامه در ارتباط با روش های مختلف دریافت سی پی رایگان در بازی Call Of Duty موبایل صحبت کنیم.

چگونه سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل را رایگان دریافت کنیم؟

در بسیاری از موارد ممکن است کاربران توانایی را ندارند  و یا اینکه قصد خرید آن را در  بازی کال آف دیوتی را نداشته باشند. ما در ادامه این مطلب روش هایی را برای دریافت سی پی رایگان در این بازی موبایل را به شما معرفی کنیم. شما برای اینکه بتوانید سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل را کسب کنید باید اول بتل پس سیزن 1 کال آف دیوتی موبایل را اول خریداری کنید. در ادامه می توانید سی پی رایگان خودتان را دریافت کنید. برای ارتقا سلاح‌ها و تجهیزات خود شما می‌توانید با از ارزان جم و استفاده از آن برای خرید سلاح‌ یا ارتقا تجهیزات ، به یک بازیکن قوی تبدیل شوید.

منابع:

g2a.com

youtube.com

دکمه بازگشت به بالا