جامعه

معرفی هتل های 5 ستاره کیش به همراه امکانات

کیش به عنوان یکی از محبوب‌ترین جزایر توریستی ایران، هتل­های بسیاری را در اختیار مسافران قرار می­دهد یکی از این هتل­ها هتل ایران کیش بوده که امکانات فوق­العاده ای دارد. اما اگر به دنبال اقامتی لوکس و شیک در کیش هستید، هتل­های پنج ستاره می­توانند بهترین گزینه برای شما باشند. هتل ­های پنج ستاره کیش با فضایی بسیار شیک و لوکس به همراه امکاناتی بسیار کامل و بی نظیر، برای مسافرانی که به دنبال اقامتی بسیار لوکس هستند، مناسب هستند. در این هتل ها شما می توانید از امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران های با منوی باز، خدمات اتاق و خدمات رفاهی دیگر بهره­مند شوید. در ادامه، به برخی از بهترین هتل ­های پنج ستاره کیش به همراه امکانات آنها پرداخته خواهیم شد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش، هتلی بین‌المللی و 5 ستاره در این جزیره زیباست. این هتل در دو برج مجزا با هفت طبقه و ۱۲۸ اتاق مهمان قرار دارد و در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است. این دو برج که در طبقات اول و هفتم به هم متصل هستند، دارای نمایی زیبا و جذاب هستند.

در کل، هتل ایران کیش دارای ۳۵۰ تخت در اتاق‌هایش است. اتاق‌هایی که در ضلع شمالی قرار دارند، از منظره زیبا و دلنواز دریای خلیج فارس برخوردار هستند، و از پنجره اتاق‌های ضلع جنوبی هتل، منظره چشمگیری از جزیره و پارک شهر قابل مشاهده است.

هتل ایران کیش به لحاظ موقعیت مکانی در جای مناسبی از جزیره قرار گرفته و به اکثر مراکز خرید کیش، از جمله مرکز تجاری سارینا دو، بازار مروارید، کارتینگ، ساحل و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل، نزدیک است. امکانات هتل را می توان دسترسی به اینترنت و پارکینگ رایگان، سالن آمفی تئاتر اشاره کرد.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق‌های مهمان در هتل ایران کیش مجهز به امکانات مدرنی هستند. این امکانات شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، مبلمان، آباژور، میز تحریر، یخچال، مینی بار (با هزینه)، چای‌ساز، کمد لباس، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلفن، دراور است.

همچنین، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، دمپایی و سرویس اطفاء حریق می‌باشند. علاوه بر این، منظره و چشم انداز اتاق‌ها در این هتل بسیار زیبا و دلنشین هستند و شما را به آرامش و رضایت کامل می‌رسانند. همچنین، دسترسی به اینترنت وای فای از تمامی اتاق‌ها امکان‌پذیر است.

در هتل ایران کیش، امکاناتی مانند کافی شاپ، رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر، کافی شاپ و روف گاردن وجود دارند. رستوران هتل ایران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند در کافی شاپ نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع و خوش طعم سفارش دهند.

روف گاردن هتل در شب‌های خوش آب­وهوا، منظره فوق‌العاده‌ای از جزیره را به مهمانان نشان می‌دهد. هتل ایران کیش امکانات ورزشی زیادی را برای مهمانان فراهم کرده است که شامل استخر، سونا خشک، جکوزی، سونا بخار و حوضچه آب سرد می‌شود.

محیطی تمیز و آرام در هتل

این امکانات بهداشتی و کاملا تمیز می‌باشند و برای مهمانانی که به تناسب اندام­شان در طول سفر اهمیت می‌دهند، بسیار مناسب است. هم‌چنین، باشگاه بدنسازی هتل ایران کیش برای مهمانانی که تمرینات­شان را در حین سفر از دست نمی‌دهند، فعالیتی مناسب است.

با توجه به نزدیکی هتل به دریا، ساحل، مسیر پیاده روی و دوچرخه‌سواری، مهمانان می‌توانند به آسانی برای تفریح به خارج از هتل رفته و فعالیت‌های مورد نظر خود را انجام دهند. همچنین، فضای بیرون هتل برای نشستن و استراحت نیز بسیار مناسب است.

هتل ایران کیش در این سال‌ها به یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است. محیط لوکس، سرویس‌دهی بسیار خوب، طراحی داخلی زیبا و امکانات کامل، این هتل را به مقصدی برای لذت بردن از تعطیلات، برگزاری میهمانی‌ها و همایش‌های تجاری تبدیل کرده است.

لیستی از اماکن نزدیک به هتل ایران کیش:

  • کارتینگ: فاصله ۴۰۶ متری از هتل
  • بازار پردیس دو: فاصله ۷۴۳ متری از هتل
  • بازار پانیذ: فاصله ۸۳۳ متری از هتل
  • بولینگ مریم: فاصله ۱.۲ کیلومتری از هتل
  • اسکله تفریحی: فاصله ۱.۴ کیلومتری از هتل
  • پلاژ آقایان: فاصله ۱.۵ کیلومتری از هتل
  • بازار ونوس: فاصله ۱.۷ کیلومتری از هتل
  • پارک دلفین‌ها: فاصله ۵.۷ کیلومتری از هتل
  • کشتی یونانی: فاصله ۱۳ کیلومتری از هتل

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش یکی از بهترین هتل­های پنج ستاره در کیش است که در منطقه بین­المللی کیش واقع شده است. این هتل با داشتن امکاناتی مانند استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران­های با منوی باز و خدمات اتاق و رفاهی بی­نظیر، بهترین گزینه برای اقامت لوکس در کیش است.

 

هتل شهر آفتاب کیش

هتل شهر آفتاب کیش نیز یکی از بهترین هتل ­های پنج ستاره کیش است که در منطقه بین­المللی کیش قرار دارد. این هتل با داشتن امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران­های با منوی باز و خدمات اتاق و رفاهی بسیار کامل، مناسب برای مسافرانی است که به دنبال اقامت لوکس در کیش هستند.

گرند هتل کیش

گرند هتل کیش نیز یکی از بهترین هتل­های پنج ستاره در کیش است که در نزدیکی فرودگاه کیش قرار دارد. این هتل با داشتن امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران­های با منوی باز و خدمات اتاق و رفاهی بی­نظیر، بهترین گزینه برای مسافرانی است که به دنبال اقامت لوکس در کیش هستند.

 

هتل مرکزی کیش

هتل مرکزی کیش با 442 اتاق، در منطقه‌ تجاری و تفریحی شهر کیش واقع شده است. این هتل با طراحی شیک و لوکس، امکانات بی‌نظیر و خدمات عالی خود، به یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش تبدیل شده است. این هتل با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در امور رزرواسیون و مدیریت، به مسافران خود خدمات بسیار عالی ارائه می‌دهد.

 این هتل با داشتن سه رستوران با منوی باز، استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزش، برای مسافرانی که به دنبال یک اقامت لوکس هستند، بهترین گزینه است.

رزرو هتل های 5 ستاره  کیش در فلای تودی

در این مقاله، هتل­های پنج ستاره جزیره کیش معرفی شده و امکانات مختلفی که هر یک ارائه می­دهند بیان شده است. بر اساس بررسی­های انجام شده، هتل ایران کیش برترین هتل این منطقه است. این هتل با ارائه خدمات 24 ساعته، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و امکانات رفاهی بسیاری مانند لاندری، تهیه بلیط، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی و خدمات متنوع به مهمانان خود خدمات عالی و راحتی را فراهم می کند.

برای رزرو هتل ایران و دیگر هتل های کیش کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت متنوع ترین فهرست هتل های کیش را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین و متنوع ترین مرجع خرید بلیط تهران کیش و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

دکمه بازگشت به بالا