خبرهای کلیکسب و کار برتر

چگونه در ایران از نتفلیکس استفاده کنیم؟

برای استفاده و خرید اکانت نتفلیکس چکار کنیم؟ نتفلیکس چیزی است که همه درباره آن شنیده‌اند، اما از آنجایی که در ایران زندگی می‌کنیم، به دلیل تحریم‌های ایالات متحده احتمالا فرصتی برای امتحان آن نداشته‌ایم. نتفلیکس یک شرکت آمریکایی است که توسط دو نفر تأسیس شده که در ارائه پخش آنلاین برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، مستندها و غیره تخصص دارند. در واقع، خرید اکانت نتفلیکس با پرداخت 11.99 دلار در ماه عالی است و سپس می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید و در هر زمان که بخواهید بدون هیچ محدودیتی تماشا کنید. اما برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم چه؟ در ادامه برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

اکانت پرمیوم نتفلیکس رایگان |اکانت کرک شده رایگان netflix

خرید اکانت نتفلیکس در ایران

زمانی که در سال 2015 وب سایت رسمی نتفلیکس را باز می‌کردیم، همیشه پیامی ظاهر می‌شد که به ما می‌گفت نتفلیکس در ایران کار نمی‌کند. به عبارت دیگر، ما به نتفلیکس دسترسی نداریم! اما نکته قابل توجه این است که نتفلیکس از طرف دولت ایران مسدود نشده بود! در 7 ژانویه 2016 همه چیز تغییر کرد و نتفلیکس رسماً در ایران شروع به کار نمود، اما دقیقاً در آن تاریخ، نتفلیکس توسط دولت مسدود شد و علامت OH-NOT-AGAIN از ISP‌های ایرانی شروع به نمایش کرد.

از آنجایی که نتفلیکس در ایران مسدود است، مجبور هستیم از اتصال VPN استفاده کنیم، بنابراین IP شما باید به ایالات متحده تغییر کند.

ما نمی توانیم از Netflix در همه دستگاه‌های خود استفاده کنیم. چنین موضوعی به این دلیل است که ما به دستگاهی نیاز داریم که از اتصال VPN پشتیبانی کند، به عنوان مثال، از آنجایی که Apple TV اتصال VPN را ارائه نمی دهد، نمی توان در آن از نتفلیکس استفاده کرد. خطر مسدود شدن زیاد است و به این دلیل که ما به نوعی سیستم را فریب می‌دهیم و وانمود می‌کنیم که در داخل ایالات متحده هستیم، ممکن است به نوعی مشکل ساز باشد.

چگونه در ایران از نتفلیکس استفاده کنیم؟

با خرید اکانت نتفلیکس، در هر مکان و هر زمان، شما می‌توانید با حساب Netflix خود وارد شوید تا فوراً در وب در netflix.com از رایانه شخصی خود یا در هر دستگاه متصل به اینترنت که برنامه Netflix را ارائه می‌کند، از جمله تلویزیون‌های هوشمند، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، پخش‌کننده‌های رسانه جریانی و کنسول‌های بازی، تماشا کنید.

همچنین با خرید اکانت نتفلیکس می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را با برنامه iOS، Android یا Windows 10 دانلود کرده و در حین حرکت و بدون اتصال اینترنت، از دانلودها برای تماشا استفاده کنید. شما قادر خواهید بود نتفلیکس را هر کجا با خود همراه داشته باشید؛ زیرا انعطاف پذیر است و هیچ قرارداد اضافی و تعهدی در استفاده از آن وجود ندارد. شما به راحتی می‌توانید با دو کلیک آنلاین حساب خود را لغو کنید و هیچ هزینه‌ای برای لغو وجود نخواهد داشت.

تجربه کودکان نتفلیکس نیز در عضویت شما گنجانده شده است تا در حالی که کودکان از برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مناسب خانواده در فضای خود لذت می‌برند، والدین هم بتوانند با خرید اکانت نتفلیکس آنها را کنترل کنند. نمایه‌های کودکان دارای کنترل‌های والدین محافظت‌شده با پین هستند که به شما امکان می‌دهند رتبه‌بندی بلوغ محتوایی را که کودکان می‌توانند تماشا کنند محدود کرده و عناوین خاصی را که نمی‌خواهید کودکان ببینند، فیلتر کنید.

نتفلیکس آمریکایی را در ایران دریافت کنید

چرا ترجیح می‌دهید به جای نسخه محلی خود، نتفلیکس آمریکایی را در ایران تماشا کنید؟ دلیل اصلی تغییر به نسخه نتفلیکس آمریکا این است که نسخه آمریکایی فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بسیار بیشتری نسبت به نتفلیکس ایرانی ارائه می‌دهد. اما قیمت اشتراک تفاوت چندانی ندارد. علاوه بر این، در ایالات متحده آمریکا، نتفلیکس هر ماه محتوای جدیدی را منتشر می‌کند که در آن ایران ممکن است لازم باشد مدتی منتظر بمانید تا نسخه‌های جدید اضافه شوند. علاوه بر این، رفع انسداد نسخه آمریکایی نتفلیکس در ایران آسان است.

رفع انسداد Netflix USA با استفاده از VPN در ایران

VPN یک شبکه خصوصی مجازی و سرویسی است که نصب آن در اکثر دستگاه‌ها نسبتاً آسان خواهدبود. مزایای بسیاری را برای کاربران اینترنت فراهم می‌کند و یکی از مزایای اصلی این است که به شما امکان می‌دهد نتفلیکس ایالات متحده را در ایران و سایر مکان‌ها در سراسر جهان تماشا کنید. در اینجا برخی از دلایل کلیدی برای استفاده از VPN برای ایران برای رفع انسداد نتفلیکس آورده شده است:

_ VPN ترافیک اینترنت شما را رمزگذاری و از داده‌های آنلاین شما محافظت می‌کند.

_ شما می‌توانید به تمام محتواها و خدماتی که در محل سرور VPN که به آن متصل هستید دسترسی داشته باشید. اگر به سرور ایالات متحده متصل شوید، می‌توانید نه تنها به نسخه نتفلیکس ایالات متحده، بلکه به Hulu Plus، HBO Go، Fox، Slick TV و سایر سرویس‌های پخش درخواستی که در ایران به آنها دسترسی ندارید هم دسترسی داشته باشید.

_ می توانید به سرورهای کشورهای دیگر متصل شوید و سایت‌ها را از آنجا نیز رفع انسداد کنید.

VPN برای Netflix چگونه کار می‌کند؟

از آنجایی که نتفلیکس از بلوک‌های جغرافیایی بین‌المللی برای جدا کردن کاربران دیگر کشورها از کاربران ایرانی استفاده می‌کند، پس VPN به هر کسی اجازه می‌دهد با تغییر آدرس IP ایرانی به ایالات متحده، این بلوک‌ها را دور بزند و به شما این امکان را می‌دهد که وانمود کنید در ایالات متحده هستید.

علاوه بر کاربران دسکتاپ و لپ تاپ، بهترین VPN‌ها برای Netflix در دستگاه‌های Android و iOS نیز کار می‌کنند. علاوه بر این، می‌توانید از تبلت‌ها و سیستم‌عامل‌های دیگر مانند Kodi، Ubuntu، Bada، Chromium OS، Amazon Kindle و غیره برای تماشای نتفلیکس آمریکایی در ایران استفاده کنید.

چرا برخی از VPN با Netflix کار نمی کنند؟

اگرچه کاربران نتفلیکس در همه کشورها تقریباً پول یکسانی را برای پخش فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی می‌پردازند، اما هنوز به هر مکان به طور یکسان پاسخ نمی‌دهد. برخی از کشورها از جمله مردم ایران تقریباً به اندازه مشترکین در ایالات متحده محتوا دریافت نمی کنند. با این حال، نتفلیکس همچنان ترجیح می‌دهد که مردم به کشورهای خود پایبند باشند. بنابراین، به جای قطع دسترسی ایرانیانی که از VPN برای دسترسی به محتوا از مکان‌های دیگر استفاده می‌کنند، سعی می‌کند آدرس‌های IP VPN را مسدود کند.

دکمه بازگشت به بالا