سلامت و دانشکسب و کار برتر

هزینه پرستار سالمند در منزل چقدر است؟

سالمندان را می توان یکی از حساس ترین و خاص ترین گروه های بیماران دانست. مخصوصاً در دنیای پرمشغله و پرمشغله امروزی، مراقبت و نگهداری از سالمندان نیاز به نگرشی حرفه ای با دید تخصصی دارد.

همکاران ما در بخش خانه سالمندان؛ بر اساس چارچوب های علمی و قانونی لازم در هر ساعت از شبانه روز شما را همراهی می کنند.

همکاران ما پرستارانی متخصص، دلسوز و قابل اعتماد هستند. شما را امن و راحت نگه می دارد. مراقبت از سالمندان را به آنها بسپارید.

هزینه خدمات مراقبت در منزل

زیرا نرخ و هزینه خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل هر ساله توسط شورای عالی بیمه و خدمات درمانی به مراکز خدمات مراقبتی ابلاغ می شود. اما باید توجه داشت که شرایط خانواده ها و خدماتی که آنها به دنبال آن هستند بسیار متفاوت است و می تواند بر هزینه پرداخت تاثیر بگذارد و ما در سلامت اول این را به خوبی درک می کنیم.

وظایف و ویژگی های پرستاران سالمند

مسئول بودن

انجام دستورات پزشکی، تزریق انسولین، گاواژ، شستشو، مراقبت از زخم

صاف و صاف

مراقبت از کاتتر، تغییر پانسمان، سرم درمانی، کنترل درد

منظم و صبور

تزریق داخل وریدی و عضلانی طبق دستور پزشک برای جلوگیری از عفونت

دقیق و دقیق

نظارت بر فشار خون، قند خون، ضربان قلب، دمای بدن، تنفس، راه رفتن برای سالمندان، خواندن کتاب برای سالمندان

تعهد

حفظ ارتباط با پزشک سالمندان، گزارش تغییرات سلامتی، تغییر در نسخه داروی سالمندان

دوستان

مراقبت و نگهداری از سالمند برای پیاده روی، نامه نگاری یا پیام گذاشتن از طرف سالمندان، کمک به سالمندان در فعالیت بدنی

با توجه به افزایش تعداد سالمندان در جامعه، وجود متخصصان و پرستاران واجد شرایط در زمینه پرستاری سالمندان ضروری است. شرکت خدمات بهداشتی و درمانی اول بر اساس همین موضوع، متخصصینی را برای خدمت رسانی به سالمندان به کار می گیرد تا با استفاده از مهارت و عشق به کار، مراقبت های با کیفیت و کارآمدی را به آنها ارائه دهد.

یک شرکت بهداشتی پیشرو در زمینه مراقبت های سالمندان، ارائه خدماتی مانند مراقبت های سالمندان، مراقبت های خانگی، مدیریت دارو و مراقبت های مرتبط، کمک به فعالیت های روزانه و حمایت عاطفی و رفاه برای سالمندان. به عبارت دیگر اولین کسب و کار پرستاران بر اساس تجربه، دانش و مهارت های مورد نیاز در زمینه مراقبت و درمان سالمندان، خدماتی است که خدمات بهداشتی و درمانی را برای سالمندان مانند خانه سالمندان در شبانه روز ارائه می کند. مراقبت از سالمندان و مراقبت در منزل.

شرکت سلامت اول با بکارگیری متخصصین مجرب در این زمینه بهترین خدمات را به سالمندان ارائه می دهد. به طور خلاصه، خدمات سلامت اول یک سازمان مراقبتی و پرستاری سالمندان با دانش مدرن و متخصصان ماهر است.

ما ادعای خدمت به سالمندان را داریم!

در این مرکز، پرستاران آموزش های ویژه ای برای ارائه خدمات مراقبتی با کیفیت بالا می بینند. از طریق تمرین سریع و رفتار حرفه ای، مراقبان به اعضای خانواده کمک می کنند تا محیط خانه ای امن و راحت و خدمات مقرون به صرفه داشته باشند.

شرکت پرستاری سالمندان سلامت اول با توجه به نیازهای روزافزون سالمندان خدمات پرستاری سالمندان را با قیمت مناسب ارائه می دهد. یک پرستار سالمند مراقبت در منزل می تواند خدماتی را ارائه دهد که بر اساس نیاز سالمندان، آسایش و سلامت آنها را بهبود می بخشد. استفاده از خدمات پرستار روزانه برای سالمندان و پرستار 24 ساعته نیاز به بستری سالمندان در بیمارستان را بسیار کاهش می دهد. با توجه به اینکه هزینه نگهداری سالمند در منزل با مهدکودک نسبت به پذیرش سالمند در بیمارستان ارزانتر است، قیمت پرستار سالمند در منزل در تهران نیز می تواند با توجه به نیاز افراد سالمند و سالمند مناسب باشد. زمان مورد نیاز پرستار منطقی به نظر می رسد.

به این ترتیب سالمندان می توانند با استفاده از خدمات پرستار در منزل از مراقبت و نگهداری ایمن و بهتر در خانه خود برخوردار شوند. در شرکت پرستاری سلامت اول با مسئولیت تیمی حرفه ای و مجرب این خدمات با کیفیت به سالمندان ارائه می شود.

ارائه خدمات مراقبتی و رفاهی سالمندان

انواع خدمات مراقبت در منزل و مراقبت از سالمندان در First Health در دسترس است. خدمات مراقبت در منزل شامل انواع خدمات بهداشتی می باشد. بسته به نیاز سالمندان، آنها می توانند طیف وسیعی از خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، پرستاری، پاراکلینیک، مراقبت در منزل و نظافت را دریافت کنند.

مراقبت های بهداشتی در خانه

در این نوع خدمات، پزشک شخصاً برای تشخیص و درمان بیماری به خانه سالمندان مراجعه می کند. همچنین پزشک میدوندین باید به صورت دوره ای از نیازهای سالمندان و روند بهبودی مطلع شود.

خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان در منزل

سالمندان با توجه به نیاز و سلامت خود این گروه از خدمات را دریافت کرده اند. یک پرستار ماهر خدمات خانگی را بر اساس دستور پزشک انجام می دهد.

مهم ترین نکته این است که با نگهداری سالمندان بدون پرستار و در محیط بیمارستان، ممکن است فضای کافی در بیمارستان ها از نظر درمانی وجود نداشته باشد. به همین دلیل سالمندان درمان مورد نیاز خود را در زمان لازم دریافت نمی کنند، بنابراین وجود پرستار در منزل مزایای ویژه ای برای سالمندان دارد.

خدمات مراقبت در منزل

مصاحبه با سالمندان یکی از مهم ترین چیزهایی است که مردم فراموش می کنند! سالمندانی که تنها زندگی می کنند نیاز به همراهی و حمایت عاطفی بیشتری دارند. برخی از مراقبان تمام کارهای خانه سالمندان را انجام می دهند.

نکته ای که باید در مورد سالمندان به خاطر بسپارید این است که این افراد بازنشسته هستند و معمولا وقت زیادی در اختیار دارند. ارتباط با دیگران، برقراری ارتباط، انجام فعالیت های جالب تاثیر بسزایی در روحیه این افراد دارد.

مراقبین آموزش دیده فعالیت های مختلفی را برای پرکردن اوقات فراغت سالمندان انجام می دهند. مانند:

برو ارشد

برای سالمندان کتاب بخوانید

در بازی

رفتن به پیاده روی با سالمندان

نوشتن نامه یا گذاشتن پیام از طرف سالمندان

کمک به فعالیت بدنی

مزایای مراقبت از سالمندان در خانه و هر آنچه که یک خانواده سالخورده باید در مورد آن بداند

مراقبت از سالمندان باید برای کسانی که این خدمات را در اطراف سالمندان انتخاب می کنند مفید باشد. مراقبت از سالمندان می تواند عوامل زیادی داشته باشد که باید در نظر گرفته شود. ناتوانی ها و ناتوانی های جسمی، بیماری های جدید و تشخیص آنها، مراقبت از سالمندان پس از جراحی، مراقبت از سالمندان با شرایط وخیم و علائم حیاتی خاص. با توجه به این موارد، مراقبت از سالمند در منزل توسط پرستار سالمند مجرب بهترین گزینه برای چنین سالمندانی است.

موارد دیگر به شرح زیر است:

راحتی و ایمنی بیشتر

مراقبت شخصی و شخصی

بهبودی سریعتر بعد از جراحی

توجه چهره به چهره

اثر اقتصادی

صلح در هر دو طرف

حفاظت از استقلال

اسکورت و مصاحبه

اختلافات خانوادگی را کاهش دهید

به نگهداری و داشتن حیوانات خانگی ادامه دهید

خانه محل سلامتی سالمندان و مکانی امن برای سالمندان است

یکی از جنبه های مهم مراقبت از سالمندان در منزل، ایجاد احساس امنیت و آرامش خاطر به بیمار است. بزرگسالان وقتی می توانند در خانه بمانند از نظر عاطفی و جسمی بهتر هستند. در خانه بودن به این معنی است که سالمندان توسط افراد آشنا احاطه شده اند که به آنها احساس امنیت و آرامش می دهد.

منبع: اول سفیر سلامت

دکمه بازگشت به بالا