خبرهای کلیکسب و کار برتر

پمپ کف کش راد چگونه به انتقال آب کمک می کند؟

پمپ کف میله ای یکی از محصولات شرکت پمپ راد می باشد و برای پمپاژ آب از سطح پایین به سطح بالاتر استفاده می شود. پمپ شناور میله ای نوعی پمپ گریز از مرکز است و با افزایش انرژی جنبشی آب باعث حرکت و حرکت آن می شود. از محصولات اصلی این شرکت می توان به پمپ سانتریفیوژ، پمپ شناور، کف کش 3 اینچ، کف کش 2 اینچ، 1.1/4 اینچ اشاره کرد. این پمپ ها برای آبگیری چاه های فاضلاب و سپتیک، پمپاژ آب از اعماق چاه های کشاورزی به سطح، پمپاژ آب از رودخانه به مزارع، استخرها، مزارع پرورش ماهی، صنایع مختلف مرتبط با مواد مایع کاربرد فراوانی دارند. اگر می خواهید در مورد پمپ پمپ بیشتر بدانید، باید با ویژگی ها و انواع این دسته از پمپ ها آشنا شوید. پمپ ها برای کار در فشار بالا و برای مدت طولانی طراحی شده اند. مواد آلیاژی مورد استفاده در انواع پمپ های کف کش از جمله پمپ های میله ای، بسته به هدف پمپ می تواند از پلاستیک، چدن یا فولاد ضد زنگ قالب گیری شود.

پمپ کفی چگونه به پمپاژ آب کمک می کند؟

حرکت موتور داخلی پمپ باعث ایجاد انرژی جنبشی در آب می شود و این انرژی باعث می شود که آب از سطح پایین تر به سطح بالاتر حرکت کند. این پمپ ها فشار آب تولیدی را افزایش می دهند و از این رو می توانیم از آن برای مکان هایی که نیاز به پاشیدن مقدار زیادی آب داریم استفاده کنیم. برای توضیح این موضوع می توان به استخرهای پرورش ماهی قزل آلا اشاره کرد. در این استخرها می توان از پمپ شناور میله ای برای ایجاد آبنماهای مصنوعی برای تهویه آب و ایجاد جریان و گردش در آب استخر استفاده کرد. نکته جالبی که در طراحی و ساخت این سری از پمپ ها باید به آن اشاره کرد، جداسازی محفظه سیل از موتور الکتریکی است. این ایزوله از نفوذ و آسیب به اجزای الکتریکی پمپ جلوگیری می کند. گروه صنعتی راد همواره با کارشناسان طراحی صنعتی، مهندسین مواد و کارشناسان مکانیک و برق برای تولید پمپ کف میله ای با کیفیت بالا همکاری می کند. با توجه به اینکه پمپ شناور باید به مدت طولانی در عمق آب کار کند، کیفیت ساخت بالای قطعات پوشش بدنه پمپ یکی از عوامل مهم ساخت و طراحی آن است.

قانون آب چگونه کار می کند

ابعاد پمپ استیک چقدر است؟

پامپ راد یکی از برندهای شناخته شده و پیشرو در زمینه ساخت انواع پمپ های پایی صنعتی و پمپ های سانتریفیوژ می باشد. این پمپ ها دارای ویژگی هایی هستند

طراحی شده توسط مهندسان فنی مجرب: پمپ های راد با تیم فنی جوان زیر نظر مهندسین مجرب، انواع پمپ های با کیفیت عالی را تولید می کنند.

استفاده از مصالح و مصالح مرغوب در ساخت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پمپ کفی راد استفاده از مواد و مصالح مرغوب در ساخت قسمت های مختلف پمپ می باشد. یکی از مواد مورد استفاده در ساخت پمپ های اسن فولاد ضد زنگ می باشد. فن های داخلی؛ محفظه سیلاب و سایر قسمت های این پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که باعث دوام بیشتر قطعات پمپ می شود. همچنین قسمت هایی از پمپ که در مجاورت مستقیم آب قرار دارند از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده و پس از مدتی باید تعویض شوند. آب بندی این قطعات به گونه ای انجام می شود که از نشت آب به قسمت های دیگر جلوگیری می کند.

پاسخگویی به نیاز مشتری: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پمپ کفپوش راد توجه به نیاز مشتری و تلاش برای رفع نواقص محصولات این شرکت می باشد. تیم تحقیق و توسعه این شرکت با بررسی مشکلات طرح های قبلی این شرکت سعی در رفع آنها داشته و با تولید مدل های مختلف پمپ، سبد محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تیم تحقیق و توسعه پایونیر: با توجه به پیشرفت علم و دانش و توسعه مواد جدید و آلیاژهای جدید مورد استفاده در سراسر جهان برای تولید انواع قطعات صنعتی، حفظ و نگهداری هر روزه تیم صنعتی راد حائز اهمیت است. پایه. برای رقابت با محصولات بین المللی برای این بازار رقابتی حرفی برای گفتن وجود دارد. برای این منظور تیم تحقیق و توسعه پیشرو این شرکت به طور مداوم در تلاش است تا با یافتن آخرین املاک شرکت های معتبر جهانی به مرزهای مشترک این شرکت ها دست یابد.

علاوه بر موارد فوق، انواع خدمات پس از فروش نیز توسط تیم پشتیبانی شرکت پمپ راد به خریداران این محصول ارائه می شود. به این ترتیب نیازی به صرف زمان و هزینه زیادی برای یافتن قطعات یدکی و سرویس آنها نیست.

منبع: کفکش راد پمپ

دکمه بازگشت به بالا