اقتصادیکسب و کار برتر

شخصیت‌های قهرمانان نقابدار

داستان قهرمانان در نقاب ها

خرید اینترنتی لباس السا دخترانه: این سریال انیمیشنی درباره زندگی کودکانی است که به تازگی 6 ساله شده اند. این دو پسر کانر و گرگ و همچنین یک دختر آمایا هستند. در زندگی معمولی، آنها بچه های معمولی هستند، با هم درس می خوانند، در نزدیکی زندگی می کنند و با هم دوست هستند. اما آنها یک راز دارند – لباس خواب، هر کس خودش را دارد. هنگامی که خورشید غروب می کند، این پیژامه به لباس ابرقهرمانی تبدیل می شود و به پوشنده قدرت های خاصی برای کمک به مبارزه با جرم و جنایت می دهد. اما زمان قهرمان ماسک محدود است، زیرا با اولین پرتوهای خورشید، لباس های آنها به لباس خواب معمولی تبدیل می شود و تمام خواص جادویی خود را از دست می دهد. کارتون از سریال درباره ابرقهرمانان

آنها چه کسانی هستند – ماسک های پی جی، نام شخصیت ها

کانر – کتبوی

کانر

   
این پسر با چشمان آبی و موهای قهوه ای در زندگی روزمره، به جز برخی ویژگی های رهبری، هیچ تفاوتی با پسران دیگر ندارد. رنگ لباس خواب او آبی است، همان رنگ لباس سوپرش، که کانر با پوشیدن آن، تبدیل به یک کتبوی می شود، زیرا کت و شلوار جزئیاتی را به شکل گوش گربه و دم گربه نشان می دهد. او علاوه بر ظاهرش، توانایی‌هایی هم به دست می‌آورد: گوش‌های گربه‌ای وسیله‌ای است که به او «سوپر شنوایی» می‌دهد و خود لباس به کمک فرمان «سوپر پرش» به او کمک می‌کند تا دور و بالا بپرد و با دستور “سرعت فوق العاده!” یا “سرعت سوپر گربه!” تند بدو. او همچنین یک ماشین به نام “Cat-Mobile” دارد. یک ابرخودرو در وسط مقر پایگاه قهرمانان نقابدار قرار دارد.    
گرگ – گکو

گرگ

   
این پسری با چشمان سبز و موهای بلوند در زندگی روزمره است، او یک سبک زندگی نسبتاً ورزشی دارد، حتی روی یک نخ می نشیند. رنگ لباس خواب او سبز است، همرنگ لباس سوپرش که او را شبیه یک مارمولک با ساکشن روی بازوها، شانه روی سر و دم کلفت می کند. اما رنگ سبز فقط رنگ اصلی اوست، در واقع وسیله ای در کت و شلوار تعبیه شده که با آن می تواند مانند آفتاب پرست رنگ ها را تغییر دهد و برای دیگران نامرئی شود. این دستگاه با سفارش «سوپر استتار گکو» فعال می شود. کل لباس قادر به استفاده از دستور “Super Muscles” یا “Super Gekko Muscles” برای فعال کردن عضلاتی است که گرگ با آنها اجسام بسیار سنگین را بلند می کند. و دستور “Super Lizard Sucker” به لباس اجازه می دهد تا توانایی حرکت در امتداد دیوارها را فعال کند. همچنین قابلیت دیگری برای دویدن روی آب با استفاده از دستور “Super Lizard Run” وجود دارد. در یکی از قسمت های “قهرمانان در نقاب”، یک گکو بزرگ که تبدیل به کاهش دهنده – بزرگ کننده رومئو شده است، شهر را از شر پروانه ها نجات می دهد. در سطح پایینی مقر قهرمانان نقابدار، ماشین او با کاترپیلارها قرار دارد که هم در خشکی و هم در زیر آب حرکت می کند، به آن «گکو-موبایل» می گویند. درست مانند کت و شلوار، ماشین می تواند با “Gekko-Mobile Comouflage” نامرئی شود و روی دیوارها سوار شود.
آمایا – آلت

آمایا

   
این تنها دختر تیم دارای رنگ قرمز چشم و موهای قهوه ای است، در زندگی همیشه عینک می زند، ورزشکار است، می داند چگونه چرخ بچرخاند. رنگ لباس خوابش قرمز است، رنگ سوپرش هم قرمز است، شبیه شنل است. این لباس قابلیت جغد را دارد، یعنی به کمک آن می توانید با فعال کردن “Super Wings” پرواز کنید، در تاریکی با “Owl Eyes!” یا “Super-Owl look!”، و دستور “Owl wind!” با وزش باد دشمنان را به عقب می زند. قسمت بالایی مقر قهرمانان نقابدار در پایگاه توسط حمل و نقل فوق العاده او به نام Owl Glider اشغال شده است.
شرورانی که قهرمانان نقابدار با آنها می جنگند
رومئو

رومئو

  این شرور کوچک بسیار باهوش است، در میان چیزهای دیگر، مخترع خوبی است، فقط او تمام قدرت خود را نه برای خیر، بلکه برای آسیب رساندن به کسی هدایت می کند. او یک ماشین دارد که تمام آزمایشگاه او در آن قرار دارد، دستگاه های مختلف زیادی وجود دارد. کاملاً خودخواه است و با کسی ارتباط برقرار نمی کند، اگرچه گهگاه با سایر شرورها علیه قهرمانان متحد می شود. هدف او تسلط بر جهان است. اختراع اصلی ربات است.
نینجا شب

نینجا شب

  یک شرور شبح‌وار که همیشه لباس نینجا آبی به تن دارد، خود را نینجا شب می‌داند، خدمتکاران کوچکی به نام نینجالینو دارد.
دختر ماه

دختر لونا

  این دختر در پی جی ماسک بسیار عصبانی است، اگرچه هیچ کس نمی داند به چه دلیل. هدف او گرفتن پایگاه قهرمانان نقابدار است، جایی که مقر در آن قرار دارد. دستیاران او ارتشی از شب پره ها هستند. او روی تخته ماه پرواز می کند و با کمک “مغناطیس ماه”، قطعه ای از “توپ ماه” زمانی بزرگ در یکی از قسمت های کارتون “Gekko and the Moon” توانایی های تله حرکتی دارد و به قهرمانان کمک کرد تا بر دیگر شرورها غلبه کنند. .
کرم شب تاب

کرم شب تاب

  این شرور کت و شلوار مشکی با راه راه‌های سبز دریایی پوشیده است، بال‌هایی دارد، موهای صورتی و سیخ‌دار دارد.
شخصیت های کارتونی دیگر
کامرون

کامرون

  پسر در زندگی معمولی با قهرمانان نقابدار درس می خواند و از زندگی شبانه آنها اطلاعی ندارد.
معلم

معلم

  معلمی که در مدرسه ای کار می کند که قهرمانان جوان نقابدار در آن درس می خوانند.
جیدن هیوستون

جیدن هیوستون

  خواننده محبوبی که اشرار یک میکروفون طلایی را از او ربودند.
معلم نیش

استاد نیش

  معلم نیش بازیگر است و در برنامه های تلویزیونی و همچنین کمیک ظاهر می شود، اما شخصیت فیلم مورد علاقه کانر و گرگ است و تأثیر قابل توجهی روی پسرها دارد.
کیک مک گی

مک گی را بزن

شریک معلم نیش هرگز روی صفحه ظاهر نشد.
فلوسی فلش

فلاسی فلاش

فلوسی فلش یک دختر ابرقهرمانی است که در کمیک ها بازی می کند، او آمایا را برای سوء استفاده ها الهام می بخشد.

خرید لباس دختر کفشدوزکی: قهرمانان نقابدار در موقعیت های خطرناک به کمک شخصیت های دیگر می شتابند و با شروران مبارزه می کنند. هر قسمت حکمت قهرمانانه خود را دارد و شخصیت های نقابدار عبارت دقیقاً از اعمالی صحبت می کنند که در طول اعمال قهرمانانه خود هر شب انجام می دادند.
کارتون های سریال درباره ابرقهرمانان و فقط قهرمانان اکنون بسیار محبوب شده است. در کنار “قهرمانان با نقاب”، کودکان از تماشای آن لذت می برند.

نام شخصیت های پری دریایی کوچک چیست؟

این کارتون در سال 1989 ساخته شد

تیزر قهرمانان نقابدار |قهرمان های نقاب دار قسمت 1 دوبله فارسی

 

شخصیت های کارتونی:

آریلپری دریایی کوچک – با صدای جودی بنسون، در نسخه روسی توسط سوتلانا سوتیکوا

اریکشاهزاده ای که آریل عاشقش شد

سباستینخرچنگ

دست و پا کردنماهی، دوست آریل

تریتونبابای پری دریایی کوچولو

اورسولاجادوگر دریایی

فلوتسام و جتسامجادوگر مارماهی موری

اسکاتلمرغ دریایی

حداکثرسگ مورد علاقه پرنس

پری دریایی کوچولو آریلشخصیت اصلی کارتون «پری دریایی کوچولو» است که در سال 1989 به نمایش درآمد. آریل کوچکترین دختر دریاست شاه تریتون.

دیگر شخصیت های کارتونی:

منفی – اورسولا(یک جادوگر دریایی بسیار بد) و فلوتسام/جتسام، همه شخصیت های دیگر مثبت هستند.

دست و پا کردن ماهیو خرچنگ سباستین، دوستان آریل.

مودی، اسب دریایی، کارلوتا، اسکاتل، شاهزاده اریک.

استری آریل: آریستا، آلانا، آتینا، آکواتا، آندرینا، آدلا.

بعد از پری دریایی کوچولو, کارتون quot؛ پری دریایی کوچک 2 بازگشت به دریا. , quot؛ پری دریایی کوچک. آغاز داستان آریل.»، سریال انیمیشن «پری دریایی کوچولو».

 

 

دکمه بازگشت به بالا