جامعهکسب و کار برتر

شرایط ویزای دبی برای دختر

اخذ ویزای دبی 

به نقل از بهروزسیر جهت اخذ ویزای دبی باید شرایط دریافت ویزای دبی را که در ادامه توضیح می دهیم داشته باشید. ویزای دبی در انواع ویزای توریستی دبی، ویزای تحصیلی دبی، ویزای تجاری و ویزای کاری دبی صادر میشود. به طور کلی دریافت ویزای دبی کار دشواری نیست، به خصوص ویزای توریستی امارات برای ایرانیان شرایط دشواری ندارد. ویزای توریستی دبی به صورت سینگل و مالتی صادر میشود. با به صورت یکبار ورود تنها یکبار میتوانید به دبی وارد شده و تا پایان مدت ویزا در آنجا بمانید. اما با دریافت ویزای چندبار ورود دبی می توانید برای تعداد نامحدود بدون نیاز به اخذ مجدد ویزا وارد کشور امارات شوید.

شرایط اخذ ویزای دبی

جهت دریافت، شرایط بسیاری جالبی وضع شده است که در ادامه برای شما بازگو می کنیم ، طبق دستورالعمل‌های سفارت قوانین جدید به قرار زیر می‌باشد.

 انواع ویزای امارات یا ویزای دبی:

انواع ویزای توریستی دبی

ممکن است متفاوت باشد.

با ویزای عادی، می‌توانید به مدت 2 هفته در دبی اقامت داشته باشید.

با اخذ ویزای 1 ماهه ی می‌توانید از 1 تا 30 روز در دبی اقامت داشته باشید.

با اخذ این نوع ویزای دبی شما می‌توانید در طول یک‌ماه هر چند بار که بخواهید به دبی رفت و آمد داشته باشید.

با اخذ این نوع ویزای دبی شما می‌توانید از 1 تا 90 روز در دبی اقامت داشته باشید.

با اخذ این نوع ویزا شما می‌توانید در طول یک‌ماه هر چند بار که مایل باشید به دبی رفت و آمد داشته باشید.

 مقررات جدید اخذ ویزای توریستی دبی در کرونا

– با گسترش جهانی (کووید-۱۹) امارات تصمیم گرفت برای مدیریت بحران، رفت و آمد به این کشور را متوقف کند. به همین دلیل از اوایل مارچ ۲۰۲۰ صدور انواع و اقامت را متوقف کرد. با فروکش کردن بحران و ایجاد زیرساخت های لازم و همچنین تدوین پروتکل های بهداشتی چگونگی شروع مجدد تمامی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در این کشور، مسئولین امارات تصمیم گرفتند از روز ۰۷ جولای ۲۰۲۰ ویزاهای توریستی را برای شهروندان کشورهای مختلف صادر کنند. در دستورالعمل جدید امارات برای پذیرش گردشگران، تفاوت هایی با گذشته وجود دارد و تغییر کرده است. در ذیل، شرایط و مدارک جدید برای ایرانیان توضیح داده شده است.

مدارک جدید ویزای دبی

مدت زمان جوابدهی به ویزای دبی و اعتبار آن

به دو صورت صادر می‌شود: عادی و اضطرای. مبنای محاسبه روزها، یک روز پس از ارائه و ارسال مدارک است و باید تعطیلات رسمی کشور و تعطیلات سفارت را هم به آن اضافه کنید.

 نکات مهم ویزای دبی

دلایل ریجکت شدن ویزای دبی

درخواست آنلاین است و نیاز به حضور فیزیکی فرد متقاضی نیست. کافی است مدارک را به کارگزار تحویل داده و منتظر نتیجه نهایی که اخذ ویزا یا رد درخواست ویزای شماست، باشید. اداره مهاجرت امارات نیز مانند کشورهای دیگر دلایل خاصی را برای ریجکت کردن درخواست متقاضیان دارد که در اینجا  به مهمترین دلایل رایج رد شدن درخواست ویزای دبی اشاره خواهیم کرد:

مشاوره دریافت ویزای دبی

– دفتر خدمات شرکت   با دارا بودن یکی از مطمئن‌ترین و باسابقه‌ترین کارگزاران اخذ، در کوتاه‌ترین زمان برای متقاضیان اقدام به دریافت خواهد کرد.همچنین شما می توانید از خدمات تور دبی ما استفاده کنید.می توانید از خدمات نیز استفاده کنید. شما می توانید در خواست خود را با کارشناسان ما بصورت تلفنی هماهنگ کنید

اخذ ویزای دبی آنلاین |شرایط جدید ویزای دبی

قوانین دریافت ویزای امارات

قبل از این‌که بخواهید با شرایط گرفتن ویزای دبی برای دختران مجرد آشنا شوید، بهتر است قوانین کلی دریافت ویزای امارات بشناسید تا با مشکلی مواجه نشوید. قوانین ویزای امارات شامل موارد زیر می‌باشد:

 مراحل دریافت ویزای امارات

مراحل دریافت ویزای امارات کمی متفاوت‌تر از دریافت ویزای دیگر کشورهاست. افرادی که قصد سفر به دبی را دارند، باید از طریق یک کفیل برای دریافت ویزای این کشور اقدام نمایند. کفیل یا نماینده، شخص یا سازمانی است که کارهای ویزای شما را از داخل کشور امارات پیگیری کرده  و در واقع ضمانت شما را برعهده می‌گیرد. اگر برای دریافت ویزای توریستی اقدام می‌کنید، کفیل شما آژانس‌های گردشگری یا ایرلاین‌ها هستند. در صورتی که برای کار به امارات سفر می‌کنید، شرکت یا کارفرمای شما، کفیل شماست. در صورتی که به تنهایی به امارات می‌روید، باید فردی را در امارات داشته باشید تا بتوانید از طریق  او برای دریافت ویزا اقدام نمایید. فرد موردنظر باید بتواند آشنایی خود را با شما ثابت کرده و مدارکی را در این راستا ارائه دهد. در واقع کفیل ضمانت می‌کند که مسافر پس از اتمام اعتبار ویزای خود از امارات خارج می‌شود و قصد ماندن در آن کشور را ندارد.

پس از مشخص شدن کفیل، فرم درخواست و مدارک موردنیاز را با توجه به نوع ویزا برای او ارسال کنید. شما لازم نیست کاری انجام دهید. کافیست منتظر بمانید تا ویزا به صورت الکترونیکی برای شما صادر شود. در صورتی که مدارک شما کامل باشد و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد،  ویزای شما 3 تا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست صادر خواهد شد. این زمان برای درخواست‌های فوری 1 تا 3 روز کاری است.

 مدارک لازم برای دریافت ویزای دبی

برای دریافت ویزای دبی باید مدارکی را تهیه نمایید و آن را برای کفیل خود ارسال کنید. این مدارک برای تمامی افراد یکسان است و ربطی به مجرد یا متاهل بودن فرد یا دختر و پسر بودن او ندارد.  مدارک و شرایط کلی برای دریافت ویزای دبی عبارتند از:

شرایط گرفتن ویزای دبی برای دختران مجرد 18 تا 40 سال کمی متفاوت است. دختران زیر 18 سال به هیچ عنوان نمی‌توانند به تنهایی برای دریافت ویزا اقدام کنند و حتما باید یک همراه داشته باشند. در صورتی که سن دختر بالای 18 سال و زیر 40 سال باشد، باید شرایطی را برای دریافت ویزا در نظر بگیرد. این شرایط عبارتند از:

دقت داشته باشید که اگر ویزای دبی برای دختر مجرد با یک همراه صادر شده باشد، فرد باید با همان همراه وارد دبی شود. در صورتی که ویزا با همراه صادر شده باشد، اما دختر به تنهایی وارد امارات شود، مجرم شناخته شده و علاوه بر پرداخت جریمه‌های سنگین، ممکن است دستگیر شده و حتی روانه زندان گردد.

دکمه بازگشت به بالا