اقتصادیکسب و کار برتر

قیمت خانه در انگلیس به پول ایران

شرایط خرید خانه در انگلیس

ممکن است به خرید خانه در ترکیه نیز علاقمند باشید. همچنین توصیه میکنیم قوانین خرید ملک در ترکیه را نیز در انتهای همان صفحه مطالعه نمایید.

اقامت انگلستان: کشور انگلیس از نظر امنیت اقتصادی، کیفیت نظارت و کنترل فساد جزء 7 کشور برتر دنیا است و داشتن ثبات اقتصادی، واحد پول قوی و وضعیت مطلوب جهانی باعث شده است قیمت ملک دچار نوسان زیاد نباشد و سود آور باشد. به همین دلیل سرمایه گذاری در انگلیس ایمن و مطمئن است و شما می توانید با خیال راحت و اطمینان خاطر اقدام به خرید ملک و خانه در این کشور نمایید. به طور کلی انگلستان شرایط بسیار خوب و مطلوبی برای سرمایه گذاری اتباع خارجی و مهاجران فراهم کرده است و خرید خانه و ملک مطمئن ترین و آسان ترین روش سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

افراد زیادی هستند که معتقدند خرید ملک در انگلیس به منظور اخذ اقامت دائم این کشور، کاری بیهوده است و نمی توان از این طریق مقیم این کشور شد. باید گفت این نظریه درست نیست، خرید خانه در انگلیس برای کلیه افراد و اتباع خارجی بلامانع است و می توان از این طریق به راحتی بعد از چند سال، تابعیت این کشور و پاسپورت انگلیس را دریافت کرد. اما اگر می خواهید خیلی سریع شهروند انگلیس شوید و اقامت دائم این کشور را به دست آورید، بهتر است از طریق تحصیلی، کاری و دیگر روش های سرمایه گذاری اقدام کنید. اخذ اقامت دائم کشور انگلیس از طریق خرید خانه کمی زمانبر اما شدنی است.

عوامل موثر بر روند خرید خانه در انگلستان

می توان گفت کشور انگلیس تقریبا از شرایط اقتصادی مساعد و ثابتی برخوردار است و خیلی دچار تورم و رکود نمی شود. از این رو قیمت ملک و خانه خیلی بالا و پایین نمی شود و می توان به راحتی برای خرید ملک و املاک برنامه ریزی و اقدام کرد. اما با این حال عواملی وجود دارند که بر روند خرید خانه در این کشور تاثیر دارند و هر شخصی قبل از اقدام به خرید باید آنها را بررسی و تحلیل کند. این عوامل عبارتند از:

نرخ بهره سود بانکی در انگلیس

یکی از شاخص ها و عواملی که باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد و تحلیل شود، میزان نرخ بهره بانکی است که سال گذشته در انگلیس 0.75 درصد بوده و نسبت به سال های قبل افزایش کمی داشته است.

نرخ تورم انگلیس در قیمت خانه در انگلستان

اگر شما قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در انگلیس و هر کشور دیگری را دارید، باید نرخ تورم آن کشور را بررسی کنید زیرا نرخ تورم از شاخص های مهم و موثر اقتصادی است. هرچه نرخ تورم در یک کشور پایین تر باشد، شرایط اقتصادی آن کشور مطلوب تر است. طبق بررسی ها و نمودارها، نرخ تورم در کشور انگلیس 2 درصد است که نسبت به دیگر کشورها کاملا معقول و مناسب می باشد.

نرخ مالیات بر فروش انگلیس

نرخ مالیات بر فروش در کشور انگلیس براساس قیمت فروش اجناس و کالاها تعیین می شود و مصرف کننده باید آن را پرداخت کند. درآمدی که از مالیات بر فروش حاصل می شود، منبع درآمد مهمی برای دولت انگلستان است. نرخ مالیات بر فروش در انگلیس 20 درصد است و میانگین آن طی 40 سال گذشته به طور متوسط ​​16.77 درصد بوده است.

فرآیند خرید خانه در انگلیس

خرید ملک و خانه در انگلستان فرآیند و مراحلی دارد که باید به بهترین شکل ممکن طی شوند تا نتیجه ای خوب و عالی حاصل شود. در زیر این فرآیند را مرحله به مرحله بیان کرده ایم تا شما بتوانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید.

واجدین شرایط خرید خانه در انگلستان

به طور کلی هر شخصی که قصد خرید خانه در کشور انگلستان را دارد، باید واجد شرایط باشد. البته به طور کلی خرید خانه در انگلیس هیچ محدودیتی برای افراد خارجی، مقیم و غیر مقیم ندارد و مهاجران می توانند خیلی راحت برای خرید ملک اقدام کنند. در زیر این شرایط را شرح داده ایم.

واجدین شرایط خرید خانه در انگلستان

– شخص خریدار باید کمتر از 2 سال اقامت کشور انگلیس را داشته باشد.

– خریدار باید حتما شغل داشته باشد. اگر شغل مشخصی نداشته باشد، شرایط سختی پیش روی او قرار خواهد گرفت، مثلا باید پول بیشتری در بانک سپرده کند یا سود بیشتری به بانک بدهد.

– خریدار باید حتما دارای سن قانونی و بالای 18 سال باشد زیرا افراد زیر 18 سال مجاز به خرید خانه در این کشور نمی باشند.

– شخص خریدار اگر بعد از خرید ملک آن را رهن و یا اجاره داده است، باید مالیات بر درآمد حاصل از این رهن و اجاره را به کشورانگلستان بپردازد.

– مهاجران می توانند برای گرفتن وام درخواست دهند و برای خرید خانه و ملک وام بگیرند. البته بانک های خصوصی برای وام دادن، شرایط نسبتا سختی دارند.

– اگر می خواهید از سپرده خود در بانک وام بگیرید و خانه بخرید، باید حتما از تاریخ سپرده تان 5 تا 10 سال گذشته باشد. در غیر این صورت قسط وام شما افزایش پیدا خواهد کرد و سود بیشتری باید به بانک پرداخت کنید.

– برای جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی، حتما از یک وکیل یا مشاور حقوقی خبره کمک بگیرید.

قیمت خانه در انگلستان

خرید زمین و خانه نوساز در انگلستان

اگر شما مایل به خرید خانه در کشور انگلیس نیستید، می توانید زمین بخرید و خودتان اقدام به ساخت و ساز کنید. سالانه 13000 نفر در این کشور زمین می خرند و خودشان خانه می سازند. برای این کار شما ابتدا باید از طریق شوراهای محلی و بنگاه های معاملات ملکی، زمین مورد نظر خود را خریداری کنید. سپس از سازمان برنامه ریزی شهری، مجوز ساخت و ساز در زمین را بگیرید. بهتر است بدانید قیمت یک زمین تقریبا 30 الی 50 درصد قیمت یک خانه تکمیل شده است و هزینه ساخت و ساز و خرید مصالح تقریبا 30 درصد قیمت یک خانه تکمیل شده می باشد.

خانه نوساز در کشور انگلیس حدودا تا 10 سال ضمانت دارد و در طول این مدت هر مشکلی برای خانه پیش بیاید، به فروشنده و سازنده ملک مربوط می شود. برای افراد زیر 40 سال، شرایط بسیار خوبی برای خرید خانه های نوساز وجود دارد. البته در این زمینه، تاخیر در زمان ساخت و تحویل را نیز در نظر بگیرید. شرایط خرید خانه نوساز در انگلیس دقیقا مانند خرید خانه چند سال ساخت می باشد. اگر شما صاحب ساختمان باشید اما از زمینی که ملک روی آن ساخته شده است، سهمی نداشته باشید، باید هر سال مبلغی بابت اجاره زمین پرداخت کنید. اگر صاحب زمینی هستید که ملک در آن ساخته شده است، دقت کنید که در متن قرارداد، تبصره 2 برابر شدن سالانه اجاره زمین قید نشده باشد.

قیمت ملک در شهرهای مختلف انگلیس

انگلیس در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، از نظر سرمایه ‌گذاری بهترین کشور می باشد و شما با خرید خانه می توانید علاوه بر سرمایه گذاری در این کشور، به سودآوری نیز برسید.

اما بهتر است قبل از اقدام به خرید خانه و ملک در کشور انگلیس، شهرها و مناطق آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید به بهترین انتخاب با بالاترین سودآوری برسید. در انگلیس هم مانند همه کشورهای دیگر، قیمت هر خانه با دیگری متغیر است و قیمت ملک با توجه به شرایط، امکانات و منطقه مورد نظر تعیین می شود. به طور متوسط قیمت هر متر مربع ملک مسکونی در کشور انگلیس حدود 35.810 پوند است.

خرید خانه در منچستر، لیورپول، لندن، بیرمنگام و نیوکاسل در حدود 500 هزار پوند انگلیس معادل 20 میلیارد تومان ایران هزینه در بر خواهد داشت لیکن مطمئن باشید بعد از خرید املاک و مستغلات در این شهرهای مهم انگلستان، آینده خودتان بهنگام بازنشستگی و فرزندان تان در خصوص داشتن جایگاه اجتماعی و علمی تامین خواهد شد.

همچنین شهر دربی، شفیلد و سوانزی انگلیس از شهرهایی هستند که خرید ملک در آنها سودآوری بالایی دارد و از بهترین شهرها برای خرید ملک به حساب می آیند. املاک و مستغلات در شهر شفیلد ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر شهرهای انگلیس است و شما با بودجه ای اندک می توانید در این شهر جذاب و دیدنی صاحب خانه و آپارتمان شوید.

شهر دربی انگلیس آپارتمان ها و خانه های نوساز زیادی دارد و ملک و املاک در آن دارای قیمت خیلی بالایی نیست. شهر سوانزی سومین شهر سودآور در زمینه خرید ملک و خانه است و املاک در آن از قیمتی معقول برخوردارند.

سایت خرید خانه در انگلیس |عکس خانه های انگلیس

لندن دارای خانه‌ هایی با امکانات، متریال و طراحی های منحصر به‌ فرد و جذاب است. شهر لندن برای خرید خانه مناسب است و ملک از قیمت معقولی برخوردار است اما اجاره بها کمی بالا و گران می باشد.

شما برای خرید خانه در لندن پایتخت انگلیس باید حداقل ۳۵۰.۰۰۰ الی ۴۰۰.۰۰۰ پوند سرمایه داشته باشید. وجود سفارت خانه ها و سازمان های دولتی در شهر لندن باعث شده است این شهر از اهمیت زیادی برخوردار باشد و به یکی از شهرهای گران ‌قیمت در دنیا از جهت هزینه های زندگی تبدیل شود.

شهرهای آکسفورد و بردفورد نسبت به دیگر شهرهای کشور انگلیس، خانه ها و آپارتمان های ارزان تری دارد و با بودجه ای پایین می توان به راحتی یک ملک تمیز و مناسب خریداری کرد. شهرهای لینکلن، کاردیف، بلفاست، لستر و نیوکاسل ارزان ترین شهرهای انگلیس برای زندگی و خرید خانه می باشند و اکثر دانشجوها و کسانی که تازه مهاجرت کرده اند، در این شهرها ساکن هستند.

اگر شما بودجه ای مشخص شده دارید و نمی توانید خیلی زیاد هزینه کنید، بهتر است از شهرهای کوچک و متوسط کشور انگلیس شروع کنید. شما می توانید با مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید و هر سوالی که دارید، از آنها بپرسید و مشاوره بگیرید تا به بهترین و مناسب ترین انتخاب برسید.

نکات مهم هنگام خرید خانه در انگلستان

برای خرید خانه در انگلیس باید یک سری نکات و موارد را بدانید و با استناد به آنها اقدام به خرید املاک و مستغلات در انگلستان نمایید. این نکات مهم عبارتند از:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس صفحه خرید خانه در قبرس شمالی را مشاهده کنید

پروسه خرید ملک در انگلستان به طور متوسط ۶ ماه زمان می برد. 20 تا 90 روز برای پیدا کردن خانه، 15 تا 30 روز برای پیشنهاد و دریافت وام مسکن، 20 تا 30 روز برای پیدا کردن وکیل و انعقاد قرارداد و 10 تا 30 روز برای تکمیل سند و گرفتن کلید ها زمان لازم است.

انگلیس از نظر اقتصادی در جایگاه خوبی قرار دارد و دارای ثبات می باشد، به همین دلیل خرید خانه در انگلیس روشی مطمئن و سودآور برای سرمایه گذاری در این کشور زیبا و دیدنی است. ملک و خانه در این کشور قیمت های متفاوتی دارد و هر شهر و هر منطقه قیمت خاص خود را دارد. امکانات هر ملک، متراژ آن، قدیمی یا نوساز بودن آن، تعداد اتاق های موجود و متریال مورد استفاده قرار گرفته در تعیین قیمت نهایی ملک تاثیر دارند

دکمه بازگشت به بالا