استان ها

افتتاح اولین مجموعه تخصصی پیکل‌بال کشور در ارومیه

با حضور سرپرست کمیته کشوری پیکل‌بال، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و جمعی از نمایندگان شهرستانی، اولین مجموعه تخصصی این رشته ورزشی در کشور در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش رویداد برتر آذربایجان‌غربی، با حضور حسن مهاجر سرپرست کمیته پیکل‌بال کشور، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، نمایندگان مجلس، رئسای هیات انجمن‌های ورزشی و کمیته پیکل‌بال استان آذربایجان‌غربی، اولین مجموعه تخصصی رشته ورزشی پیکل‌بال در کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

حسن مهاجر سرپرست کمیته کشوری پیکل‌بال گفت: پیکلبال ورزشی جذاب و جهانی برای تمامی سنین می باشد که در حال حاضر یکی از سریعترین ورزش های در حال رشد جهان لقب گرفته و در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس نیز یکی از رشته‌ها خواهدبود و این مجموعه برای اولین بار در شهر ارومیه افتتاح شد.

رامین امید باراندونزی سرپرست کمیته پیکلبال آذربایجان‌غربی هم افزود: برای مجموعه تخصصی پیکل‌بال ارومیه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال طی شش ماه هزینه شده و این زمین آماده برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های تابستانی این رشته ورزشی از تیرماه آغاز خواهد شد اضافه کرد: دوره‌های درجه ۳ داوری و مربیگری این ورزش با حضور داوطلبانی از سراسر کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

در حاشیه افتتاح این مجموعه، احکام کمیته‌های کشوری و همچنان دست اندرکاران آماده‌سازی این مجموعه تخصصی اهدا شد.

هم‌اکنون «رامین امید باراندوزی» به عنوان سرپرست امور استان‌ها، «سعاد وفاپیشه» به عنوان سرپرست کمیته داوران، «سینا پسران افشاریان» به عنوان سرپرست کمیته روابط عمومی و «اکبر نصیری» به عنوان عضو کمیته اجرایی، نمایندگان استان آذربایجان‌غربی در کمیته کشوری پیکل‌بال را برعهده دارند.

46

دکمه بازگشت به بالا