خبرهای کلیکسب و کار برتر

معرفی انواع پرینتر لیزری

بهترین پرینتر های تک کاره لیزری اچ پی HP

پرینتر تک کاره در نقطه مقابل پرینتر چندکاره قرار دارد , اگر تنها نیاز به چاپ و پرینت از اسناد و مدارک دارید این نوع  پرینتر رنگی مناسب کار شما میباشد . پرینتر تک کاره هم میتواند جوهر افشان باشد و هم لیزری , پرینتر تک کاره میتواند رنگی باشد و یا سیاه سفید . برای به چند نکته باید توجه داشته باشید , سرعت چاپ پرینتر , سایز چاپ , رزولوشن چاپ , توان کاری ماهانه پرینتر , ابعاد پرینتر , تکنولوژی چاپ پرینتر و … از عواملی هستند که باید در هنگام خرید پرینتر آن را مد نظر قرار دهید .

انواع پرینترهای hp |انواع پرینترهای لیزری

در زیر لیستی از بهترین پرینتر های تک کاره اچ پی آورده شده است که عبارتند از:

 پرینتر تک کاره لیزری HP LaserJet p1102

بی شک بهترین و کم دردسر ترین پرینتر تک کاره اچ پی همین مدل هست که بین خریداران و کابران این پرینتر از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این پرینتر لیزری اچ پی یک پرینتر بسیار با کیفیت می باشد که کابران می توانند برای منازل و ادارات خود از آن ها استفاده کنند. کمپانی اچ پی این مدل از پرینتر خود را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند ماهانه 5000 برگ را برای کاربران به چاپ برساند و همچنین این مدل از پرینتر یک نسخه بالاتر دارد که با مدل در بازار به فروش می رسد.

 پرینتر تک کاره لیزری HP LaserJet P2055DN

پرینتر اچ پی LaserJet P2055dn دارای فناوری چاپ لیزری برای مصارف ارگان ها و ادارات با حجم کاری بالا است. این دستگاه در هر دقیقه 33 برگ را با رزولوشن 1200*1200 dpi به چاپ می‌رساند. این پرینتر از قابلیت چاپ دورو بهره مند شده است و همچنین چاپ وای فای را پشتیبانی می کند و تمامی مشخصات آن در سطح بالایی قرار می گیرند. این پرینتر که از بهره می برد، یکی از غول های شرکت اچ پی است که سرعت بسیار بالایی در چاپ دارد و متون چاپ شده با پرینتر HP LaserJet p2055dn کیفیت خوبی دارد. از آن جا که این پرینتر برای استفاده های اداری تدارک دیده شده است، لذا برای آن اتصال شبکه نیز وجود دارد که سبب می شود تا آسان تر پرینتر را به اشتراک بگذارید.

 پرینتر تک کاره لیزری HP LaserJet Pro 400 Printer M401dn

یکی از محبوب ترین محصولات شرکت HP است که دارای فناوری چاپ لیزری است و قابلیت چاپ اسناد و مدارک را فقط بصورت سیاه سفید با رزولوشن بالا را دارد. این دستگاه از بهره می برد و از لحاظ مشخصات ظاهری با ابعاد متوسط و وزن کم حجم خود بیشتر مناسب استفاده در مصارف خانگی، ادارات و یا شرکت ها می باشد، از سوی دیگر به دلیل سرعت و بازدهی متوسطی که این دستگاه دارد، توصیه می شود برای مصارف چاپی نیمه سنگین از آن استفاده شود.

از دیگر ویژگی هایی که می توان برای چاپگر اچ پی M401dn بیان کرد، امکاناتی همچون قابلیت اتصال به پورت (USB 2.0) جهت ارتباط با رایانه و (Ethernet) برای اتصال به شبکه، صفحه نمایش لمسی 8.89 سانتی لمسی و رنگی نوع (LCD) و همچنین قابلیت چاپ بصورت دورو و اتوماتیک خواهد بود.

 پرینتر تک کاره لیزری HP LaserJet P1005

پرینتر Hp LaserJet P1005 جزء بهترین پرینترهای تک کاره شرکت اچ پی است. این دستگاه با توان چاپ ماهانه ۵۰۰۰ صفحه انتخاب مناسب و به صرفه ای برای محیط‌های اداری و دفاتر و مشاغل کوچک با حجم کاری سبک می‌باشد. البته برای حفظ سلامت و طول عمر پرینتر بهتر است از این میزان تا ۳۰۰۰ صفحه مورد استفاده قرار گیرد. سرعت چاپ پرینتر hp 1005 حدود ۱۵ برگ در دقیقه است و برای چاپ از در این پرینتر استفاده می شود.. این چاپگر دارای یک سینی کاغذ با ظرفیت ۱۵۰ برگ می‌باشد. حافظه این پرینتر لیزری تک کاره ۲ مگابایت بوده و سرعت پردازنده آن ۲۶۶ مگاهرتز است. از دیگر مشخصات پرینتر لیزری اچ پی ۱۰۰۵ می‌توان به کیفیت ساخت عالی، کیفیت چاپ مناسب و وضوح بسیار خوب آن اشاره کرد.

 بهترین پرینتر های چند کاره لیزری اچ پی HP

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از دستگاه های چاپ ,  تولید و روانه بازار شده است همان طور که از نامش پیداست قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک از آن ها کپی , اسکن و در مواردی فکس نیز تهیه کند. پرینتر چند کاره با توجه به برند و تکنولوژی چاپ آن در انواع پرینتر لیزری مختلفی در بازار موجود است مانند و و هم چنین پرینتر چندکاره کانن و اچ پی , پرینترهای چندکاره مخصوص چاپ عکس نیز که مناسب عکاسان است تولید شده اند .

انواع پرینترهای hp |انواع پرینترهای لیزری

در زیر لیستی از بهترین پرینتر های چند کاره اچ پی آورده شده است که عبارتند از:

 پرینتر چند کاره لیزری HP LaserJet Pro M1536dnf

پرینتر اچ پی M1536dnf یکی از پرینتر های کاردرست و با کیفیت 4 کاره است که در ادارات و ارگان هایی با توان کاری متوسط مورد استفاده قرار میگیرد. این پرینتر HP, در رده پرینترهای 4 کاره قرار میگیرد و شما میتوانید علاوه بر پرینت گرفتن با اچ پی مدل 1536 اقدام به گرفتن فکس , کپی و اسکن با این دستگاه نمایید. نوع چاپ در چاپگر مدل 1536 اچ پی به صورت تک رنگ میباشد و تکنولوژی چاپ به کار رفته در آن از نوع لیزری میباشد .

توان کار ماهانه  در حدود 8000 برگ میباشد و قابلیت چاپ دورو را دارد و دیگر نیازی نیست برای گرفتن چاپ دورو به صورت دستی اقدام کنید که باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما میشود. ظرفیت سینی کاغذ m1536dnf به تعداد 250 برگ میباشد و قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را دارد با ظزفیت 35 برگ که باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما میشود. رزولوشن چاپ در چاپگر اچ پی مدل 1536DNF به مقدار 600*600 dpi است و اسناد و مدارک شما را با سرعت چاپی برابر با 25 برگ در دقیقه در حالت سیاه و سفید به چاپ میرساند.

 پرینتر چند کاره لیزری HP LaserJet Pro MFP M225DN

پرینتر اچ پی مدل M225dn از سری محصولات برند اچ پی بوده که با کیفیت ساخت بالا و قابلیت ها چشمگیر به بازار عرضه می شود و برای مصارف اداری و سازمانی گزینه مناسبی محسوب می شود زیرا علاوه بر پرینت از قابلیت اسکن، کپی و فکس نیز برخوردار می باشد و شَما با خرید یک دستگاه می توانید از هر چهار قابلیت آن بهره مند شوید بنابر این بسیار مقرون به صرفه است و جای کمتری اشغال می کند.  از ویژگی های بارز این سری از پرینتر های برند اچ پی صفحه نمایش LCD آن محسوب می شود که اطلاعات پرینتر را نمایش می دهد در زیر نمایشگر کلید های دستگاه مشاهده می شوند که به کاربران امکان تنظیم و کنترل پرینتر را می دهد و در سهولت در کارکرد دستگاه نقش بسزایی دارد.

از ویژگی های بارز پرینتر فوق قابلیت چاپ دورو اتوماتیک آن بوده که دیگر نیاز نیست به صورت دستی برگه ها رو پشت رو کرد با این حساب در کاهش هزینه خرید کاغذ و اتلاف وقت نقش مهمی دارد. پرینتر M225dn علاوه بر پرینت و اسکن از قابلیت کپی نیز برخوردار است کپی با سرعت 25 برگ در دقیقه با رزولوشن 600x600dpi انجام می شود سرعت و کیفیت مناسبی دارد که نشان از قدرت و توان بالایی پرینتر است

 پرینتر چند کاره لیزری HP LaserJet Pro M1214nfh

پرینتر لیزری اچ پی مدل M1214nfh محصولی از شرکت اچ پی HP است. این پرینتر علاوه بر پرینت، می تواند در حکم یک دستگاه فتوکپی ، اسکنر و همچنین فکس نیز عمل کند. چاپ این پرینتر تک رنگ (سیاه و سفید) است و سرعت چاپ بالایی هم دارد ، به طوری که سرعت چاپ سیاه سفید این پرینتر تا 18 برگ در دقیقه است و  ظرفیت چاپ 8000 برگ در ماه را دارد، اما خود شرکت HP بین 250 تا 2000 برگ را پیشنهاد می کند. حجم مخزن ورودی کاغذ این پرینتر 150 برگ با سایز های A4 – A5 میباشد.

این پرینتر 4 کاره اچ پی که از قابلیت شبکه و همچنین گوشی تلفن برخوردار است برای ادارات با حجم کاری متوسط و پایین مناسب است و کارتریج متناسب با این پرینتر، کارتریج 85A اچ پی است که توان چاپ آن 1600 برگ است. اگر بخواهیم به برخی مشکلات این پرینتر اشاره کنیم، این است که این مدل پرینتر قابلیت چاپ دورو ندارد و این کار به شکل دستی باید انجام شود و همچنین چاپ wi-fi را پشتیبانی نمیکند. ولی در کل این پرینتر یک گزینه مناسب برای مصارف خانگی و اداری متوسط مناسب است و پرینتر بی دردسری هم هست

دکمه بازگشت به بالا