خبرهای کلیکسب و کار برتر

معرفی 3 تا از پرطرفدارترین یخچال فریرزهای الکترواستیل

در حال حاضر یکی از برندهای محبوب این روزهای بازار که یخچال و فریزرهای خانگی را تولید می‌کند، الکترواستیل است. این شرکت نام آشنا با سابقه درخشانی که در این زمینه دارد، تبدیل به یکی از بهترین کمپانی‌های حوزه لوازم خانگی شده است که محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند. امروزه مصرف کنندگان زیادی به سوی محصولات این کمپانی سرازیر می‌شوند و محصولات آن جزو برترین لوازم بازار بوده که کیفیت بالای آن‌ها مهر تاییدی بر کیفیت ساخت یخچال فریزر الکترواستیل است. در ادامه قصد داریم تا با 3 تا از پرطرفدار‌ترین و پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در بازار آشنا شویم؛ بنابراین اگر به دنبال خرید یک یخچال باکیفیت هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

قیمت یخچال الکترواستیل 27 فوت چنده |قیمت یخچال الکترواستیل 35 فوت

آشنایی با شرکت الکترواستیل

ابتدا قبل از هرچیزی به سراغ آشنایی با کمپانی محبوب Electro Steel خواهیم رفت. اگر به خاطر داشته باشید، این کمپانی از سالیان دراز اقدام به تولید انواع یخچال فریزر خانگی و صنعتی می‌کرد. این کمپانی با گذشت زمان و کسب تجربه‌های کافی در این زمینه، توسط مهندسان متخصص ایرانی روز به روز پیشرفت کرد و در حال حاضر جزو برترین کمپانی‌های ایران است. در واقع یخچال الکترواستیل در حال حاضر تبدیل به بهترین محصول بازار شده و از کیفیت منحصر به فردی برخوردار است.

در حال حاضر این کمپانی محبوب محصولات خانگی نظیر، یخچال فریزر کوچک هتلی، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال کمبی، یخچال تک و فریزر تک تولید کرده که در بالاترین سطح کیفیت تولید شده و با محصولات خارجی رقابت خواهند کرد. این کمپنای درون محصولاتش از موتور فوق باکیفیت ACC ساخت ایتالیا استفاده کرده است که کالاهای آن از سایر محصولات بازار متمایز شده‌اند. در ادامه با 3 ا از پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل آشنا خواهیم شد. این شرکت تمامی یخچال فریزرهایش را به مدت 40 ماه گارانتی کرده و موتور آن‌ها را به مدت 5 سال گارانتی خواهد کرد. علاوه بر آن، حدود 10 سال خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ارائه خواهد کرد.

آشنایی با 3 تا از پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل در بازار

هم اکنون به بخش اصلی این محتوا خواهیم رسید. ما قصد داریم با معرفی 3 تا از پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل کمک بسزایی در انتخاب هدفمند و درست مصرف کنندگان گرامی بکنیم؛ بنابراین با ما همراه باشید. این 3 یخچال عبارتند از:

  1. یخچال الکترواستیل مدل یونیک پلاس
  2. یخچال الکترواستیل مدل پرایم پلاس
  3. یخچال الکترواستیل مدل سابزیرو پلاس

1.      یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس

قیمت یخچال الکترواستیل 27 فوت چنده |قیمت یخچال الکترواستیل 35 فوت

یکی از پرفروش‌ترین یخچال‌های الکترواستیل متعلق به سری یونیک پلاس است. یخچال الکترواستیل مدل ES23 یونیک پلاس که در اواخر سال 1401 به بازار آمد توانست تحولی بزرگ در این صنعت به پا کند. این محصول با کیفیت تحت عنوان یخچال فریزر دوقلو طراحی و روانه بازار شده است که کمپانی Electro Steel دو موتور مجزا برای یخچال و فریزر تدارک دیده است. همچنین یخچال این محصول دارای یک برد هوشمند مجزا و فریزر آن نیز یک برد هوشمند به صورت مجزا دارد.

این کالا با تکنولوژی نوفراست (بدون برفک) تولید شده و دارای ویژگی‌های روز دنیا است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به یخساز اتوماتیک، آبسردکن اتوماتیک وغیره اشاره کرد. یخچال الکترواستیل یونیک پلاس بدون دستگیره طراحی شده و به عنوان دستگیره مخفی به فروش می‌رسد. کمپانی الگترواستیل این محصول را به مدت 40 ماه گارانتی کرده و تا 5 سال خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان گرامی ارائه خواهد کرد.

2.      یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES24 سری پرایم پلاس

قیمت یخچال الکترواستیل 27 فوت چنده |قیمت یخچال الکترواستیل 35 فوت

محصول دوم که در رتبه بندی 3 تا از پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل قرار گرفته است، یخچال الکترواستیل مدل پرایم پلاس است. این محصول در کنار مدل قبلی یعنی یونیک پلاس تولید و روانه بازار شد. یخچال پرایم پلاس الکترواستیل همانند مدل قبلی از طراحی بسیار زیبا دستگیره مخفی برخوردار است و این شرکت به جای دستگیره از 2 برد هوشمند لمسی استفاده کرده است. این یخچال الکترواستیل فاقد هوم بار بوده و تنها روی درب یخچال یک عدد آبسردکن قرار داده شده است.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES24 سری پرایم پلاس همانند سایر محصولات این شرکت از موتور ACC اروپا بهره‌مند بوده و دارای 5 سال گارانتی موتور است. صدا و مصرف انرژی این محصول بسیار پایین بوده و جزو محصولات کم مصرف بازار محسوب می‌شود. علاوه بر ضمانت نامه موتور، شرکت الکترواستیل به خریداران این محصول 40 ماه گارانتی در سراسر کشور ارائه خواهد داد.

3.      یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 سری ساب زیرو پلاس

اما رتبه سوم 3 تا از پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل متعلق به یک یخچال کمبی (بالا – پایین) است. یخچال الکترواستیل ES35 یکی از محصولات پرفروش این شرکت بوده که دارای یخساز اتوماتیک و یک عدد هوم بار است. یخچال این محصول در بالا قرار گرفته و فریزر در پایین طراحی شده است. یخچال الکترواستیل مدل ES35 سری سابزیرو پلاس از تکنولوژی نوفرات برخوردار بوده که دیگر نباید نگران برفک درون فریزر آن باشید.

این محصول همانند دو یخچال قبلی، از موتور فوق باکیفیت ACC ایتالیا برخوردار بوده و صدای بسیار کمی دارد. علاوه بر صدای کم، رده مصرف انرژی این محصول بسیار پایین بوده و دیگر نگرانی بابت مصرف برق آن نخواهید داشت. فراموش نکنید که این محصول نیز دارای 40 ماه گارانتی و 5 سال گارانتی موتور خواهد بود. شرکت الکترواستیل به مصرف کنندگان در سراسر کشور خدمات پس از فروش به صورت گسترده ارائه خواهد داد.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل بات 3 تا از پرفروش‌ترین یخچال الکترواستیل آشنا شدید. همانطور که می‌دانید کمپانی Electro Steel محصولات فوق باکیفیتی را در این زمینه تولید خواهد کرد و جزو کمپانی های برتر در حوزه لوازم خانگی است. محصولات این شرکت با موتور و قطعات بسیار باکیفیت طراحی شده‌اند که نگرانی از بابت خرابی یا نقص نخواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا