خبرهای کلیکسب و کار برتر

باتری ماشین پراید چند آمپر است

باتری پراید بصورت فابریک یک است. ولتاژ  باطری پراید مانند تمام خودروهای سبک با پلتفرم مشابه نظیر تیبا، ساینا و کوئیک 12 ولت است. ضمنا فضایی که در داخل کاپوت پراید برای باتری آن در نظر گرفته شده است 25*18*23 سانتی متر است.

برای قیمت باتری ماشین توجه داشته باشید مشخصات فنی باطری ماشین پراید در تیپ های مختلف : پراید 111 – پراید 131 – پراید 132 – پراید وانت – پراید صبا – پراید 151 وانت یکی است . باتری فابریک پراید موقع تحویل گرفتن از کارخانه 50 آمپر و اسیدی است اما اکثر افراد هنگام تعویض مبادرت به استفاده از باتری اتمی می کنند. علت آن عمر بیشتر باتری اتمی و عدم نیاز به چک کردن دوره ای آن است.

یکی از مهم ترین مسائلی که مالکان خودرو پراید با آن روبه رو هستند تفاوت قیمت باطری نیرو گستران خراسان  باطری های مختلف آن است. باتری 50 آمپر به عنوان ارزان ترین باطری ماشین پراید است. رایج باتری 50 آمپر پراید به ترتیب قیمت باتری ، ، و هستند. این 4 برند باطری 55 آمپر را نیز تولید می کنند که هزینه نهایی اندکی از نمونه 50 آمپر آن گرانتر است.

الکترونیک |چراغ خودرو

نیز توسط همین چهار برند و قیمت ارزان تولید می شود. استفاده از باطری 60 آمپر پراید به افرادی توصیه می شود که چراغ خودرو و سیستم های برقی ماشین پراید آنها مصرف برق بالایی داشته باشد. باتری 60 آمپر نسبت به باتری 50 آمپر 15 درصد گرانتر می باشد.

افرادی که علاقمند به اسپورت کردن و نصب انواع سیستم های صوتی و الکترونیکی مختلف روی خودروی پراید هستند تمایل به نصب باتری با آمپرهای 66 و 74 دارند. در این زمینه باید گفت که امکان نصب این باتری ها وجود دارد اما از قاب تعبیه شده توسط شرکت سایپا بیرون خواهد زد.

جهت قیمت باتری دولتی کلیک کنید

عمر باتری پراید چقدر است؟

باتری پراید حدودا 2 الی 3 سال عمر مفید معادل 50000 کیلومتر عمر مفید خواهد داشت. لازم به ذکر است عمر باتری وابسته به نحوه کارکرد و تعداد استارت خودرو نیز دارد. برای خودروهای عمومی نظیر تاکسی ها کمتر از مقدار میانگین است.

مشاهده باتری خودروهای مشابه: – – –

دکمه بازگشت به بالا