سلامت و دانشکسب و کار برتر

بهترین طعم پاد یکبار مصرف

انتخاب بهترین طعم سیگار الکترونیکی متناسب با سلیقه شخصی فرد، می‌تواند تجربه لذت بخش‌تری به او بدهد. با توجه به رواج استفاده از سیگارهای الکترونیکی اعم از ویپ، پاد و ماد، ما در این مقاله تلاش می‌کنیم تا به شما در خرید بهترین طعم سیگار الکترونیکی کمک کنیم.

آشنایی با جویس سیگار الکترونیکی

مایعی که داخل مخزن سیگار الکترونیکی ریخته می‌شود را جویس می‌نامند. جویس‌ها معمولا به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

جویس معمولی یا پرمیوم
جویس سالت یا سالت نیکوتین

پروپیلن گلیکول و گلیسیرین گیاهی دو ماده اصلی تشکیل دهنده جویس هستند. در واقع ۹۰ درصد جویس سیگار الکترونیکی را دو ماده ذکر شده تشکیل داده‌اند. ۱۰ درصد مابقی نیز اسانس و نیکوتین هستند.

این دو مدل جویس در ساختار و میزان جذب نیکوتین متفاوت هستند. سالت نیکوتین ساختار پیچیده‌تری نسبت به جویس‌های معمولی دارد. همچنین برای افراد وابسته به نیکوتین، جویس سالت است. زیرا این محصول می‌تواند نیکوتین بیشتری را جذب کند.

مزایا و معایب سیگار الکترونیکی

در این بخش کمی درباره مزایا و معایب سیگارهای الکترونیکی  شامل پاد، ویپ و ماد صحبت می‌کنیم. آشنایی با این موارد شاید بتواند هنگام خرید محصول به شما کمک کند.

مزایا

اولین و بزرگ‌ترین مزیت الکترو اسموک یا سیگار الکترونیکی خلاص شدن از بوی نامطبوع است. با توجه به بوی ناخوشایند و ماندگار سیگار، جایگزین کردن سیگارهای الکترونیکی می‌تواند شما و اطرافیانتان را از این مشکل نجات دهد.

دومین مزیت، صرفه اقتصادی است. خرید سیگار الکترونیکی در طولانی مدت پول شما را ذخیره کرده و هزینه کمتری به شما تحمیل خواهد کرد. با خرید بهترین طعم سیگار الکترونیکی، دهان شما طعم بد و آزار دهنده‌ای نخواهد گرفت.

بهترین جویس تنباکویی |بهترین جویس های خنک

معایب

سالها از ورود این محصول به بازار گذشته است. با این وجود برخی محققان معتقدند میزان تاثیر استفاده از سیگار الکترونیکی بر ترک سایر دخانیات هنوز قطعی نیست.

همچنین این محصول به خاطر وجود نیکوتین، خود می‌تواند باعث ایجاد وابستگی و عادت در افراد شود. بنابراین در میزان استفاده از سیگار الکترونیکی زیاده‌روی و افراط نکنید.

به علاوه با وجود اینکه به خاطر حذف توتون و تنباکو، میزان آسیب‌های سیگار الکترونیکی کمتر از قلیان و سیگار است، استفاده از این محصول همچنان می‌تواند بر سلامتی شما به خصوص در ناحیه ریه، تاثیر منفی بگذارد.

جویس‌های موجود در بازار برای سیگارهای الکترونیکی بسیار متنوع هستند. بنابراین انتخاب بهترین طعم سیگار الکترونیکی کاملا بستگی به زائقه و سلیقه شخصی شما دارد. میتوانیم طعم‌های موجود را در سه دسته کلی جای دهیم.

جویس‌های تنباکویی مانند تنباکو و عسل
جویس‌های میوه‌ای مانند توت فرنگی و لیمو
جویس‌های دسری مانند وانیل و کاستارد

در ادامه چند مورد از بهترین طعم های سیگار الکترونیکی که در حال حاضر در بازار ایران پرطرفدار هستند را به طور مختصر معرفی می‌کنیم. تمامی جویس‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند را می‌توانید از انواع تهیه نمایید.

جویس انبه و یخ نستی

برند نستی متعلق به کشور مالزی بوده و از معروف‌ترین برندها در ایران است. یکی از پرطرفدارترین جویس‌ها برای سیگارهای الکترونیکی طعم انبه و یخ شرکت نستی است.

این جویس در ۳ مدل با درصد نیکوتین‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شود. شاید بتوان را بهترین طعم سیگار الکترونیکی برای فصل تابستان دانست.

جویس هاوایی نیکد

شرکت نیکد یک برند موفق آمریکایی است. جویس‌های این برند بر اساس میوه‌های تازه و بسیار باکیفیت تولید می‌شوند. شامل طعم پرتقال، گواوا و پشن فروت است.

میزان نیکوتین جویس هاوایی نیکد ۳ میلی گرم می‌باشد. همچنین درصد گلیسیرین گیاهی به پروپیلن گلیکول در این محصول ۶۵ به ۳۵ است. در نتیجه بخاردهی مطلوبی خواهد داشت.

جویس تنباکو و کاستارد وانیلی رایپ ویپز

رایپ ویپز یک شرکت تولیدکننده محصولات مرتبط با ویپینگ بوده و متعلق به کشور آمریکا است. از سری VCT می‌باشد. تمام مدل‌های این سری بر پایه کاستارد وانیلی هستند.

به همین دلیل یک رایحه ملایم شیرین درون آنها وجود دارد. این محصول بهترین طعم سیگار الکترونیکی برای تازه‌کارها و حرفه‌ای‌ها است.

کلام پایانی

برای انتخاب بهترین طعم سیگار الکترونیکی ابتدا باید ذائقه شخصی خود را مدنظر قرار دهید. برندهای بسیاری در زمینه تولید ایجویس‌ فعالیت می‌کنند. در نتیجه حتما یک فروشگاه معتبر برای خرید قلیان شارژی ویپ و جویس انتخاب کنید. با خرید از فروشنده‌های متفرقه احتمال دریافت کالای غیر اصل و فیک بسیار زیاد خواهد بود.

شما می توانید این اجزای ویپ را از معتبرترین سایت خرید پاد سیستم یعنی فروشگاه مشهد ویپ تهیه و استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا