خبرهای کلیکسب و کار برتر

13 ایده جذاب برای تزیین دفتر مشق فانتزی!

 نقاشی کشیدن می تواند حس خلاقیت فرد را افزایش داده و آرامش را به او القا نماید. با تزئین دفتر مشق فانتزی می توان در کنار بازی رنگ و تصویر و خرید دفتر ارزان به دفتر مشق فرزند دلبندتان روح ببخشید و آن را از یکنواختی در بیاورید. در اینجا ۱۳ ایده جالب و آسان برای تزئین دفتر مشق فانتزی ارائه شده است که توسط آن می توان یک دفتر مشق فانتزی زیبا را ساخت:

۱. زاویه‌های ظریف: با استفاده از برگه‌های مختلف، زاویه‌های ظریفی را بر روی صفحه‌ها تزئین کنید. این زاویه ها را با مداد رنگی به زیبایی و ظرافت رنگ آمیزی کنید.

۲. پیوسته‌سازی: از جوهر رنگی و نوک قلم‌ها برای ساخت طرح‌های تکراری و پیوسته روی صفحات استفاده کنید. این کار طرحی ساده و در عین حال ظریف را برای دفتر مشق ایجاد می کند.

۳. برش کاغذ: از برش کاغذهای رنگی برای ساخت الگوها و طرح‌ها ساده استفاده کنید و سپس آن‌ها را به دفتر مشقتان بچسبانید.

۴. طرح نقاشی: شروع به طراحی یک نقاشی یا طرح خاص بر روی صفحات دفترتان کنید و آن را با رنگ‌آمیزی تکمیل کنید. حتی می توانید با استفاده از مداد طراحی روی تعدادی از صفحات طرح های مورد علاقه تان را نقاشی کنید. این کار برای دانش آموزان با سن کمتر می تواند بسیار جالب تر باشد. می توانید از طرح های انیمیشن مورد علاقه فرزندتان استفاده نمائید.

۵. استفاده از استیکرها: استیکرها را برای تزئین صفحات استفاده کنید و آنها را به طرح‌های دوست‌داشتنی خود بچسبانید.

۶. عکس‌های چاپی: چند عکس خاص را چاپ کرده و آنها را به صفحات دفترتان بچسبانید. می توانید عکس های قدیمی را به صورت مثلثی برش داده و روی جلد دفتر به نحوی زیبا چینش نموده و بچسبانید.

۷. رنگ آمیزی: از قلم‌های رنگی، مدادها و خطوط رنگی برای رنگ آمیزی و تزئین صفحات استفاده کنید. می توانید از ماژیک های اکلیلی نیز برای زیبا و براق شدن حاشیه صفحات استفاده کنید. با رنگ کردن حاشیه ها طرحی ساده و در عین حال جذاب را ایجاد خواهید نمود.

  1. 8. چسباندن تصاویر از مجله‌ها: تصاویر جذاب را از مجله‌ها بردارید و آنها را به دفتر مشقتان چسبانید. می توانید تعداد زیادی عکس را ببرید و به صورت خلاقانه کنار هم بچسبانید. می توانید از تصاویر و یا حتی تیتر مورد علاقه تان استفاده نمائید. این روش تزئین دفتر برای بزرگسالان مناسب است.

 

  1. 9. استفاده از بادکنک‌های رنگی: بادکنک‌های رنگی را برش دهید و قطعات آنها را به صفحات دفتر مشقتان چسبانید.
  2. چسباندن چیزهای جذاب به جلد دفتر: از استیکرها، برچسب‌ها، لوازم دکوری کوچک و چیزهای دیگری که دوست دارید روی جلد دفتر دیده شوند، استفاده کنید. حتی میتوانید با چسباندن چوب بستنی به دفتر، یک جدول جلد چوبی فانتزی داشته باشید. با رنگ کردن این چوب ها با رنگ روغن یا آبرنگ حالت فانتزی تری به دفتر خود خواهید داد.

 

  1. استفاده از چندین لایه: با استفاده از چندین لایه کاغذ مختلف و الگوهای برش‌دهی، جلد دفتر خود را متنوع کنید. مثلا می توانید با پارچه های طرح دار مختلف دفتر خود را جلد کنید، سپس روی جلد را با نوارهای پارچه ای رنگی تزیین نمائید. می توانید از دکمه های رنگی و زیبا نیز برای تزیین جلد دفتر خود استفاده کنید.
  2. تزیین با دست سازه‌ها: از تزیینات دستی مانند گل‌های کاغذی، ابریشم واقعی یا دست‌سازه‌های دیگر برای تزیین جلد دفترتان استفاده کنید. همچنین می توانید از گل و برگ های مصنوعی و قدیمی برای تزیین جلد دفتر استفاده نمائید.
  3. تزیین جلد دفتر با نمد: تزیین جلد با پارچه نمدی می‌تواند به جلد دفتر شما زیبایی و شخصیت ببخشد. می توانید نمد با رنگ دلخواهتان را بردارید و دفترتان را با آن جلد کنید. سپس جلد دفتر را با گل های نمدی تزیین کنید. این یک روش فوق العاده خلاقانه و منحصر به فرد برای تزئین دفتر خواهد بود.

این ایده‌ها تنها تعدادی از ایده‌های ممکن برای تزئین دفتر مشق فانتزی هستند. شما می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید و تخصص و خلاقیت خود را در تزیین دفتر مشقتان نشان دهید.

خرید دفترهای جلد پارچه ای چاپگ

اگر زمان لازم برای تزیین دفترهای ساده برای مشق را ندارید، ما به شما خرید دفتر مشق فانتزی جلد پارچه ای چاپگ را پیشنهاد می کنیم. برای خرید می‌توانید به سایت چاپگ مراجعه کنید. در این سایت، می‌توانید انواع مختلفی از دفترهای جلد پارچه ای را با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع پیدا کنید.

قیمت دفتر مشق ساده |قیمت دفتر مشق ساده دیجی کالا

ویژگی های دفاتر جلد پارچه ای چاپگ

۱- جلد پارچه‌ای: این نوع دفترها دارای جلدی از پارچه هستند که ظاهر زیبا و خاصی به آن‌ها می‌بخشد. پارچه انتخاب شده برای این دفاتر با ماندگاری بالا بیش از 50 سال بدون تغییر رنگ و شکل می باشد. در زیر جلد نیز از یک لایه مقوا و ابر برای ایستایی و زیبایی بیشتر استفاده شده است.

۲- تنوع طرح: دفاتر جلد پارچه‌ای چاپگ دارای طرح های بسیار متنوع بوده و با توجه به سلیقه خود می توانید از بین بیش از 50 طرح انحصاری دفاتر ما طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳- صفحات با کیفیت: صفحات دفاتر جلد پارچه‌ای چاپگ با کیفیت بالایی هستند و معمولاً از کاغذهای نخودی ضخیم و با کیفیت بالا تهیه شده است.

 

۴- مقاومت: دفاتر جلد پارچه‌ای به دلیل داشتن جلدی از پارچه و صفحات با کیفیت، مقاومت بالایی در برابر شکستن، پاره شدن و خراب شدن دارند.

 

۵- قابلیت سفارشی سازی: شما می‌توانید دفاتر جلد پارچه‌ای چاپگ را با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهید و از آن‌ها به عنوان هدیه و یا برای استفاده شخصی استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا