جامعهکسب و کار برتر

سپردن کار به پیمان کاری آسفالت کاری

ترکیبی از قیر و شن و سنگریزه یکی از معمول ترین مواد را برای پوشش جاده ها و خیابان ها ایجاد می کنند. این ماده آسفالت نام دارد که استفاده از آن در سراسر دنیا متداول است. کیفیت آسفالت و بررسی های اولیه محل پخش آن بسیار مهم است. به همین دلیل باید برای انجام آن به پیمان کارهای مجرب مراجعه کرد. مواد اولیه به کار رفته در تولید آسفالت باید در نظر گرفته شود و محل اجرای آن باید به خوبی تحت نظر گرفته شود. برای سپردن کار به پیمان کار آسفالت کاری باید به خوبی تحقیق به عمل آید و از کارکرد شرکت اطمینان حاصل کرد.

کاربرد آسفالت و انواع آن

آسفالت پوششی از قیر و شن و سنگریزه است که نوعی عایق رطوبتی و چندکاره به شمار می آید. از آسفالت در عایق کاری پشت بام ها و پوشش خیابان ها و جاده سازی و اتوبان کشی و کوچه ها استفاده می شود. از آسفالت در باند فرودگاه ها و محوطه سازی ها نیز استفاده می شود.

اجرای آسفالت در تهران |اسفالت ایزوگام تبریز

آسفالت نرم و آسفالت خیابانی

آسفالت نرم و آسفالت خیابانی از انواع آسفالت می باشند. آسفالت نرم از جمله آسفالت های گرم است که بیشتر در  پشت بام ها استفاده می شود. شن های داخل آسفالت نرم بسیار ریزتر از سایرین می باشد. در آسفالت های خیابانی از شن و سنگریزه های درشت تر استفاده می شود.

 سپردن کار به پیمان کار آسفالت کاری اولین قدم برای انجام درست و اصولی این کار است. انجام درست عملیات آسفالت کاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که هم با هزینه و هم با سلامت افراد ارتباط دارد. سلامت مسافرین و رانندگان جاده یکی از مهمترین مواردی هست که باید در نظر گرفته شود.

آسفالت کاری

استفاده از آسفالت در خیابان ها و جاده سازی، عمر خاصی دارد. بعد از مدتی آسفالت در اثر چالش و سایشی که برای آن پیش می آید دچار مشکل می شود. بنابراین با ترمیم به موقع از آسیب های احتمالی جلوگیری می شود.

اجرای آسفالت در تهران |اسفالت ایزوگام تبریز

از طرفی با سپردن کار به پیمان کار آسفالت کاری می توانید با خیالی آسوده از طول عمر عالی آسفالت کاری خود مطمئن باشید. فاکتورهای مهمی در عمر آسفالت موثر است. فاکتورهایی که در ذیل به آن اشاره می کنیم از مهمترین مواردی هستند که بر عمر آسفالت پروژه شما تاثیر گذارند.

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آسفالت ( شن و سنگریزه درشت و ریز با در نظر گرفتن کارآیی آسفالت مورد نظر)

حرارت و گرمای لازم برای آسفالت در زمان ساخت و تولید و اجرای آسفالت کاری

قیرپاشی درست و اصولی زیر آسفالت قبل از اجرای پروژه

یکی از مهمترین موارد، در نظر گرفتن فصل مناسب می باشد. برای آسفالت کاری فصل مناسب باید در نظر گرفته شود که شرایط جوی اثری منفی برای انجام کار نداشته باشد. سرما و گرمای زیاد باعث ترک خوردن آسفالت نیز می شوند.

در زیرسازی آسفالت باید اصول فنی رعایت شوند و مصالح به کار رفته در اجرای پروژه باید متناسب و مرغوب باشند.

اجرای پروژه آسفالت با توجه به شرایط جوی و جاده سازی باید با ضخامت مناسب انجام شود.

در سپردن کار به پیمان کار آسفالت کاری می توانید به خدماتی که شرکت پیمان کار ارائه می دهد نیز دقت کنید.

تمامی خدمات فروش و اجرای آسفالت در کاربری های مختلف نظیر آسفالت پشت بام و خیابان و معابر، خدمات حمل آسفالت، تراش و برش آسفالت در شهرهای مختلف مانند تهران و کرج و … نشان از تجربه داشتن در پروژه های مختلف ساخت و ساز جاده ای دارد.

انواع آسفالت کاری با متراژ زیاد یا کم

آسفالت کاری در متراژهای کم که نیاز به دقت و تمیز کاری بیشتری دارد به صورت دستی با کمک استادکار غلطک و کارگرهای با تجربه انجام می شود. اما زمانی که متراژ پروژه بالا باشد، باید از آسفالت کاری مکانیزه با کمک ماشین آلات صنعتی تر استفاده کرد.

پخش آسفالت در حالت مکانیزه با کمک ماشین آلاتی نظیر فنیشر انجام می شود. آسفالت کاری دستی نیز برای پوشش کوچه ها، پیاده روها و جلوی درب منازل و حیاط استفاده می شود.

اجرای آسفالت در تهران |اسفالت ایزوگام تبریز

پیمانکاری آسفالت کاری

در شرکت های پیمانکاری، امکان انجام پروژه هایی وجود دارد که مربوط به اشخاص دیگر حقوقی یا حقیقی می باشند. باید توجه داشت که شرکت پیمانکاری آسفالت کاری دقیقا در همین موضوع فعالیت داشته باشد. فعالیت این شرکت باید با افراد کاربلد و متخصص باشد.

در اشاره به انواع شرکت های پیمان کاری می توان به ساختمان، راه و ترابری، صنعت و معدن، تاسیسات و تجهیزات، کشاورزی، آب، مرمت آثار باستانی، کاوشهای زمینی، ارتباطات، نفت و گاز و نیرو توجه داشت. برای کارهایی نظیر جاده سازی، آسفالت کاری و .. نیز می توان به شرکت های پیمانکاری آسفالت کاری مراجعه کرد و اولین قدم برای انجام این کار یافتن شرکت های آسفالت کاری و پیمانکار آسفالت کاری می باشد.

چرا سپردن کار به پیمان کاری آسفالت کاری باید انجام شود ؟

از دیدگاه اقتصادی، سپردن کار به پیمان کار آسفالت کاری که در این زمینه تخصص دارد، می تواند مزایایی داشته باشد. تخصص و تجربه شرکت پیمان کاری که در این زمینه به صورت مستقل کار می کند، سبب انجام کار با کیفیت بالاتر و دقت بیشتر می شود.

 سپردن کار به پیمان کاری آسفالت کاری باعث کاهش هزینه ها می شود. شرکت های پیمانکاری دارای پرسنل و تجهیزات مورد نیاز برای انجام کار هستند بنابراین نیاز به استخدام پرسنل یا خرید تجهیزات ندارید و میتوانید هزینه ها را کاهش دهید.

از طرفی شرکت پیمانکار مسئولیت مدیریت پروژه را از ابتدا تا انتها، بر عهده میگیرد. بنابراین ریسک های انجام پروژه به شدت کاهش می یابد. در صورت سپردن کار به شرکت پیمان کار آسفالت کاری می توانید به راحتی در صورت ایجاد تغییرات در طول پروژه، به صورت منعطف تغییرات را اعمال کنید.

کیفیت بالا، هزینه کمتر و انجام اصولی تر پروژه از مزیت های سپردن کار به پیمان کار آسفالت کاری می باشد. اما برای تحویل به موقع پروژه توسط شرکت پیمانکار باید با شرکت هایی که در این زمینه تجربه کافی دارند، کار کنید. شرکت اهورا آسفالت از آن شرکت ها می باشد که می توانید با خیالی آسوده به آن اطمینان کنید.

دکمه بازگشت به بالا