کسب و کار برتر

هزینه طراحی یک سایت چقدر است؟

هزینه ساخت وب سایت در بهترین شرکت طراحی سایت تهران به عوامل زیادی بستگی دارد و بر خلاف تصور عموم، ظاهر و جلوه های گرافیکی سایت تأثیر چندانی در هزینه ساخت وب سایت ندارد مگر اینکه با اسکریپت انجام شود. سازماندهی صحیح سرفصل ها و دقت در اثربخشی یک وب سایت برای کاربران مهمتر از ظاهر آن است.

هزینه های ایجاد وب سایت شامل خدماتی مانند:

هزینه ایجاد یک وب سایت شخصی

هزینه ایجاد یک سایت چند زبانه

درگاه قیمت و پرداخت وب سایت

هزینه ساخت وب سایت خدماتی

هزینه های طراحی سایت

قیمت قالب ساز وب سایت

هزینه ایجاد یک وب سایت با امکانات ساده و قابل قبول کم است، اما اگر مشتری بخواهد از ویژگی های منحصر به فرد یک وب سایت تجاری بهره مند شود، هزینه راه اندازی وب سایت افزایش می یابد.

خدمات متداول ارائه شده توسط طراحان سایت:

طراحی قالب منحصر به فرد

توسعه افزونه وردپرس

افزایش سرعت سایت

در حال بارگذاری محتوا

محتوا و سئوی خود را برای کشف آسان تر بهینه کنید

ویژگی های اجباری و کلی که بر هزینه ایجاد یک سایت تأثیر می گذارد

توسعه دهنده هزینه قالب وب سایت

قیمت ایجاد یک وب سایت با فرمت های آماده مانند وردپرس و جوملا بسیار ارزان تر از کدنویسی یک وب سایت عمومی است. اگر علاقه مند به کاهش قیمت طراحان قالب سایت هستید، می توانید از قالب های رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید و یا نسخه های آماده را از فروشگاه قالب وب سایت خریداری کنید. یک طراح گرافیک وب سایت شما را با قیمتی بالاتر اما با امکانات و کیفیت مورد نظر شما طراحی خواهد کرد.

استفاده از وب سایت

هزینه ایجاد یک وب سایت بسته به هدفی که وب سایت برای آن ایجاد می شود متفاوت است. هزینه ایجاد یک وب سایت خدماتی کمتر از هزینه ایجاد یک وب سایت برای فیلم یا سریال است زیرا به فضای کمتری برای میزبانی نیاز دارد.

دسترسی به وب سایت

اگر می خواهید وب سایت شما برای مرور موبایل مناسب باشد، هزینه ساخت وب سایت افزایش می یابد، اما کاربران بیشتری را نیز جذب خواهید کرد. در این صورت می توان گفت که وب سایت شما به نسخه AMP وب سایت که در موبایل سریعتر برای این منظور طراحی شده است پاسخ می دهد که هزینه های طراحی و راه اندازی وب سایت را افزایش می دهد اما تأثیر مثبتی بر روی آن دارد. سئو.

میزبانی

از نظر هزینه ساخت وب سایت، هزینه هاست یا میزبانی سایت بسته به کد و پایگاه داده متفاوت است. سایت های داینامیک دارای پایگاه داده هستند و به فضای بیشتری نیاز دارند که هزینه ساخت وب سایت را افزایش می دهد.

دامنه

هر دامنه هزینه مخصوص به خود را دارد که به هزینه وب سایت اضافه می شود. ارزان ترین دامنه در حال حاضر ir است.

سرعت

انتخاب عکس ها و کدهای گرافیکی و برنامه نویسی مناسب در طراحی سایت باعث افزایش سرعت وب سایت می شود.

حمایت کردن

پس از راه اندازی وب سایت و تحویل آن به مشتری، شرکت طراحی وب سایت با هزینه ماهیانه بسیار ناچیز از آن پشتیبانی می کند تا در طول سال به خوبی کار کند. برخی از شرکت های طراحی وب سایت به مدت چند ماه پس از راه اندازی وب سایت، پشتیبانی رایگان از مشتری را ارائه می دهند.

زبان

هزینه ایجاد یک وب سایت چند زبانه بسته به اینکه درخواست درج اطلاعات و محتوا داشته باشید یا خیر متفاوت است. اگر بخواهید محتوا را به دو زبان ارائه دهید، هزینه ساخت یک وب سایت دو زبانه دو برابر خواهد شد. افزودن هر زبان حدود 30 درصد از کل هزینه ساخت یک وب سایت را شامل می شود.

ریشه کنترل

یکی از مهمترین مواردی که بر هزینه ساخت وب سایت تأثیر می گذارد جنبه اداری آن است که با طراحی حرفه ای و در دسترس بودن فرآیند مدیریت سایت شما را آسان تر و بهتر می کند.ساده و دقیق. وب سایت های استاتیک پنل مدیریتی ندارند که افراد کم تجربه بتوانند از آن استفاده کنند و باید توسط یک شرکت طراحی سایت مدیریت شوند.

درگاه پرداخت

در محاسبه بهای تمام شده وب سایت دارای درگاه پرداخت باید توجه داشت که این درگاه با دریافت اعتماد وزارت صنعت و معدن قابل اجرا می باشد. در این پورتال ها می توانید خدماتی را که به مشتریان وب سایت ارائه می دهید، با واسطه یا بدون واسطه، شارژ کنید.

وصل کنید

اگر می خواهید فرم ارسال ایمیل، سیستم پرسش و پاسخ آنلاین یا ثبت سفارش داشته باشید، این افزونه باید به وب سایت اضافه شود. وردپرس در طراحی افزونه ها تنوع زیادی دارد، برخی از آنها رایگان هستند، اما از آنجایی که این افزونه زبان فارسی ندارد، نسخه فارسی آن توسط طراح ساخته شده و به قیمت طراح قالب وب سایت اضافه می شود. هزینه و زمان مورد نیاز برای توسعه آن بسته به نوع افزونه متفاوت است.

محتوا و سئو

یکی از مهمترین موارد در مورد هزینه ایجاد یک وب سایت شخصی، هزینه بهینه سازی محتوا برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل است که باعث افزایش ترافیک و فروش در وب سایت های تجاری و خدماتی می شود.

دکمه بازگشت به بالا