سلامت و دانشکسب و کار برتر

مزایای راه اندازی کلینیک زیبایی برای خدمات تزریق بوتاکس در سعادت آباد

اگر قصد راه اندازی کلینیک زیبایی در محدوده ی سعادت آباد تهران را دارید، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

با توجه به افزایش میل و گرایش مردم به زیبا تر شدن، بی تردید در این روزها راه اندازی کلینیک زیبایی به یکی از بهترین و سود ساز ترین کسب ‌و کارها در ایران تبدیل‌ شده است. این موضوع تا آنجا شایع است که علاوه بر مردم داخل کشور، همه ساله گزارشات بسیاری از مراجعه و حضور مردم کشور های همسایه ایران برای انجام عمل های مختلف زیبایی داریم.

هرچند تعداد بسیاری کلینیک زیبایی در سطح کشور تأسیس شده است اما کماکان نیاز بازار بسیار بیشتر از این تعداد است.

مراجعه به کلینیک های زیبایی آنقدر زیاد است که، سرمایه گذاران در مدت کوتاهی به سود سازی می رسند.

اگر شما نیز به دنبال راهی برای ایجاد کسب و کاری پر رونق هستید و برای این کار بودجه ی کافی در اختیار دارید، پیشنهاد ما به شما تجهیز کلینیک زیبایی می باشد.

در این مقاله هدف ما بررسی تمامی جوانب برای افزایش اطلاعات شما عزیزان در راستای طرح توجیهی راه اندازی کلینیک زیبایی و پوست و مو برای خدمات است. بنابراین با ما همراه باشید.

آیا کلینیک زیبایی و سالن زیبایی یکی هستند؟

افراد زیادی هستند که فکر می کنند یک کلینیک زیبایی، همان سالن زیبایی که مراقبت از پوست با خدمات فشیال پوست در آن صورت می گیرد. اما تصور آن ها کاملاً غلط است. کلینیک زیبایی یک مرکز کاملاً تخصصی است که زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو یا پزشک عمومی اداره می شود.

شما برای تاسیس یک کلینیک زیبایی، به حضور یک پزشک متخصص پوست و مو نیاز دارید.

کلینیک زیبایی چه جایی است؟

کلینیک زیبایی به درمانگاهی گفته می شود که زیر نظر وزارت بهداشت و نظام پزشکی، اجازه ی فعالیت خود را کسب کرده است. در حقیقت مجوزهای وزارت بهداشت و نظام پزشکی نشان می دهند که کلینیک دارای پروانه تخصصی خدمات زیبایی است. در نتیجه می تواند انواع خدمات و درمان های زیبایی را در مرکز ارائه کند.

چگونه یک کلینیک زیبایی دایر کنیم؟

برای دایر کردن یک کلینیک زیبایی می‌توانید به مراحل زیر توجه کنید:

  1. برنامه ریزی
    برای دایر کردن یک کلینیک زیبایی، اولین قدم بررسی نیاز های مردم و تهیه یک برنامه کاری جامع و دقیق است. مشخص کردن نوع خدماتی که قرار است ارائه دهید، تعیین محل و مساحت مناسب، تدوین بودجه کلینیک و نیز بررسی قوانین و مقررات لازم برای راه اندازی کلینیک ضروری است.
  2. تجهیزات و مصارف
    در بخش دوم لازم است که تجهیزات و مصارف ضروری برای کلینیک تهیه شود. در این مرحله حتماً باید به کیفیت مواد مورد استفاده و نیز هزینه های مربوط به تهیه تجهیزات و مصارف توجه لازم را داشته باشید.
  3. استخدام کارکنان
    پس از تهیه تجهیزات و مصارف، لازم است که کارکنانی ماهر و با تجربه را انتخاب و با آنها قرارداد مناسبی امضا کنید. برای دایر کردن یک کلینیک زیبایی، این امر بسیار حائز اهمیت است.
  4. تبلیغات
    برای دایر کردن یک کلینیک زیبایی لازم است که در مرحله نهایی، تبلیغات مناسبی را برای خود انجام دهید. برای این منظور می‌توانید از جذب دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی و استفاده از تبلیغات در رسانه های مختلف و ایجاد یک سایت حرفه ای استفاده کنید.

طرح توجیهی راه اندازی کلینیک زیبایی چیست؟

برای نگارش طرح توجیهی تاسیس یک کلینیک زیبایی باید اهداف ارائه شده کاملاً مشخص باشد. همچنین باید اطلاعات مهم و حیاتی جهت اخذ مجوز و احداث کلینیک شفاف بوده و تعداد نیروهای انسانی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در طرح نگاشته شود.

به چه کسانی مجوز راه اندازی کلینیک پوست و مو داده می شود؟

فرد متقاضی دریافت مجوز کلینیک پوست و زیبایی حتماً باید پزشک متخصص پوست و زیبایی باشد و همچنین، همیشه باید حداقل یک پزشک عمومی در کلینیک حضور داشته باشد.

اما در مورد مراکز زیبایی که خدمات آن ها تهاجمی نبوده و خدمات غیر تهاجمی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس، مزوتراپی، لیزر، آراف، هایفو، فشیال پوست و دیگر خدمات زیبایی را ارائه می دهند؛ می توان با حضور یک پزشک عمومی به همراه پرسنل آموزش دیده، کلینیک را دایر کرد و مجوز های لازم را گرفت.

درآمد حاصل از این خدمات بسیار بالاست، همین موضوع باعث شده است بسیاری از سالن های زیبایی نیز اقدام به انجام خدماتی مثل لیزر کنند. این سالن ها معمولاً بدون مجوز های لازم کار می کنند، درآمد بالا و وسوسه انگیز آن باعث شده است که ریسک این کار را بپذیرند.

در بررسی شرایط لازم برای تأسیس یک کلینیک زیبایی، ذکر این نکات از آن جهت حایز اهمیت است که با رعایت نکات و شرایط عنوان شده از سمت سرمایه گذاران برای احداث کلینیک پوست و مو و زیبایی، ریسک سرمایه گذاری را کاهش پیدا خواهد کرد.

قدم اول : اخذ مجوز برای راه اندازی کلینیک زیبایی برای خدمات تزریق بوتاکس در سعادت آباد 

اصولاً کلینیک ها و مطب های پوست و زیبایی که مجوز های رسمی را دارند، زیر نظر پزشک های خوب و برگزیده فعالیت می‌کنند. همین نکته باعث شده است تا اطمینان و اعتماد بین مشتریان علی الخصوص بانوان گرامی به وجود آید.

عده ی بیشماری از زیبا جویان تمایل دارند تا خدمات زیبایی و پوستی خود را در مراکز قانونی و زیر نظر پزشک معتبر دریافت کنند. طبیعی است که همین نکته باعث افزایش مشتریان و گرایش شدید مردم به کلینیک های زیبایی و مطب‌های پوست و مو شده است.

دلیل بعدی این افزایش در تعداد مشتریان، نتیجه ی مطلوب و تغییرات شگرفی است که در چهره افراد و مخصوصاً بانوان گرامی ایجاد می‌شود و به زیباتر شدن آن‌ها کمک شایانی می کند. امروزه با توجه روحیه ی زیبا جوی بانوان و گرایش آن ها به مبحث زیبایی، تمایل آن ها به دریافت چنین خدماتی بیشتر شده است.

پس اگر به دنبال تاسیس کلینیک زیبایی در محدوده ی سعادت آباد تهران هستید؛ اولین گام برای شما، دریافت مجوز برای فعالیت کلینیک و ارائه ی خدمات به صورت قانونی است.

در مورد افرادی که خودشان پزشک نیستند اما تمایل دارند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، باید حتماً از افرادی که دارای مجوز این کار هستند، استفاده کنند. بدین صورت که گواهی آنها را اجاره یا بصورت مشارکتی اقدام به فعالیت در مراکز زیبایی بکنند.

افراد سرمایه گذار برای اخذ مجوز های لازم، باید به همراه پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی به معاونت درمان استان مورد نظر خود مراجعه نمایند.

توجه: در صورت پر شدن مجوزهای قانونی در شهر مد نظر شما، می توانید پروانه فعالیت پزشکان دیگر را اجاره کنید.

اخذ مجوز و نام انحصاری کلینیک 

نام کلینیک باید انحصاری باشد و مشابه آن در شهر و منطقه ی مد نظر شما موجود نباشد.

تا با درخواست مجوز شما موافقت گردد.

ثبت نام کلینیک پوست، مو و زیبایی در اداره ثبت شرکت ها و اخذ شماره ثبتی برای کلینیک به فعالیت شما، وجهه رسمی و قانونی خواهد بخشید.

قدم دوم

خرید و تهیه ی ساختمان و تجهیزات لازم

پس از انتخاب مکان مناسب و خرید تجهیزات ضروری

اکنون نوبت به انتخاب لوکیشن مناسب و طراحی ملک و خرید تجهیزات لازم، متناسب با نوع خدماتی است که یک مرکز زیبایی قصد دارد، ارائه دهد.

نکات عنوان شده در بالا از ابتدایی ترین مراحل به هدف تأسیس یک کلینیک زیبایی در محدوده ی سعادت آباد تهران است که برای شما بازگو شد. با توجه به مطالب بالا کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو ابرو و زیبایی کلینیک پوست و مو ایران دارای تمام ویژگی ها فوق است .

گروه سلامت: کلینیک زیبایی سعادت آباد خدمات مختلفی را در حوزه سلامت و جوانسازی پوست به زیباجویان ارائه می‌دهد.

با پیشرفت علم پزشکی و ورود تکنولوژی به این عرصه، تکنیک‌های جدیدی در ارتباط با زیباسازی و جوانسازی پوست معرفی شده است. برخی از این تکنیک‌ها هم جنبه زیبایی و هم جنبه درمانی دارند؛ برخی دیگر از آن‌ها برای به تعویق انداختن روند پیری پوست انجام می‌شوند. کلینیک‌های زیبایی از جمله مراکز تخصصی هستند که در این حوزه فعالیت می‌کنند. این کلینیک‌ها خدمات مختلفی را در حوزه پوست و مو ارائه می‌دهند. با توجه به استقبال روز افزون افراد از این خدمات، این کلینک‌ها در سایر نقاط کشور و در شهرهای مختلف راه اندازی شده و در حال فعالیت هستند.
در این مطلب سعی داریم در مورد کلینیک زیبایی سعادت آباد و خدماتی که در این کلینیک در اختیار زیباجویان قرار می‌گیرد، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا پایان همراه ما باشید.

+ گالری

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی سعادت آباد
رویش موهای زائد در نواحی مختلف بدن بسیار آزاردهنده است. روش‌های معمول حذف موهای زائد (شیو کردن، اپیلاسیون و… ) موقتی هستند و عوارضی را به همراه دارند. یکی از روش‌های موثر برای کاهش دائمی موهای زائد لیزر است. در این تکنیک، نور لیزر به صورت متمرکز و کنترل شده به سطح پوست می‌تابد. این اشعه به صورت اختصاصی توسط فولیکول مو جذب می‌شود. این رخداد باعث آسیب به فولیکول مو شده و رویش مجدد مو را به طور کامل متوقف و یا به تعویق می‌اندازد. لیزر از این طریق باعث کاهش دائمی موهای زائد می‌شود. حضور به موقع در جلسات تعیین شده، باعث تاثیرگذاری بیشتر این تکنیک می‌شود.

مرکز لیزر شی لیزر یکی از مراکز خوب لیزر با دستگاه الکس کندلا است که توانسته رضایت بالای مخاطبان را داشته باشد. شما میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید تا مشاوره کامل تری دریافت کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای افراد مختلف متفاوت است؛ آقایان برای حذف موهای زائد به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند. همچنین با توجه به ناحیه مورد درمان، تعداد جلسات متفاوت خواهد بود اما معمولاً تعداد جلسات بین 6 تا 8 جلسه و با فواصل زمانی مشخص، برنامه ریزی می‌شود.

از چه دستگاه‌هایی برای لیزر موهای زائد استفاده می‌شود؟
اثرگذاری و کاهش عوارض این تکنیک تا حدود زیادی به نوع دستگاه و مهارت اپراتور بستگی دارد. از دستگاه‌های استانداردی که برای لیزر موهای زائد استفاده می‌شود، می‌توان به این موارد اشاره کرد:
1.    دستگاه الکس کندلا
این دستگاه، جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد است. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه بسیار پیشرفته است. این دستگاه برای افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند، بیشترین تاثیرگذاری را دارد.
2.    دستگاه الکس دایود
یکی از مناسب ترین دستگاه‌ها برای لیزر موهای زائد است. طول موج این دستگاه به گونه ای است که فقط توسط فولیکول مو جذب می‌شود و تاثیری روی لایه سطحی پوست (اپیدرم) ایجاد نمی کند. این دستگاه برای طیف وسیعی از پوست‌ها و افرادی که پوست تیره دارند، قابل کاربرد است.
در لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و توسط اپراتورهای مجرب صورت می‌گیرد و شما با خیال راحت می‌توانید از خدمات کلینیک زیبایی سعادت آباد بهره مند شوید.

منبع : https://iranclinicgroup.com/

تزریق ژل، فیلر و بوتاکس


ژل و فیلر در واقع پروتئین‌هایی هستند که حضور آن‌ها باعث شادابی و جوانسازی پوست می‌شود. این ترکیبات معمولاً شامل کلاژن و هیالورونیک اسید هستند که به پوست تزریق می‌‌شوند. از دیگر کاربردهای تزریق ژل و فیلر می‌توان به حجیم سازی لب، گونه‌ها و زاویه سازی چانه اشاره کرد. تزریق بوتاکس یکی دیگر از خدمات کلینیک زیبایی سعادت آباد است. بوتاکس در واقع نوعی پروتئین است که باعث فلج شدن عضلات صورت می‌شود. تزریق این ماده تحت نظارت پزشک متخصص برای رفع چین و چروک‌های پوست بسیار موثر است. از دیگر کاربردهای تزریق بوتاکس می‌توان به رفع خط اخم، تغییر حالت ابروها و… اشاره کرد.

پاکسازی پوست از خدمات کلینیک زیبایی سعادت آباد
گرد و غبار، بقایای لوازم آرایش، سلول‌های مرده پوست و… باعث ایجاد یک لایه سطحی روی پوست می‌شوند. تیره شدن رنگ پوست از جمله پیامدهای حضور این لایه روی پوست است. از طرف دیگر وجود جوش‌های سر سیاه روی پوست بسیار آزاردهنده است. در این گونه موارد پاکسازی پوست تا حدود زیادی می‌‌تواند کمک کننده باشد. پاکسازی پوست مزایای دیگر هم دارد که می‌توان به این موارد اشاره کرد:
●    جلوگیری از پیری زودرس پوست
●    شادابی پوست
●    رفع تیرگی پوست
●    رفع چربی اضافه پوست
●    کمک به افزایش جذب مواد مغذی توسط پوست
●    افزایش اکسیژن رسانی به پوست

بوتاکس شهرک غرب |بوتاکس مو سعادت آباد

جوانسازی پوست
به مرور زمان و با افزایش سن مقدار ترشح پروتئین‌هایی مانند کلاژن، کاهش پیدا می‌کند و منجر به ایجاد چین و چروک روی پوست می‌شود. تکنیک‌های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارند که در کلینیک‌های زیبایی مختلف از جمله کلینیک زیبایی سعادت آباد در اختیار افراد قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی برخی از تکنیک‌های جوانسازی پوست می‌پردازیم.

هایفوتراپی
در این تکنیک امواج التراسونیک به پوست برخورد می‌کند. در اثر برخورد امواج به لایه‌های زیرین پوست کلاژن سازی تحریک می‌شود. کلاژن یا همان رشته‌های پروتئینی باعث سفت شدن پوست می‌شوند و جوانسازی پوست را به همراه دارند. از دیگر کاربردهای‌هایفوتراپی می‌توان به این موارد اشاره کرد:
●    رفع چین و چروک
●    رفع افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت
●    رفع شل شدگی پوست در ناحیه گردن
●    لیفت گونه و ابرو

مزوتراپی
از دیگر تکنیک‌های موثر برای جوانسازی پوست می‌توان به مزوتراپی اشاره کرد. در این تکنیک مواد مغذی (پروتئین، ویتامین و…)، آنزیم، هورمون و… به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌شوند و شادابی پوست را به همراه دارند. از فواید این تکنیک به رفع چین و چروک، رفع افتادگی پوست، رفع تیرگی پوست، از بین بردن جای جوش و آکنه، برطرف کردن لک‌های پوستی می‌توان اشاره کرد. البته از تکنیک مزوتراپی برای درمان ریزش مو نیز استفاده می‌شود. مواد مغذی از طریق سوزن به لایه‌های زیرین پوست سر تزریق می‌شوند. این کار باعث تقویت فولیکول مو و رویش مجدد موهای از دست رفته می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا