مقام طالبان: امروز یک نظام اسلامی، مستقل و آزاد داریم

مقام طالبان: امروز یک نظام اسلامی، مستقل و آزاد داریم
سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت امور داخله امروز (سه شنبه 31 اسد) در سفر به ولایت غور با علما و بزرگان قومی این ولایت دیدار کرده و گفته است: امروز یک نظام اسلامی، مستقل و آزاد داریم و ما مرحله پر از سختی و فداکاری را پشت سر گذاشتیم، اکنون مسئولیت بزرگ و سنگین خدمت بر دوش ماست تا برای حل و اصلاح آن در چارچوب نظام اسلامی خود قدم برداریم و به ملت رنج دیده خود خدمت کنیم.

اوهمچنین تاکید کرده است: «هرچند تمام دنیا و غرب آمدند در طی بیست سال گذشته، به بهانه این‌که برای تان خدمت می‌کنیم، ولی به جز خون ریزی، نفاق و بر بادی ملت دیگر کار نکردند، اکنون الحمدلله با استقامت و همت بلند ملت مسلمان افغانستان به رهبری امارت اسلامی یک نظام اسلامی تحت یک معیار وحدت و همدیگر پذیری در کشور به وجود آمده است«.

سرپرست وزارت داخله علاوه کرده است که در این نظام «وحدت به اساس عقیده است و همه مردم افغانستان با هم برادر اند، دوشادوش یک دیگر مشترک کار می‌کنند، تا برای ملت رنج دیده خود خدمت کنند».

آقای حقانی، ابزار داشته که مردم باید با اطمینان نظام موجود را از خود بدانند و هرگونه توسعه و تقویت نظام مشروط به همکاری و نزدیکی آنهاست.

عبدالاحد خان دولت یاری به نمایندگی از مردم غور در این دیدار صحبت کرده و گفته است که غور، ولایت دور افتاده ای است که در حکومت های گذشته کمتر به توسعه‌ی آن توجه شده است.

او در کنار تاکید بر تطبیق پروژه های توسعه‌ی و رفاهی درغور گفته است که استخراج معادن غور هم می تواند هزینه های پروژه های عمرانی را، تامین کند.

این در حالی است که روز گذشته سرپرست وزارت امور داخله در سفر به ولایت ارزگان با مسئولان و زرگان این ولایت دیدار کرده بود.

دکمه بازگشت به بالا