خبرهای کلیکسب و کار برتر

آیا نصب کانکس نیاز به مجوز دارد و مصداق ساخت بنا میباشد؟

انتخاب و خرید کانکس به طور کلی کاری سخت نیست ؛ زیرا می‌ توانید با شرکت‌ های تولید کننده انواع کانکس ( مانند مدرن کانتین ) تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید . اما پیش از خرید کانکس ، ممکن است سوالاتی برای شما پیش آید . برای مثال ، آیا برای احداث و نصب کانکس ، دریافت مجوز لازم است ؟ در چه شرایطی دریافت مجوز کانکس الزامی است ؟ انواع مجوزهای لازم برای کانکس کدام‌ اند ؟

مجوز نصب کانکس  

برای ساخت هر محصول و استفاده از آن ، قوانین و مقرراتی وجود دارد و کانکس نیز از این قاعده مستثنی نیست . در شرایط خاص ، ممکن است دریافت مجوز برای آن‌ الزامی باشد . مجوز برگه یا سندی است که اجازه احداث یا به کار گیری از یک کانکس را در شرایط خاصی صادر می ‌کند . دریافت مجوز ساخت بنا حتی برای کسانی که با قوانین شهرداری آشنا هستند ، چالش بزرگی است . مجوز کانکس فقط به ساخت آن ها محدود نمی شود و امکان دارد در شرایط خاص برای حمل و نقل آن نیز مجوز های لازم را کسب کنید .

برای نصب کانکس ها نیاز به مجوز از نظام مهندسی ندارید ، البته در صورتی که زمین شما دسترسی به آب ، برق و گاز داشته باشد . با این روش ، می ‌توانید به راحتی کانکس  خود را خریداری کنید و بدون هیچ دغدغه ‌ای در زمین خود نصب کنید . اگر ارگان‌ و سازمان‌ هایی به خاطر نصب کانکس از شما شکایت کردند ، می ‌توانید آن را به مکان دیگری منتقل کنید .

یکی از انواع مجوزهای کانکس ، مجوز حمل و نقل آن توسط تریلی یا جرثقیل کفی دار است . در کل ، برای حمل کانکس‌ هایی که از حد معینی بزرگتر هستند  مانند کانکس ویلایی، لازم است مجوز‌های لازم برای حمل آن ‌ها از نهاد های کنترل کننده ترافیک مانند پلیس راه دریافت کنیم . در صورتی که کانکس تولید شده عرضی بلند تر از ۲۵۰ سانتی‌ متر و ارتفاع آن بیشتر از ۲۸۰ سانتی‌ متر باشد ، باید مجوز حمل و نقل برای آن را اخذ کنیم .

همچنین ، وزن کانکس نیز در صورت عبور از حد معین شده ممکن است شامل دریافت مجوز شود ؛ حتی ممکن است به علت ممنوعیت عبور وسایل و بار سنگین ، نتوان از پل یا بزرگراه‌ های خاصی عبور کرد . به همین دلیل ، بهتر است ویژگی ‌های کانکس به صورت سند یا برگه‌ ای همراه راننده باشد . همچنین ، در صورت نیاز ، مجوزهای حمل آن را به راننده تحویل داده تا در هنگام حمل بار ، با مشکلی مواجه نشود .

راهنمای قوانین نصب کانکس در زمین ‌های کشاورزی

گاهی اوقات اتفاق می ‌افتد که فردی زمین کشاورزی وسیعی در اختیار دارد ، اما به دلیل محدودیت‌ های ساخت و ساز ، آن را به دیگران اجاره می ‌دهد یا آن را رها می ‌کند . بهتر است با آگاهی از قوانین و مقررات استفاده از کانکس ، اقدام به بهره‌ برداری از زمین خود کند . در واقع ، وجود مجوزهای پیچیده و هزینه ‌های ساخت خانه ، برای بسیاری از افراد ، مانند یک مانع قابل تصور است . برخی از افراد به دلیل مشکلات مربوط به مجوز ساخت ، از ساخت خانه مسکونی خودداری می ‌کنند و زمین خود را رها می ‌کنند .

استفاده از کانکس ، به‌ عنوان یک راه‌ حل ساده و کارآمد ، برای حل این دغدغه و مشکلات مربوط به ساخت و ساز در زمین ‌های کشاورزی ، پاسخ مناسبی است . با خرید این منزل پیش ‌ساخته ، می‌ توانید از مزایا و قابلیت‌ های آن بهره‌ مند شوید . خرید این سازه نیاز به دریافت مجوز خاصی ندارد و شما نیازی به پروانه ساخت و سایر مجوزهای پیچیده نخواهید داشت . همچنین ، در صورتی که شما کانکس خود را در زمین کشاورزی نصب کنید ، نگرانی از تخریب سازه توسط شهرداری نخواهید داشت . یک شهرداری هرگز با کانکس‌ های اجرا شده در زمین کشاورزی مخالفتی نخواهد کرد .

با استفاده از کانکس ‌های پیش‌ ساخته، شما می ‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه، یک محل زندگی راحت و مناسب برای خود خریداری کنید. همچنین، این سازه‌ ها به دلیل طراحی‌ های متنوع و جذاب، می ‌توانند به عنوان یک گزینه جذاب برای ساختمان‌ های موقتی و دائمی در زمین ‌های کشاورزی مورد استفاده قرار گیرند .

 

نتیجه گیری

به طور کلی ، برای استفاده از کانکس ، قوانین و مقرراتی وجود دارد که باید از زمان شروع ساخت تا نصب در محل پروژه رعایت شوند . شرکت مدرن کانتین با کمک کارشناسان خبره خود ، با رعایت تمام اصول و ضوابط مربوط به ساخت کانکس و همچنین دریافت انواع مجوزهای لازم ، سفارش شما را در محل مورد نظر تحویل می‌ دهد. اگر قصد اطلاع از شرایط خرید و همچنین قیمت کانکس ‌های تولید شده توسط مدرن کانتین را دارید ، با کارشناسان ما تماس بگیرید .

در شرکت های کانکس سازی از جمله شرکت مدرن کانتین ، کانکس سازی با مجوز انجام میشود و کافیست با شماره تلفن 09128898507  و 021-66824315  اطلاعات بیشتری کسب کنید و کانکس دلخواه  خود را درخواست کنید. مشاوران مدرن کانتین در این زمینه راهنمایی های لازم را برای انتخاب رنگ مورد نظر و خرید کانکس  به شما خواهند داد.

 

دکمه بازگشت به بالا