تیم ملی واترپلو ایران کار سختی در هانگژو دارد/هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست

مدیرفنی تیم ملی واترپلو گفت: تیم ایران شرایط خوبی برای حضور در هانگژو دارد اما نتیجه قابل پیش‌بینی نیست.

دژان میلاکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری رویداد برتر، درخصوص شرایط تیم ملی واترپلو اظهار داشت: ما سه ماه است تمرینات را شروع کردیم و دو اردوی تدارکاتی خوب هم در صربستان و گرجستان داشتیم که باعث شد نقاط ضعف و قوت بچه‌ها را ببینیم و روی آنها بیشتر کنیم. در طول تمرینات مسائل فنی را گوشزد کردم و طبق برنامه‌ریزی که با کادرفنی داشتیم ، ملی‌پوشان را آماده حضور قدرتمند در هانگژو کرده‌ایم.

وی افزود: همه می‌دانند که ایران تیم قدرتمندی است اما در ورزش حرفه‌ای نمی‌شود هیچ چیزی را پیشبینی کرد و باید در طول مسابقات شرایط را بسنجیم.

مدیرفنی تیم ملی واترپلو تصریح کرد: ما در گروه کره جنوبی، تایلند و چین قرار داریم و باید تلاش کنیم سرگروه شویم تا شرایطمان برای دور دوم بهتر شود. به هر حال بهتر است با این حقیقت کنار بیاییم که بازی‌های دشواری داریم و باید با تمرکز در تک تک رقابت‌ها حاضر شویم.

این مربی صربستانی درباره شانس کسب مدال واترپلو در بازی‌های آسیایی گفت: از گروه دیگر ژاپن و قزاقستان بالا می‌آیند و کار ما برای رسیدن به فینال سخت است. اگر همه وظایف خود را درست انجام دهند شانس موفقیت ما بیشتر خواهد بود تا بتوانیم روی سکوی مدال آوری قرار بگیریم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا