خبرهای کلی

دانشکده‌های دانشگاه لرستان در حوزه فرهنگی برنامه‌محور باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به ریاست علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست که روز یکشنبه، ۲۶ شهریورماه سال جاری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، گزارش کاملی از برنامه‌های پیشنهادی تهیه شده معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای سال تحصیلی جدید ارائه کرد.

در این نشست، اعضا به بحث، گفت‌وگو و تبادل نظر درباره برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید و ترم تحصیلی جدید، پرداختند.

مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این نشست حضور داشتند و نقطه‌نظرات خود را در رابطه با راهکارهای پیشنهادی برای ارتقای کیفیت و اثربخشی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در سال تحصیلی جدید، مطرح کردند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی برگزاری نشست‌های گفت‌وگومحور با والدین دانشجویان، برنامه‌های کاربردی مهارت‌محور دانشجویی، اردوهای فرهنگی، اجتماعی، دینی، مذهبی دانشجویی، نشست‌های فرهنگی، توجیهی برای دانشجویان نو ورود و سایر برنامه‌ها، مورد بحث و گفت‌وگوی اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان قرار گرفت.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست بر اهمیت جایگاه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی دانشجومحور با توجه به تأکیدات موجود در رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) روی جایگاه نهاد دانشگاه در گفتمان انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی نوین اسلامی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: باید مشارکت تشکل‌ها، کانون‌ها، انجمن‌های دانشجویی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سال تحصیلی جدید افزایش یابد.

وی ادامه داد: همچنین، دانشکده‌های دانشگاه لرستان نیز آمادگی کامل برنامه‌محور برای تهیه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشکده‌ها با هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه داشته باشند.

بنابراین گزارش، در نشست مذکور، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان نیز مطرح شد و مورد بحث و گفت‌وگوی اعضا قرار گرفت.

همچنین در این نشست، درباره برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی و اجتماعی مراکز اقماری آموزش عالی وابسته به دانشگاه لرستان، تبادل نظر شد.

دکمه بازگشت به بالا