ورزش

علاقه‌ای به لیگ‌مان ندارم / باید قدر نکونام را بدانیم

معینی: علاقه‌ای به لیگ‌مان ندارم / باید قدر نکونام را بدانیم

پیشکسوت استقلال اعلام کرد: جواد نکونام یک مربی دانا است و باید قدر او توسط باشگاه دانسته شود.

مسعود معینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری رویداد برتر، در خصوص ۴ هفته ابتدایی دوره بیست و سوم لیگ برتر گفت: خیلی علاقه‌ای به لیگ‌مان ندارم و پیگیر آن نیستم چون به کیفیت فوتبال لیگ‌مان اعتراض دارم. همه تیم‌ها دنبال نتیجه‌اند. استقلال و سپاهان را ببینید که هر دو تیم خوب نبودند و پاس‌های با کیفیتی در تقابل‌شان ندیدم. فقط بازی مستقیم دیدیم. کیفیت داوری را هم دیدم که آن گل زده شد. چرا نمی‌خواهند یک تحول در داوری ایجاد کنند؟ ای اف سی کدام یک از داوران ما را برای قضاوت از خارج از کشور دعوت می‌کند؟ آدم وقتی این صحنه‌ها را می‌بیند علاقه‌اش به فوتبال را از دست می‌دهد.

وی افزود: فوتبال اروپا را پیگیری می‌کنم چون هدف هواداران و اهالی فوتبالش لذت بردن از این ورزش است. در سایت فیفا هم نوشته شده اولین درجه اهمیت «تماشاگران» هستند. بعد بحث تاکتیکی اما اینجا فقط‌ های و هوی داریم. ببینید چه جوی برای تراکتور ایجاد شده اما این تیم با یک مربی خارجی فوتبالی بسیار بی‌کیفیت ارائه می‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: فدراسیون و مسئولان همه تلاش می‌کنند تا تماشاگران به ورزشگاه برگردند اما شرایط ایده‌آل نیست و ورزشگاه آزادی هم در دست تعمیر است. مشکلات وجود دارد.

معینی در خصوص حضور نکونام روی صندلی مربیگری استقلال گفت: نکونام را به عنوان یک مربی دانا، آگاه و کاربلد می‌دانم. به سابقه‌اش نگاه کنید. هستند مربیانی چون ربیعی که سابقه فوتبالی خوبی ندارند اما آنها استثنا هستند. مثل مورینیو که فوتبالیست نبوده اما هوش و درک مناسبی دارند. نکونام اما سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده. او در منطقه‌ای در تیم ملی بازی کرده که طراحی بازی آنجا شکل می‌گیرد و هوشمندی دارد. نکونام در یکی از پیشرفته‌ترین جاهای دنیا برای فوتبال حضور داشته. در اسپانیا که لیگی پرشور و موفق دارد.

وی ادامه داد: بازی‌های فولاد در زمان حضور نکونام را ببینید که به چه مرحله‌ای رسید. البته این روزها کشورهای آسیایی پیشرفت کرده‌اند و ستاره‌های زیادی جذب کرده‌اند. به طور کلی اما نکونام تنها کسی است که می‌تواند به عنوان یک ایرانی در شرایط فعلی استقلال را نجات دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: حالا نکونام آمده و باید او را قدر بدانیم. نباید او را از دست بدهیم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا