خبرهای کلیکسب و کار برتر

علامت خشک کن لباسشویی زیرووات

برنامه های ماشین لباسشویی زیرووات

برنامه های ماشین لباسشویی زیرووات برای انواع لباس ها و پارچه ها تعبیه شده است تا شما بر اساس و نیاز مدل و پارچه لباس خود بهترین برنامه رو برای شستشو انتخاب کنید تا لباس شما خراب نشه

برنامه شستشو مصنوعی یا پنبه‌ای (Synthetics or cottons)

اکثر ماشین‌های لباسشویی زیرووات  برنامه‌های خاصی برای پنبه‌ای و مصنوعات و گاهی تنظیمات دمایی مختلفی دارند. برنامه‌های پنبه‌ای غالباً گرم‌تر می باشند، در حالی که برنامه‌های مصنوعات در دماهای کمتری، ۴۰ درجه سانتی‌گراد و کمتر، و با دورهای چرخش پایین تر می باشند. (معنی کلمات روی ماشین لباسشویی زیرووات )

برنامه‌های مصنوعات برای لباس‌های غیرپنبه‌ای مثل لباس‌هایی که از پلی‌استر و چسبان بافته شده اند تولید شده‌اند، که نیاز به شستشوی ظریف‌تری را دارا هستند.

اکثر ماشین‌ لباسشویی ها برنامه‌ی پنبه‌ای را دارا می باشند، اما همه آن‌ها برنامه مصنوعات را در تنظیمات خاص خود ندارند. اگر لباس ظریف دارین از مدل هایی باید استفاده کنید که این برنامه را دارن. در واقع قیمت هایی که شرکت کارمین برای فروش عمده به مشتریان خود ارائه می دهد بسیار به صرفه و پایین تر از شرکت های دیگر می باشد،

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی زیرووات

علاوه بر دکمه ها و علامت های متعدد روی ماشین های لباسشویی، هر یک از برندها دارای برنامه های شستشوی خاصی هستند. از مهم ترین برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی زیرووات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه شستشوی normal

برای شستشوی لباس های روزانه و معمولی که فاقد لک و چربی و کثیفی زیادی هستند، این برنامه کاربرد دارد. دقت داشته باشید که این برنامه برای لباس های حساس از قبیل ابریشم و حریر مناسب نیست.

برنامه soak

برای شستشوی لباس های خیلی کثیف و دارای لک و چربی و آلودگی های زیاد از این برنامه می توانید استفاده کنید. این برنامه دمای آب و مدت زمان شستشو را نسبت به شستشوی نرمال افزایش می دهد.

برنامه speedy

در شرایطی که برای شستشوی لباس ها عجله دارید، می توانید از این برنامه لباسشویی ماشین لباسشویی زیرووات استفاده کنید. سرعت شستشو و دما در این برنامه افزایش پیدا می کند و زمان کمتر خواهد شد.

برنامه شستشوی jeans

با توجه به جنس خاص لباس های جین و لی، شستشوی معمولی و سریع و غیره می تواند به بافت آنها آسیب وارد کند. در این صورت بهتر است از برنامه شستشوی jeans در لباسشویی زیرووات استفاده کنید.

برنامه gentle

برای شستشوی لباس های دارای لک های خاص از قبیل خون و چربی و غذا و رنگ و غیره می توانید از این برنامه شستشوی استفاده کنید.

برنامه شستشوی blanket

جهت شستشوی ملحفه های بزرگ و پتو در صورت تناسب با ظرفیت لباسشویی از این برنامه استفاده میشود.

برنامه شستشوی delicate

این برنامه تنها برای شستشوی لباس های کوچک و زیر و همچنین لباس خواب کاربرد دارد.

Spin only

در صورتیکه تنها به خشک کن لباسشویی نیاز دارید، می توانید برنامه spin only را فعال کنید.

برنامه  Rise/spin

با فعال کردن این برنامه، شستشو و آبکشی و خشک کردن لباس به صورت مرحله ای انجام میشود.

برنامه شستشو eco

به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی می توانید از این برنامه شستشوی لباسشویی زیرووات استفاده کنید.

برنامه شستشو wool

به دلیل جنس خاص لباس های پشمی، دمای آب و سرعت چرخش دستگاه برای شستشوی آنها باید در سطح استاندارد قرار بگیرد. برای این منظور می توانید از برنامه wool استفاده کنید.

شما عزیزان برای استفاده از گوگل مپ کارمین با ما در ارتباط باشید

Zerowatt طرز کار ماشین لباسشویی زیرووات قدیمی |Zw 457 t دفترچه طرز کار ماشین لباسشویی زیرووات قدیمی

برنامه شستشو cotton

این برنامه برای شستشوی لباس های کتان کاربرد دارد.

برنامه شستشو extra rinse

این برنامه برای شستشوی دقیق لباس های کودکان کاربرد دارد. با انتخاب این برنامه مدت زمان شستشو افزایش پیدا کرده و آبکشی در مدت طولانی تری انجام میشود. به طوریکه تمام مواد آلرژی زا موجود در پودرهای لباسشویی از لباس حذف میشوند.

در مدل های مختلف ماشین های لباسشویی زیرووات ممکن است تفاوت های کمی در کلمات و دکمه های روی دستگاه و برنامه های شستشو مشاهده شود. اغلب مواردی که در طول متن اشاره شد، در تمام ماشین های لباسشویی این برند مشترک هستند و تفاوت ها را در دفترچه های راهنمای محصول می توانید جستجو کنید.

دکمه بازگشت به بالا