جامعهکسب و کار برتر

تفسیر و مباحثه ماده 704 تعزیرات و مجازات های بازدارنده

فصل بیست و هشتم قانون مجازات اسلامی، بخش تعزیرات به بیان احکام تجاهر به استعمال مشروبات الکلی و ولگردی و برد و باخت (قمار، شرط بندی، بخت آزمایی) پرداخته است. در این مواد، قانون گذار به بیان احکام و بررسی حقوقی جرم خرید و فروش مشروبات الکلی و مجازات آن اشاره نموده و آن را جرم انگاری کرده است.

یکی از مواد مرتبط با این موضوع، ماده 704 تعزیرات و مجازات های بازدارنده می باشد که به طور صریح حکم کسی را که اقدام به تاسیس مراکزی برای شرب مشروبات الکلی می نماید را بیان نموده و مجازات آن را معین کرده است. در این میان ممکن است که برخی افراد با متن ماده 704 و جزئیات آن آشنا نبوده و این سوال برای آن ها مطرح شود که تفسیر و نکات حقوقی این ماده چه می باشد؟

از این رو، در ادامه مقاله حاضر قصد داریم، ابتدا به بیان متن ماده 704 تعزیرات و مجازات های بازدارنده بپردازیم. سپس، در خصوص شرح و تفسیر این ماده توضیحاتی ارائه خواهیم کرد و در پایان نیز، نکات حقوقی ماده 704 قانون مجازات اسلامی توضیح داده خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، در این خصوص با ما همراه باشید.

قانون ۷۰۴ مجازات اسلامی چیست |ماده ۴۰۷ قانون مجازات اسلامی

مجازات اولیه برای تخطی از قانون، ممکن است شامل پنجاه تا صد بار ضربه شلاق و یا حبس از یک تا سه ماه باشد. این مجازات می‌تواند با طرح اعتراضات و درخواست‌های قبول شده توسط دادگاه قابل تعویق و کاهش یابد.در صورت عدم انجام تغییرات و پرداخت جریمه به موقع، متخلف به پرداخت مبلغی از یکصد میلیون تا پانصد میلیون ریال محکوم خواهد شد. این مبلغ می‌تواند براساس ضرایبی مثل خطاهای انجام شده یا همچنین میزان اسامی سایر فعالان مجرم در نظر گرفته شود.هم‌چنین، اگر مرتکب تخلف قبلی باشد و باز هم به تکرار آن دست بزند، مجازات باعث خسارت جسمی و روحی برای او خواهد شد. این می‌تواند شامل حبس در محل همراه با ضرب و شتم باشد.

در نهایت، با ورود به سامانه بانک رسالت و اجرای مراحل مختلف، فرد می تواند با موفقیت سفته الکترونیک بانک رسالت را صادر کرده و براساس این مقاله، آن را پیگیری و استعلام کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویه های تصویری صدور سفته، توصیه می شود مقاله زیر را مطالعه کنید. صدور، خرید و دریافت سفته الکترونیک بانک رسالت، به صورت منحصراً از طریق سامانه اختصاصی بانک رسالت امکان پذیر است.

برای دریافت اپلیکیشن مربوطه و نصب آن روی تلفن همراه خود، لازم است به سامانه مراجعه کنید. در غیر اینصورت، افراد قادر به استفاده از برخی امکانات و تسهیلات مربوطه نخواهند بود بدون آگاهی از روش های خرید و دریافت این سند الکترونیکی. تمامی علاقمندانی که به دنبال کسب اطلاعات در مورد سفته الکترونیک بانک ملی و مراحل و مدارک لازم برای خرید و دریافت آن هستند، می توانند با مطالعه یک مقاله جامع به عنوان “سفته الکترونیک بانک ملی و راهنمای خرید و دریافت آن” به اطلاعات کامل دست پیدا کنند.

در این مقاله، به امکانات سایت دریافت و خرید سفته الکترونیک بانک رسالت توضیح داده شده است. برای دسترسی به مقاله، می توانید از بخش “حتما بخوانید” در این صفحه استفاده کنید. بانک رسالت ، سامانه سفته الکترونیک آی کاپ را برای خدمت رسانی به مشتریان ایجاد کرده است. از آنجایی که این سامانه بخشی از بانک قرض الحسنه رسالت است، می توانید از آدرس rqbank.ir برای دسترسی به سایت بانک رسالت استفاده کنید. بعد از جستجو و کلیک بر روی سفته الکترونیک، به صفحه ای هدایت خواهید شد که شبیه تصویر نشان داده شده در آن است. برای دریافت و خرید سفته الکترونیک بانک رسالت از طریق آی کاپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا برنامه آی کاپ را نصب کنید.

.2. سپس بر روی گزینه “سفته الکترونیک” کلیک کنید.با استفاده از تگ strong برای برجسته کردن عبارت “سفته الکترونیک” و استفاده از تگ em برای برجسته کردن عبارت “آی کاپ”. همچنین، برای ارائه محتوای محکم و قاطع در مورد مدارک و اطلاعات لازم برای دریافت سفته الکترونیک بانک رسالت، توصیه می شود از تگ strong و em استفاده کنید. این مقاله به شما راهنمایی کاملی درباره مراحل صدور و استعلام سفته الکترونیک بانک رسالت ارائه می دهد و شما را قادر به انجام این فرآیند مهم می سازد.

دکمه بازگشت به بالا