خبرهای کلیکسب و کار برتر

باربیکیو آجری از کجا بخریم؟ سفارشی و قیمت مناسب

امروزه از روش‌ها و تجهیزات مختلفی برای تهیه انواع غذاها استفاده می‌شود. یکی از این تجهیزات، باربیکیوها هستند. البته باربیکیو را می‌توان به عنوان یکی از روش‌های پخت غذاهای کبابی، معرفی کرد؛ اما با توجه به استقبال بی‌نظیری که افراد از این ‌روش داشته‌اند، تجهیزاتی که با استفاده از آن می‌توان این غذاها را تهیه کرد را نیز با نام دستگاه باربیکیو می‌شناسند. این تجهیزات با استفاده از متریال مختلف ساخته شده و دارای اشکال گوناگونی هستند. یکی از انواع باربیکیوها که برای ساخت باربیکیو در باغ و ویلاها مناسب است، نوع آجری می‌باشد. باربیکیو آجری را می‌توان در ابعاد و انواع مختلفی تهیه کرد.

انواع باربیکیو آجری |باربیکیو آجری مدرن

باربیکیوهای آجری همان‌گونه که از نام آن‌ها می‌توان دریافت با استفاده از آجر ساخته می‌شوند. کاربران می‌توانند ابعاد و شکل ظاهری این باربیکیوها را بر اساس سلیقه و مساحت مکان در دسترس، تعیین کنند. باربیکیو آجری دارای ظاهری بسیار زیبا بوده و باید در ساخت آن به یک سری اصول و استانداردها پایبند بود. این تجهیزات دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی بوده و بر اساس المان‌های مختلفی می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی نمود.

در میان انواع مختلف کباب پز، انواع آجری طرفداران خاص خود را دارد، چرا که این گونه باربیکیوها حسی نوستالژی داشته و ساخت آن ها نیز آسان می باشد. برای ساخت این محصول، از آجر نسوز استفاده می شود، چرا که در دما و حرارت بالا این متریال آسیب نمی بیند و به همین خاطر می تواند ظاهر خود را در طول زمان حفظ کند. استفاده از آجرهای تزئینی برای ساخت این المان می تواند به زیبایی هرچه بیش تر آن کمک کند. اگر تصمیم دارید خودتان نمونه ای از این کباب پزها را بسازید، بهتر است برای انتخاب متریال مناسب با یک متخصص در این زمینه صحبت کرده و از او راهنمایی بخواهید.

باربیکیو آجری معمولاً شامل یک ساختار پایه است که از آجرها ساخته می‌شود و درون آن فضایی برای قرار دادن زغال یا چوب برای ایجاد آتش و طبقاتی برای قرار دادن غذاها وجود دارد. آجرها به عنوان یک منبع حرارتی استفاده می‌شوند و گرمای آتش که توسط آجرها جذب می‌شود، به طور مستقیم به غذاها منتقل می‌شود و آنها را پخته می‌کند. استفاده از باربیکیو آجری برای پخت غذاها به ویژه در فضای باز و در فصول گرم سال مرسوم است. این روش پخت غذاها، به خصوص برای گوشت و مواد غذایی

مزایای باربیکیو آجری

استفاده از این محصول مزایایی به همراه دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت آن نسبت به نمونه های دیگر هزینه کم تری دارد.
  • ساخت کباب پز آجری آسان بوده و با یک آموزش صحیح می توان نسبت به ساخت آن اقدام کرد.
  • امکان ساخت آن ها در اشکال مختلف وجود دارد. برای مثال می توان آن ها را به شکل مسقف یا روباز ساخت.
  • اگر به دنبال طعم دودی مواد غذایی هستید، باربیکیو آجری می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد.
  • باربیکیو آجری، در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

معایب کباب پز آجری

در کنار مزایایی که از آن ها نامبرده شد، استفاده از این المان معایبی نیز به همراه دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمیز کردن این مدل کباب پز کار آسانی نیست.
  • روشن و خاموش کردن آن کمی دشوار بوده و زمان گرم شدن آن طولانی می باشد.

باربیکیو آجری از کجا بخریم ؟

برای خرید باربیکیو آجری، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  1. فروشگاه‌های ساختمانی: مراجعه به فروشگاه‌های ساختمانی محلی یک گزینه خوب برای خرید باربیکیو آجری است. در این فروشگاه‌ها، شما می‌توانید به بخش ساختمانی یا آجر و سفال مراجعه کنید و باربیکیو آجری را پیدا کنید. پرسنل فروشگاه‌ها می‌توانند شما را راهنمایی کنند و محصولات مختلف را معرفی کنند.
  2. فروشگاه‌های آنلاین: در دنیای آنلاین، بسیاری از فروشگاه‌هایی وجود دارند که باربیکیو آجری و سایر ملزومات مرتبط را به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید از طریق موتورهای جستجو، به دنبال فروشگاه‌های آنلاین معتبر در نزدیکی خودتان بگردید یا از وبسایت‌های عمده‌فروشی آنلاین استفاده کنید.
  3. سازندگان محلی: در برخی مناطق، ممکن است سازندگان و کارگاه‌های محلی باربیکیو آجری را تولید کنند. از طریق جستجوی محلی یا مراجعه به کارگاه‌های ساختمانی محلی، می‌توانید بازار محلی را بررسی کنید و از سازندگان محلی باربیکیو آجری خرید کنید.

قبل از خرید، بهتر است قیمت‌ها، کیفیت محصولات و نظرات دیگران را مقایسه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که ابعاد و نوع آجرهایی که خریداری می‌کنید، با نیازهای شما و فضای مورد استفاده‌تان سازگار باشد.

دکمه بازگشت به بالا