خبرهای کلیکسب و کار برتر

چرا زبان اینستا انگلیسی نمیشود؟

تغییر زبان اینستاگرام و best smm panel twitter یکی از مشکلاتی است که اکثر ما با آن در طول روز برخورده ایم. در این بخش سعی کرده ایم که نحوه رفع مشکل آن را به طور کامل آموزش دهیم. مقاله امروز درباره تغییر زبان اینستاگرام می باشد.در آپدیت‌های اخیر این برنامه، امکان تغییر زبان از انگلیسی به بسیاری از زبان‌های دیگر فراهم شده است.همین موضوع کار با اینستاگرام را راحت‌تر کرده و بر محبوبیت این برنامه افزوده است. به طوریکه اپلیکیشن آن مانند smm panel بر روی اکثر گوشی‌های هوشمند موجود است.

تغییر دادن زبان اینستا از فارسی به انگلیسی |تغییر زبان اینستاگرام از چینی به فارسی

تغییر زبان اینستاگرام (آموزش ویدیویی تغییر به زبان فارسی)

به این دلیل که این شبکه اجتماعی مورد توجه تمام افراد قرار گرفته است و مردم سراسر جهان از آن استفاده می کنند، امکان تغییر زبان در آن میسر شده است.

ناگفته نماند که برخی از افراد، امکان تغییر زبان را از مزایای این اپلیکیشن می دانند. با اضافه کردن این آپدیت محدودیتی برای استفاده از اینستاگرام باقی نمانده است.

حال افرادی که تنها قادر به فهمیدن زبان مادری خود هستند هم می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و لزومی ندارد که حتما به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند.

در کشور ما، به دلیل استفاده از زبان فارسی در کپشن‌نویسی، متون به درستی نمایش داده نمی‌شوند و یا خوانایی کامل ندارند.

در همین راستا قصد داریم بگوییم چگونه در اینستاگرام زبان را فارسی کنیم؟ با همراه باشید.

چگونه اینستاگرام خود را انگلیسی کنیم؟

اگر میخواهید زبان اینستاگرام خود را تغییر دهید. به فارسی، انگلیسی و… حتما با ادامه مقاله همراه باشید. انجام این کار بسیار ساده است و شما میتوانید هر زمان که خواستید زبان اینستاگرام خود را تغییر دهید.

اگر دوست دارید از فونت های زیبا برای کپشن و بیو استفاده کنید حتما با مقاله همراه باشید.

چگونه زبان اینستا را انگلیسی کنیم؟

برای تغییر زبان در اینستاگرام به انگلیسی ابتدا باید برنامه را باز نمایید. روی نماد Profile در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.
سپس به پایین اسکرول کنید و روی زبان ضربه بزنید. از اینجا می توانید یک زبان انگلیسی را از لیست انتخاب کنید. برای تغییر زبان اینستا به راحتی می توانید هر زمان که بخواهید آن را به زبان های مختلف دنیا تغییر دهید.

اینستاگرام از چندین زبان مختلف پشتیبانی می کند و حتی به کاربران امکان تغییر زبان را می دهد. وقتی برای اولین بار اینستاگرام ا دانلود می کنید، زبان به طور پیش فرض انگلیسی تنظیم می شود. اما شما می توانید زبان را به آسانی تعویض نمایید. حالا اگر می خواهید تنظیمات زبان اینستاگرام را تغییر دهید، مراحل زیر را انجام دهید.

بهتر است اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی کنید.

برای تغییر دادن زبان اپلیکیشن اینستاگرام، نیاز به نصب برنامه‌ای نیست. و می‌توان از قسمت تنظیمات اینستاگرام به راحتی زبان مورد نظر را فعال نمود.(اگر قصد انجام تنظیمات را دارید با مقاله همراه شوید.)

کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. در پروفایل خود روی آیکون بالای صفحه که به‌صورت سه خط روی یکدیگر است، بزنید.
  1. وارد قسمت تنظیمات (Settings) شوید.
  1. سپس روی گزینه حساب (Account) کلیک کنید.
  1. گزینه زبان (Language) را انتخاب کنید.
  1. در این بخش می‌توانید از لیست، زبان موردنظر خود را انتخاب کنید.

قبل از اینکه مقاله را به پایان برسانیم باید بگوییم که میتوانید به سادگی اقدام به از طریق سایت ما دریافت نمایید.

چگونه زبان اینستاگرام را فارسی کنیم؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. بنابراین به راحتی میتوانیم به سوال چگونه زبان اینستا را فارسی کنیم پاسخ دهیم.

تغییرات در برنامه پس از فارسی کردن زبان

از آنجایی که در زبان فارسی جملات از سمت راست به چپ نوشته میشوند پس از فارسی کردن اکانت همه چیز برعکس خواهد شد. چینش آیکون ها نیز تغییر کرده و در ابتدا ممکن است کمی برای شما کار کردن با اینستاگرام سخت باشد.

توجه داشته باشید که نوار پایینی صفحه نیز جا به جا شده و برای مثال قسمت پروفایل از سمت راست به سمت چپ منتقل میشود.

همچنین به یاد داشته باشید که پس از فارسی نمودن اینستاگرام ممکن است به مشکلات دیگری نیز برخورید. مثلا اگر بخواهید آموزش هایی که مربوط به تنظیمات اینستاگرام است را ببینید ممکن است کمی سردرگم شوید مخصوصا اگر نتوانید کلمات را ترجمه کنید. زیرا در بیشتر آموزش ها بر مبنای زبان انگلیسی توضیح داده شده اند.

علاوه بر این مشکلات در هنگام استفاده از استیکرها داخل استوری نیز گاها دچار مشکل میشوید زیرا آنها نیز برعکس جا به جا عمل میکنند(مانند استیکر poll)

تفاوت اینستاگرام فارسی با انگلیسی

اینستاگرام فارسی و انگلیسی از این نظر متفاوت هستند که نوشته ها و ترتیب صفحات شما از چپ به راست و از راست به چپ خواهد بود. برای برخی از افراد کار کردن با زبان انگلیسی ساده تر است و برای برخی زبان انگلیسی. اما از لحاظ قابلیت ها با هم تفاوتی ندارند.

تغییر زبان اینستاگرام از فارسی به انگلیسی

اینستاگرام، یکی از برنامه های پیشرو شبکه اجتماعی می باشد که توسط مردم در سراسر جهان استفاده می شود و به همین دلیل این پلتفرم از 42 زبان دنیا برای رفع نیازهای کاربران پشتیبانی می کند. اینستاگرام از چندین زبان مختلف شامل زبان فارسی و انگلیسی و اندونزیایی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی، عربی، کره ای و غیره نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

اولین باری که برنامه را نصب می کنید، زبان پیش فرض انگلیسی است. اما با استفاده از هر نسخه ای می توانید آن را در هر دستگاهی تغییر دهید.

چگونه زبان اینستاگرام را در کامپیوتر خود تغییر دهیم؟

اگر می خواهید زبان اینستاگرام را به زبان اصلی خود در کامپیوتر تغییر دهید، مراحل زیر را دنبال کنید.

با پیروی از این ساختارها، می توانید تنظیمات زبان اینستاگرام را در رایانه شخصی تغییر دهید:

ابتدا مرورگر وب را باز کرده و وارد سایت اینستاگرام شوید.
در مرحله بعد با شناسه کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.
پس از ورود به سیستم، روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.
سپس از بین گزینه های داده شده روی profile کلیک کنید.
پس از آن بر روی Edit Profile کلیک کنید.
بخش زبان را در صفحه پیدا کنید.
مرحله آخر انتخاب یک زبان جدید را انتخاب است.

حل مشکل کمی صبر کنید درحال راه اندازی فارسی هستیم اینستاگرام

اخیرا برخی از کاربران اینستاگرام در زمان استفاده از این برنامه با خطای «کمی صبر کنید مشکلی رخ داده است» نشان داده می شود و از کاربر می خواهد که کمی صبر کند تا زبان فارسی راه اندازی شود و برای حل این مشکل یک راه حل ساده وجود دارد که آن در ادامه سایت فالووران خدمتتان معرفی می کنیم.

قبل از هر کاری اگر از اپلیکیشن های غیر رسمی اینستا استفاده می کنید، باید آن را حذف نمایید و از نسخه اصلی گوگل پلی این برنامه بهره ببرید و مطمئن شوید که نسخه اصلی اینستاگرام شما به روز رسانی شده است.

اگر در زمان باز نمودن اینستا با زبان فارسی مشکل داشتید، می توانید دوباره امتحان کرده و زبان را از فارسی به زبان انگلیسی (آمریکایی) تغییر دهید. برای حل این مشکل باید یک بار زبان اینستا را به انگلیسی تغییر دهید و سپس موبایل تان را ریست کرده و دوباره زبان را به فارسی قرار دهید و کمی صبر کنید تا خطای مورد نظر تمام شود و دوباره وارد برنامه شوید. سپس صفحه پوفایل تان را باز نمایید و سه خط بالا را لمس نمایید. به بخش پروفایل و اکانت و تنظیمات بروید و زبان را انگلیسی انتخاب نمایید.

حالا یکبار باید آی پی خود را با نرم افزار وی پی ان تغییر دهید و سپس مجدد مراحل بالا را انجام دهید و این بار زبان را روی فارسی تغییر دهید و بدون هیچ مشکلی از اینستا استفاده نمایید. گاهی حتی با خروج از اکانت و ورود دوباره این مشکل حل می شود. حتی پاکسازی حافظه کش نیز می تواند بسیار موثر باشد.

سئوالات متداول:

چرا نمی توانم زبان اینستاگرام را تغییر دهم؟

اینستاگرام یک پلتفرم جهانی است و به همین دلیل، طیف وسیعی از زبان ها را به کاربران خود ارائه می دهد. می‌توانید با رفتن به پروفایل خود، انتخاب «تنظیمات» و سپس انتخاب زبان مورد نظر خود از لیست، زبان اینستاگرام را تغییر دهید.

چرا اینستاگرام من به زبان دیگری نمایش داده می شود؟

اگر برنامه را بر روی زبانی غیر از انگلیسی تنظیم کرده باشید، ممکن است اینستاگرام به زبان دیگری ظاهر شود. برای تغییر تنظیمات زبان، اینستاگرام را باز نمایید و به بخش پروفایل تان بروید. روی منوی گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و سپس تنظیمات را انتخاب کنید. به پایین بروید و روی زبان ضربه بزنید، سپس زبانی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب نمایید. اگر می خواهید بدانید که چگونه زبان اینستا را فارسی کنیم با ما همراه باشید.

زبان اینستاگرام کجاست؟

هیچ زبانی در اینستاگرام وجود ندارد. اینستاگرام یک برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدیو است که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم های خود را با فالوورهای شان به اشتراک بگذارند.

چگونه فقط زبان انگلیسی را در اینستاگرام ببینم؟

برای تغییر تنظیمات زبان خود در اینستاگرام، برنامه را باز کنید و به پروفایل خود بروید. روی سه خط در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید. به پایین بروید و روی زبان ضربه بزنید، سپس انگلیسی را از لیست انتخاب کنید.

چگونه در اینستاگرام فقط به زبان انگلیسی پست کنم؟

برای ارسال پست به زبان انگلیسی در اینستاگرام، باید تنظیمات زبان خود را تغییر دهید. در اینجا چگونه است:
برنامه اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید.
روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
به پایین بروید و روی «تنظیمات» ضربه بزنید.
روی «زبان» ضربه بزنید.
“English” را از لیست زبان ها انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا