ورزش

ارتقا آب‌بندی ساختمان با پودر عایق رطوبت آنتی باکتریال

خبرگزاری رویداد برتر؛ عایق رطوبتی پایه سیمان ژیکاوا؛ کارایی زیادی در عایق بندی پروژه‌های ساختمانی دارد. ژیکابام؛ رزین پودری است که کارکردن با آن بسیار ساده، راحت و بدون دردسر است. فقط کافی است، پودر عایق رطوبتی ژیکابام را با آب مخلوط کرده و با قلم‌مو و یا تی پلاستیکی و یا هر وسیله دیگری بر روی سطح زیر کار بکشید، تا پس از چند ساعت، خشک شده و لایه‌ای نفوذ ناپذیر تشکیل دهد. این لایه بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار چسبیده و تنها با وسائل مکانیکی می‌توان آن را جدا کرد.
دوام و مقاومت بالا، کاربرد راحت و آسان، مقرون به صرفه و اقتصادی، مقاومت در برابر فشار آب بالا، اجازه عبور به بخار و امکان ایجاد تنفس سطح زیرین، مقاومت در برابر اشعه UV و شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت در برابر سایش، سرعت بالای انجام کار، قابلیت اجرا بر روی تمام سطوح و انعطاف زیاد با خاصیت پوشش درز‌ها و چسبندگی زیاد به سطح زیرکار و حفظ این چسبندگی در مقابل ضربات دائم آب از جمله مزایای استفاده از عایق رطوبتی پایه سیمان ژیکابام است.
از جمله کاربرد‌های عایق رطوبتی پایه سیمان ژیکابام می‌توان به عایق کاری پشت بام، سرویس‎‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه، آب‌بندی هر نوع استخر و منبع آب، بندکشی و آب‌بندی لای درز کاشی‌ها، چسب سازگار با سیمان و گچ برای افزایش چسبندگی ملات، تزیین قطعات سفالی و گلدان‌ها، رنگ‌آمیزی و آب‌بندی سقف‌های شیروانی و ایرانیتی (در رنگ‌های متنوع) و عایق کاری و ضدرنگ کردن کف و بدنه کولر و به طور کلی کلیه ورق‌های گالوانیزه و فلزی اشاره کرد.

همچنین چسب قوی و همه کاره برای چسباندن سنگ، کاشی، گچ، قطعات شکسته چینی و سرامیک، تعمیر شکستگی و سوراخ شدگی ورق‌های فلزی و ایرانیتی با کمک مش و الیاف فایبر گلاس، با اجرای یک لایه ژیکابام روی یونولیت، ملات سیمانی و گچی به راحتی روی آن می‌چسبد، چسباندن کاشی و سنگ‌های پله لق شده، آب بندی و محافظت پاشنه درب‌های چوبی، آب بندی و نفوذناپذیر کردن شکاف‌ها و ترک‌ها و چسباندن قطعات یونولیت به یکدیگر و روی دیوار از دیگر کاربرد‌های این عایق است.

انتهای پیام/

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا