خارجی

حزب‌الله: هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان پاسخی سریع و جدی درپی دارد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد که این حزب هیچ ترس و نگرانی از ناوهای آمریکایی ندارد و هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان با پاسخی جدی و سریع مواجه خواهد شد.

به گزارش رویداد برتر، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: عملیات طوفان الاقصی زلزله‌ای بود که پایه‌های رژیم صهیونیستی را در هم شکست. برای همین ما وارد یک مرحله جدید شده‌ایم. اسرائیلی‌ها شوکه و نگران و سرگردان شده‌اند و بسیاری از آنها به اماکن اصلی خود در آمریکا، اروپا و دیگر کشورها مهاجرت کرده‌اند.

وی گفت: غرب امروز نقاب خود را برانداخته است و مشخص شده که منافق و در اوج حیله‌گری سیاسی و رسانه‌ای است. این مسئله ما را غافلگیر نمی‌کند. چیزی که ما را غافلگیر می‌کند موضع اعراب است. کشورهایی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند عملیات جنبش حماس را محکوم کردند. یکی از پادشاهان عرب پیام تسلیتی را برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اسرائیلی‌هایی که در عملیات مقاومت کشته شدند، فرستاد.

قاووق گفت: وزرای خارجه عرب برای یاری کردن فلسطین گردهم آمدند و بیانیه‌ای را در محکومیت قتل غیرنظامیان توسط دو طرف صادر کردند. آنها جنبش حماس و دشمن اسرائیلی را یکی دانستند. ملت فلسطین از کشورهایی که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند، نمی‌خواهد حتی با یک گلوله از مقاومت حمایت کنند اما از آنها می‌خواهد از رژیم صهیونیستی حمایت نکنند. این کشورها امروزه در کنار دشمن اسرائیلی هستند و فلسطین و ملت غزه را نادیده می‌گیرند.

وی گفت: ما از استقرار ناوهای هواپیمابر آمریکایی تعجب نمی‌کنیم و غافلگیر نمی‌شویم چرا که آمریکا مادر تروریسم در جهان و شریک تمام جنایت‌ها و کشتارهایی است که در غزه رخ می‌دهد. امروز بیش از هر زمان دیگری ثابت می‌شود که این آمریکاست که جنگ را اداره می‌کند.

انتهای پیام

گروه تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای علم و فناوری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های فناوری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای علمی، کشف‌های جدید و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی کامل از تحولات علم و فناوری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا